fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הונדה CB1100 רטרו קונספט, הכנף מגיבה ל-R Ninty

הונדה CB1100 רטרו קונספט, הכנף מגיבה ל-R Ninty

גיא בן ברק

צילום: iec


הונדה אינה מוכרת במערב דגמי רטרו רבים, דווקא היצרן היפני הוותיק ביותר מחזיק בשווקי המערב מעט נוסטלגיה של שנות השישים והשבעים, CB1100EX, בחלק גם CB1300, לשוק היפני מוצעים דגמים רבים נוספים. אבל מצב זה של יובש רטרו בשווקי המערב של הונדה עומד כנראה להשתנות. הונדה הציגה לאחרונה בתערוכת אוסקה שתי גרסאות קונספט רטרו על בסיס מנוע ה-CB1100, האחת קרבית ומאובזרת יותר, האחרת שמרנית יותר. מה גרם להונדה להתעורר? גל של אופנועי רטרו-ספורט בהובלת ב.מ.וו R Ninty, כשגם טריומף תרקסטון החדש מהווה איום, ורחוק יותר אפילו דוקאטי סקרמבלר הצנוע. מתי יהפוך הקונספט לייצור סדרתי? כנראה שלא ירחק הזמן, מבקרים בתערוכה התרשמו מאוד מרמת הגימור והאופנוע מוכן.


Concept Type II
גרסת ספורט קלאסית מודרנית, קפה רייסר מאסיבי המכוון ישירות לב.מ.וו R Ninty ולגרסאות הספורט של טריומף תרקסטון מוכיחה שגם בעיצוב המכוון אחורה למעלה מ-40 שנה ניתן להשיג קרביות וסטייל. גלגלי "17, מיכל דלק של CB1300, מזלג שואה מאסיבי עם ציפוי מוזהב, שני בולמי אוהלינס מאחור, בלמי ברמבו. אפילו המנוע הכאילו עתיק, מקורר אוויר עובר שיפור אצל הטיונר היפני אובר, כולל אגזוז טיטניום.


Concept CB
גרסה שפויה וזולה הרבה יותר, הוצגה לפני שנה ועכשיו לא משתנה הרבה, בעיקר מעבר לתאורת לד.

גלריה

תגובה אחת ל הונדה CB1100 רטרו קונספט, הכנף מגיבה ל-R Ninty

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל