fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר

נוגע ב-400 קמ"ש: קאוואסאקי H2R עם סופוגלו קובע 391 קמ"ש

נוגע ב-400 קמ"ש: קאוואסאקי H2R עם סופוגלו קובע 391 קמ"ש

גיא בן ברק

שיא מהירות עולמי חדש לאופנוע "סדרתי" – הקאוואסאקי H2R סופרצ'ארג' בגרסת ה-300 כ"ס קבע לפני מספר ימים שיא של 391 קמ"ש עם הרוכב התורכי קיינן סופוגלו אלוף הסופרספורט. 

מה שגרם לסופוגלו הרוכב גם באליפות העולם על קאוואסאקי (600 ) הוא הציטוט של קובע השיא הקודם, היפני ריוג'י סורוטה שאמר "קבענו מהירות של 385 קמ"ש אבל אם הייתה לנו ישורת יותר ארוכה יכולנו לקבוע אפילו מהר יותר…".. אז סופוגלו השיג ישורת ארוכה יותר ואמנם קבע שיא מרשים של 391 קמ"ש…  

ראוי עם זאת להתיחס לעניין ה"שיא" שכן שיאי מהירות רשמיים נקבעים במספר פרמטרים מאז תחילת המאה העשרים – המדידות מתבצעות במישורי המלח של בונוויל המספקים מרחבים כמעט בלתי מוגבלים ומאוד ישרים וחלקים, המדידה צריכה להתבצע הלוך חזור כלומר פעמיים, האופנוע לא יכול להיות סדרתי (אין טעם אין לו כול סיכוי) אלא מראש משופר כשבדרך כלל מדובר במספר מנועים מחוברים יחד, לדוגמא השיא הנוכחי של 605 קמ"ש נקבע ב-2010 על ידי אופנוע מונע בשני מנועי סוזוקי היאבוסה. 

רוצה לומר כי השיא של הנינג'ה H2R שקבע סופוגלו עכשיו מתייחס למסלול אספלט סגור, לאופנוע "סדרתי" וכי הוא רחוק מלהוות "שיא עולם מוחלט למהירות לאופנוע".

באנר פרסומי:

דוגרי באינסטגרם: MOTODOOGRI 

2 תגובות ל נוגע ב-400 קמ"ש: קאוואסאקי H2R עם סופוגלו קובע 391 קמ"ש

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל