fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר

ברזל ותחרה לקראת השנה החדשה

ברזל ותחרה לקראת השנה החדשה

אופיר דואק

צילום: יח"צ

בארץ אולי  לא עושים כל כך עניין מלוחות שנה אבל בעולם מדובר בתעשייה שלמה שמגלגלת המון כסף. לוחות שנה בהפקה מוקפדת ואיכותית הם לא רק עניין של מגזיני אופנה או שעשועים לגברים כדוגמת פלייבוי. חברות רבות בתחום המוטורי רוצות שדווקא לוח השנה שלהם יתנוסס אצלכם במוסך  או במשרד ומשקיעות בכל שנה משאבים רבים לכך כאשר הדוגמא הקלאסית היא לוח השנה המפורסם של חברת פירלי.
דוגמא נוספת היא לוחות השנה של Iron & Lace שמהדורת 2012 שלו מתפרסמת בימים אלו. אז אמנם אנחנו כבר עוד מעט בחודש ספטמבר כך שמבחינה הגיונית פרסום לוח שנה חדש במועד זה נראית קצת תמוהה, אבל מצד שני לנו היהודים בשכונה השחונה מוטרית זה זמן טוב להצטייד בלוח שנה חדש לקראת ראש השנה הקרוב.

לוח השנה של Iron & Lace מופק בשיתוף עם חברת Fastdate המתמחה בהפקת לוחות שנה ומגזינים מוטוריים, במיוחד בתחום הקאסטום. בלוח השנה החדש ישנם 16 חודשים ובכל חודש מככב אופנוע קאסטום או וי-טווין מיוחד בבניה עצמית אשר השתתפו באליפות ה-AMD העולמית לאופנועי קאסטום ובתערוכת האופנועים בלוס אנג'לס בשנת 2010. האופנועים יפיפיים ומושקעים ככל שהיו הינם רק תפאורה ליפיפיות בלבוש המינימלי שמלוות אותם. בין המככבות בלוח השנה נמצאות שפנפנות פלייבוי כמו טיפאני תות' (Tiffany Toth) ולייה בלה  (Laya Bella) כמו גם כוכבת סרטי המבוגרים ברי דניאלס (Bree Daniels).
מחיר לוח השנה המהודר עומד על 16.95 דולרים בחנות המקוונת של אמזון וללא ספק זו תהיה המתנה שאנחנו נרצה לקבל לרגל השנה החדשה.

גלריה

4 תגובות ל ברזל ותחרה לקראת השנה החדשה

  1. גם בזה אנחנו מאחור לעומת האחרים. לפחות אתם עוזרים לנו עם הכאב. אי אי אי איזה מיידלה.

  2. ברנו בגלל הבחורות, נשארנו בגלל האופנועים

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל