fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

הונדה גולדווינג חדש – בתוך שנתיים

הונדה גולדווינג חדש – בתוך שנתיים

גיא בן ברק

צילום: יצרן


עיתונאי רכב יודעים כי לעיתים בהיעדר חדשות של ממש תמיד אפשר למלא את העמודים באיזו שטות על "הונדה גולדווינג חדש בדרך", ככלות הכול הדגם הזה מיוצר ברציפות מאז 1974, כמובן שאין לו מתחרים בוותק, ובזכות הצלחה מטורפת ימשיך מן הסתם להיות מיוצר לנצח כך שאפשר להיעזר בו כאשר יבש מסביב… 

אבל עכשיו נראה שבאמת יש הונדה גולדווינג חדש בדרך. האתר הבריטי הגדול Visordown מפרסם אתמול כי ב-2017 יופיע גולדווינג חדש, הכוונה היא מן הסתם לתערוכת מילאנו 2017, כלומר עוד שנה ושמונה מעכשיו. והגולדווינג אכן צריך כבר להתרענן, הפעם האחרונה בה הופיע דגם חדש בשושלת הבוקסר שישה צילינדרים הייתה 2001 אז הופיע הווינג עם שלדת אלומיניום מופלאה ומנוע 1800 סמ"ק חדש, פחות מתגים אבל עדיין איזה 50 מהם, ופחות משקל אבל עדיין יותר מ-400 קילו, ובכל מקרה הילוך אחורי… מעבר לכרית אוויר שהותקנה בדגם במהלך שנות האלפיים לא הוכנסו שינויים מהותיים בחמש עשרה השנים שחלפו מאז למעט כמובן מעבר הייצור לפני מספר שנים מארצות הברית ליפן. הגולדווינג יוצר בארה"ב כמעט כול שנותיו ובוודאי שנות השמונים בהן הפך מאופנוע כביש עם מנוע בוקסר ארבעה צילינדרים, לדגם תיור ענק והונדה תמיד התגאתה שבגולדווינג יש יותר חלקים ועבודה אמריקנית מאשר בהרלי דייוידסון…

אז מה יתחדש בגולדווינג אם אכן יפציע חדש עוד שנתיים? כאן כבר השמיים הם הגבול שהרי אין מגבלה של תקציב ללקוחות העשירים שקונים את האופנוע כבר היום בישראל במחיר של רבע מיליון שקל לגרסה הבסיסית וגם אין מגבלה של מקום או משקל על הפלטפורמה העצומה… מנוע כול חדש שיותקן בגולדווינג החדש יהיה ככול הנראה כבר היברידי, הונדה הרי הציגה את הקונספט הניאו-ווינג תלת עם מנוע היברידי בוקסר ארבעה צילינדרים כך שאולי זה מנוע הגולדווינג העתידי. תותקן מערכת הילוכים חצי אוטומטית DCT בגרסה חדשה מן הסתם, שינוי מהותי נוסף יהיה בתחום המיתלים, מדברים על מתלה קדמי אלטרנטיבי בסגנון הימאהה GTS1000 "אומגה" עם בולם יחיד, המיתלים מן הסתם יהיו חצי אלקטרוניים עם פריסטים למספר מצבים בהתאם לכובד המשקל ורמת הכביש, וכמובן כול מערכות האלקטרוניקה להורדת כוח ולבקרת אחיזה אשר כלל לא היו קיימות בזמן בו הופיע הגולדווינג הנוכחי, מערכות מולטימדיה וניווט, כול GPS אפשרי בתקשורת בין אופנועים ושיתוף נתיבים, דאטאלוגינג ועוד ועוד.

4 תגובות ל הונדה גולדווינג חדש – בתוך שנתיים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל