fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מופע פריסטייל מוטוקרוס משולב אופנועים וטרקטורון BLU Motor Extreme

מופע פריסטייל מוטוקרוס משולב אופנועים וטרקטורון BLU Motor Extreme

אביעד רייס

צילום: עמית שיסל

לאחר 40 שנה במדבר, הגיע לעם ישראל לקבל מופע מוטוקרוס FreeStyle כשר למהדרין. 

חברת BLU בשיתוף מטרו- מוטור ו- TomRide (טרקטורונים חשמליים מגניבים ביותר) הביאה לארץ את מיטב רוכבי הז'אנר האמריקאים, במופע אקשן מוטורי מהטובים שנראו על אדמת ארצנו. 
הקהל שהגיע בהמוניו לצפות באופנועים ובטרקטורון ששוברים את חוקי הכבידה לא התאכזב, וזכה לשואו מטורף מחבורת הרוכבים שהלהיבה אותו עם גזגוזים וווילים לרוב. 

רוכבי פריסטייל שואבים עידוד רב מהקהל, והוא בעצם מה שמניע אותם לדחוף את עצמם אל הקצה ולייצר תרגילים יותר משוגעים ויותר מטורפים. אלו שזכו להצטופף בשורה הראשונה זכו לאינספור כיפים משבעת הרוכבים האמיצים. 

אם בעבר התרגלנו שבאירועים מוטורים בד"כ הישראלים מקבלים רוכבים שהם לא תמיד חוד החנית של ענף הספורט אותו באו לייצג, הפעם הסיפור היה שונה עם רוכבים איכותיים ביותר שהגיעו לפקוד את הרמפה בפארק, כאלו שלא מפחדים לתת שואו ותרגילים נועזים ברמה הגבוהה ביותר.

בראש החבורה קודי אלקינס רוכב הטרקטורון שמחזיק בשיא עולם בקפיצה מרמפה נעה, ובביצוע קפיצה עם אופנוע מעל מטוס שטס בטיסה נמוכה. 

אלקינס, רכוב על ימאהה YFZ450 היה אהוב הקהל ללא ספק, וניצח בתחרות הראש בראש עם שאר הרוכבים. אין ספק שלראות טרקטורון בבק פליפ הוא לא דבר של מה בכך. 

מהמילים הספורות שהספקתי לגנוב עם קודי, הבנתי שהסיבה כי רוב רוכבי הפריסטייל מעדיפים אופנועים ולא מרובעי גלגלים, טמונה בעובדה שפשוט הרבה יותר קשה לבצע את התרגילים המטורפים עם טרקטורון. לדבריו של אלקינס, יש מעט מאד רוכבי טרקטורון פריסטייל בעולם כולו- היום זכינו לראות את אחד הטובים מהם וגם לדבר איתו- בהחלט חוויה! 

BLU מוטור אקסטרים סיפק מראות מדהימים של מכונות מוטוריות מתעופפות לשמיים בין להבות אש- מראה מלבב לכל הדעות. הקהל וגם אנחנו נשארנו עם טעם של עוד, ושאפו למארגנים ולהפקה שדאגו לספק לנו את ההזדמנות לצפות ברוכבי המוטוקרוס פריסטייל מהטובים בעולם. 


תודה למוטי בוצ'וק על הסרטון "אווירת הקהל".

גלרית אוירה מאחורי הקלעים ע"י אביעד רייס:

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל