מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
בנלי שורת MENU
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
טריומף קוביה
הארלי שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
בנלי שמאל עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

ימאהה ספורט קלאסיק חדש – XSR700 טרקר

ימאהה ספורט קלאסיק חדש – XSR700 טרקר

גיא בן ברק

צילום: יצרן

סדנת באנקר התורכית משכה את תשומת העולם וימאהה עוד בשנת 1982 כאשר עצבה SR500 באופן ייחודי וסופר קלאסי, ובמקביל לא היה פסל אלא נולד לרכיבה. לפיכך בחרה ימאהה בסדנת באנקר להיכלל בפרוייקט הספורט הריטג' העכשווי שלה במסגרתו מעוצבות גרסאות נוסטלגיות על בסיס ה-XSR700 טווין המודרני. התוצאה שעצבו אנשי סדנת באנקר התורכית היא דירט טרקר קשוחה שנראית מוכנה לכבוש דרכי עפר, שבילי הרים או מסלולי עפר. "רצינו לשמר את רוח החופש ככול האפשר" אומר אחד מאנשי הסדנה, "מנוע הטווין הוא מושלם מבחינת אופי ומשרה עיצוב קליל, חד וחופשי". במסגרת שינוי עיצוב הוגבה המושב והוארך כדי שאפשר יהיה לנוע בחופשיות ולהעביר משקל קדימה לפרונט, במטרה להשיג מרווח גחון טוב יותר המפלט מוקם מחדש, ובכך הוגבה מרווח הגחון ב-6 מ"מ – והותקן גלגל קדמי "19 כדי לשפר את העבירות. המפלט עצמו מפלדת אל חלד ודוד אקרפוביק לטובת המראה והסאונד. כדי לתת את המראה של באנקר כול הפנלים הוחלפו לחלקי אלומיניום בעובי 2 מ"מ, כולל כיסויי מיכל דלק, כיסוי צד וכנפיים קדמית ואחורית, כיסוי רדיאטור ופלטה למושב. חלקי האלומיניום משויפים ביד אמן כדי לתת מראה מדהים. כידון רנטל מוגבה ב-6 מ"מ כדי להתאים למושב, ולפניו פנס סטייליסטי. חשוב להדגיש כי כול החלקים מתאימים לשלדת ה-XSR700 המקורית. ולטובת ההתנהגות הותקן מזלג של MT09 טרייסר, מזלג הפוך כמובן, החישוקים הוחלפו לחישוקי סופר טנרה עם שפיצים, קדמי כאמור "19. התוצאה שובת לב, שימוש במספר חלקים מקטלוג ימאהה כמו גם חלקים מייצור עצמי של הסדנה והכול במגע אוהב וכישרון המספקים את המראה הייחודי של שנות ה-80' אך עם מכלולים מודרניים.

גלריה

2 תגובות ל ימאהה ספורט קלאסיק חדש – XSR700 טרקר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל