fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
קאברג שחורי 205 על 35
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
טריומף קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הארלי שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
סטפן
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אופנועי אדוונצ'ר חדשים ל-2016

אופנועי אדוונצ'ר חדשים ל-2016

גיא בן ברק

צילום: יצרן


אמרת שנה חדשה אמרת דגמי אופנועים חדשים ו-2016 לא אכזבה מבחינה זו. חידושים רבים הופיעו השנה בסוגי אופנועים רבים אך פלח השוק החשוב מכולם הוא ללא ספק האדוונצ'ר, אותם אופנועי כביש קצת שטח או יותר שטח, גבוהים ומזוודים לגמוא כול מרחק ולספוג כול מהמורה. 

 אז מה חדש באדוונצ'ר ל-2016?

ב.מ.וו F700GS

העדכונים לשני דגמי האדוונצ'ר הבינוניים של ב.מ.וו מהווים מתיחת פנים מבחינה אסתטית ללא שינויים מכאניים משמעותיים. ה-F700  מוצע בצביעות חדשות, כולל גרסה עם צביעה באדום לצינורות השילדה. בנוסף מציעה ב.מ.וו חמש אפשרויות גובה כולל הנמכה משמעותית של המיתלים הצפויה לעניין רוכבים לא מעטים.

ב.מ.וו F800GS

האדוונצ'ר הבינוני הקרבי יותר מקבל ל-2016 אף הוא את אפשרויות הצביעה החדשות, כולל שילדה ומגני ידיים.

דוקאטי מולטיסטרדה 1200 "אנדורו"

אם עד כה הסתפק המולטיסטרדה המוצלח של דוקאטי בטחינת אספלט עם טכנולוגיה מתקדמת הרי שב-2016 מרחיב הדגם החשוב הזה את אופקיו למעבר לכביש הסלול. גרסת "אנדורו" מציגה גלגלי שפיצים עם קדמי "19 ואחורי "17, מיכל דלק בקיבולת 30 ליטר ומגן גחון אלומיניום. בנוסף נעשו התאמות רבות לתפעל את המולטי בשטח כולל תנוחת רכיבה שונה, כידון גבוה יותר ומושב צר יותר. רוכבי השטח עדיין יהנו מעצמתו המלאה של מנוע הסופרבייק 1198 עם 160 כוח סוס, חבילת האלקטרוניקה האדירה של המולטיסטרדה אף היא הותאמה לגרסת האנדורו במספר פרמטרים.

הונדה NC750X

הונדה מעדכנת את האדוונצ'ר הידידותי שלה באפשרויות אכסון משופרות, מגן רוח חדש, לוח שעונים חדש, סט אפ מעודכן למזלג, גם האלקטרוניקה מעודכנת עם התאמת מערכת ההילוכים האוטומטית DCT גם לרכיבה מעבר לאספלט.

טריומף טייגר אקספלורר XC/XR

לא פחות משישה חידושים ועדכונים ל-2016 במשפחת הטייגר הגדולה של טריומף. בעקבות סדרת ה-800 של טריומף, גם הטייגרים הגדולים עם מנועי טריפל 1,215 סמ"ק וגל הינע נחלקת ל-XR הנוטים יותר לכביש הסלול וכאן שלוש גרסאות אבזור וגימור, במקביל תת משפחת XC עם יכולת שטח. בשני המקרים גרסאות הבסיס כבר יצויידו ב-ABS הניתן לניתוק ובקרת אחיזה, הדגמים היקרים יותר אף יהנו מ-ABS מתקדם המתפקד גם בפניות כמו גם בקרת אחיזה המזהה את מצב האופנוע גם בהטיה; בהתאמה הגרסאות היקרות יצויידו במתלים אלקטרוניים חצי אקטיביים.

הונדה אפריקה טווין CRF1000L

ללא ספק דגם האדוונצ'ר החשוב של 2016 ובעיני רבים הדגם החשוב בכלל של השנה הזו. דגם המדבריות המיתולוגי של הונדה משנות השמונים חוזר עם מנוע חדש טווין מקבילי ולא "וי" המייצר 94 כוח סוס ומסביבו אופנוע חדש לגמרי. הכיוון הוא קרבי לשטח במונחי אדוונצ'ר מבחינת משקל, מהלך מיתלים ועיצוב. האפריקה טווין אשר יתחיל להימכר גם בישראל החודש יוצע בשתי גרסאות בסיס, עם הילוכים אוטומטיים DCT או רק עם ABS, מערכת ה-DCT הותאמה במיוחד לצרכי האפריקה טווין.

הוסקוורנה 701 אנדורו

ה-701 עם מנוע סינגל 690 סמ"ק עוצמתי 67 כוח סוס, עם מפות ניהול מנוע, כולל מפה המגבילה את ההספק ל-47 כוח סוס לבעלי רישיון מוגבל, רכב על חוט וראש כפול מצתים. מתלי ווייט פאוור מתכווננים עם מהלך מרשים של 275 מ"מ. הקרביות כמתבקש מהוסקוורנה מגיעה גם מגלגל קדמי "21, מיכל הדלק עם 13 ליטר.

ק.ט.מ סופר דיוק GT

במקביל לדגמי האדוונצ'ר והסופר אדוונצ'ר בעלי יכולת בשטח, מציע היצרן הגדול באירופה ל-2016 גרסת מנוע ה-1,301 סמ"ק וי טווין האיימתני באופנוע ספורט תיור לכביש. איכות התיור שופרה עם מיכל דלק 23 ליטר, פיירינג גדול ומתכוון, כיול מתלים. השילדה מחוזקת לטובת כושר נשיאה של מגוון מזוודות, חבילת האלקטרוניקה נדיבה כרגיל אצל ק.ט.מ, כאן גם פנסי לד העוקבים אחר קו הפניה לראיה משופרת בלילה, בקרת אחיזה עם חיישנים לזווית הטיה, ABS מתקדם למניעת החלקת צמיג בפניות, סיוע בזינוק בעליה ועוד.

הונדה CB500X

הזכרנו כבר את שיפורי ועדכוני דגמי הקרוס שמכניסה הונדה ב-2016, והנה גם האיקס של סדרת ה-CB משופר באותו כיוון של הגנת רוח משופרת, עדכוני עיצוב וצביעה, פנסי לד. יש גם מתלים הניתנים לכיוון, מנוף בלם והחלפת הילוכים מתכוון, מיכל דלק מוגדל, מושב מעוצב נוח יותר.

בנלי TRK502

בנלי המותג האיטלקי המיתולוגי נמצא בבעלות סינית מספר שנים, השנה הם מוציאים אדוונצ'ר בנפח 500 סמ"ק, טווין מקורר מים המייצר 47 כוח סוס. העיצוב קרבי למדי עם מתלים ארוכי מהלך, מגני צד ומקור בסגנון הב.מ.וו GS, מיכל דלק 20 ליטר, ניתן לקבל עם גלגל קדמי "17 לעירונים או "19 לחובבי השטח.

AJP PR7

בבסיסו האדוונצ'ר הפורטוגלי הוא אנדורו 600 סמ"ק סינגל, מה שאומר משקל קל העומד על 165 קילו רטוב, מהלך מתלים ארוך, ובעל עבירות משופרת, גם בזכות גלגל קדמי "21 ואחורי "18, במקביל לצרכי טווח מותקנים מיכל דלק בקיבולת 17 ליטר והגנת רוח.

10 תגובות ל אופנועי אדוונצ'ר חדשים ל-2016

  1. תענוג,סקירה קצרה ומעניינת.
    האם המחירים יהיו אתם מחירים ?

  2. הלב אומר ב.מ.וו F800GS
    השכל אומר לא להתקרב לשם ולא למוסכי השירות עם הזוג זקנים שחושבים שתפסו את אלוהים בביצים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל