מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
מוטו גוצי V7 II ספיישל מנצח בבריטניה בהשוואתי רטרו
גיא בן ברק
צילום: יצרן
ארבעה אופנועי רטרו חדשים בנפח בינוני התעמתו במבחן השוואתי שערך מגזין האינטרנט הבריטי visordown, הנבחנים היו מוטו גוצי V7II ספיישל, דוקאטי סקרמבלר, טריומף בונוויל, ימאהה XSR700. תוצאת המבחן היא שהמוטו גוצי V7 II ספיישל מנצח, לאחר שגם הוגדר בהצגתו כדגם שנראה לגמרי כמו המקור משנת 1971. ולהלן דברי המערכת:
"עם הקווים הישרים יותר והמיכל בצבע תכלת שמיים המוטו גוצי מרגש יותר מאשר הבונוויל. עם הצילינדרים הבולטים לצדדים המוטו גוצי אף אותנטי יותר מאשר הדוקאטי סקרמבלר. המוטו גוצי הוא האופנוע עליו הסתכלו במהלך המבחן העוברים והשבים יותר מאשר על האופנועים האחרים. אין זה אומר שהגוצי הוא האופנוע הפרקטי ביותר אולם מי שקונה אופנוע רטרו פחות מחפש שימושיות"…
… "המוטו גוצי הוא האופנוע שנראה ומרגיש הכי טוב בסביבת בתי קפה ההיפסטרית של לונדון בה רכבנו במהלך המבחן, גרסה זו של הגוצי קרויה ספיישל ואכן בהשוואה לשלושת האופנועים האחרים במבחן זה הגוצי הוא היחיד שמרגיש בדיוק ככה, ספיישל"…
למרות זאת היו דווקא שני בוחנים שבחרו אחד בדוקאטי והשני בימאהה, בעוד דווקא הטריומף הבריטי מפסיד לגמרי במבחן בריטי.
מסכם הבוחן קיין דאלטון המעניק את הניצחון למוטו גוצי: "אם היה לי עכשיו כסף בכיס והייתי בדרכי לחנות אופנועים, המוטו גוצי היה האופנוע איתו הייתי עוזב את החנות, הצבעים, הכרום, מנוע הוי-טווין – הכול נראה נהדר. האופנוע מרגיש גדול יותר ומרווח יותר כאשר מרכיבים נוסע במושב האחורי מאשר הטריומף. תנוחת הרכיבה על הגוצי טבעית למרות שהמיכל הארוך יוצר רושם של רכיבה קדימה. המוטו גוצי גם מאוד טוב לתמרונים בתנועה צפופה…"
מקווה שלפחות יותר איכותי ממה שהיה עפם
היום המוטוגוצי הוא הרבה יותר איכותי .
הטכנולוגיה התפתחה לא רק אצל היפנים אלא גם אצל האיטלקים.