fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
טריומף קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
הארלי שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
לרט
לרט
סטפן
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

הוסקוורנה: בקרת אחיזה בדגמי המוטוקרוס 4 פע' 2017

הוסקוורנה: בקרת אחיזה בדגמי המוטוקרוס 4 פע' 2017

גיא בן ברק

צילום: יצרן


הוסקוורנה תצייד את דגמי 2017 של כול אופנועי המוטוקרוס הארבע פעימתיים מתוצרתה בבקרת אחיזה אלקטרונית מתקדמת. יודגש כי בניגוד למה שהיה מקובל בעשר השנים האחרונות בהן מותקנים אמצעי אחיזה אלקטרוניים באופנועי מוטוקרוס רשמיים אין מדובר רק באופנועי המירוץ המשתתפים באליפויות העולם והמדינות השונות – אלא באופנועים הנמכרים לציבור ובכך חידוש משמעותי; המערכת מיועדת ישירות לאופנועי שטח ולטכניקת הפניה שלהם ולכן עדיין תאפשר החלקת גלגל אחורי כאמצעי לכניסה לפניה המשמש רוכבים רבים המחליקים את האחורי החוצה תוך דחיפת הגלגל הקדמי לתוך הפניה, אולם תמנע פרפורים בשאר המצבים. המערכת שפותחה על ידי קייהין מוזנת באמצעות חיישני מצב מצערת, סל"ד ומצב גלגל אחורי וכאשר היא מזהה החלקה של הגלגל האחורי מתבצעת הפחתת כוח לטובת חידוש האחיזה. יצויין כי חוקי אליפויות מוטוקרוס רבים ובראשן ה-SX של ה-AMA אוסרים שימוש בבקרת אחיזה – אולם הודות לניסוחים מעורפלים של החוקים הותקנו בכול זאת מערכות כאלה תחת שמות מתחכמים באופנועי המירוץ הרשמיים החל מ-1997 (הונדה CR250), כעת מתירים החוקים שימוש בבקרת אחיזה ובתנאי שאין מדובר במערכת אפטרמרקט אלא במערכת מקורית מהמפעל וזה בדיוק מה שהוסקוורנה עושה עכשיו, גם מעניקה יותר בטיחות ויעילות לכלל הרוכבים שלה – וגם מכשירה את המערכות המתקדמות הללו באופנועי המירוץ הרשמיים.

   

באנר פרסומי:

 
דוגסטגרם: MOTODOOGRI 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל