fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

סקרמבלר חדש: ימאהה SCR900 ל-2017

סקרמבלר חדש: ימאהה SCR900 ל-2017

גיא בן ברק

צילום: יצרן


החל מיולי הקרוב ישווק בארה"ב דגם חדש במשפחת "ספורט הריטג'" של ימאהה, סקרמבלר על בסיס ה"בולט" טווין המצליח המוכר גם כ-XV950, כלומר לא עם מנוע הטריפל MT09 שמשמש את XSR900 מאותו סדרה נוסטלגית ספורטיבית. הפניה לשוק האמריקני ברורה, אוהבי נוסטלגיה ודירט טרק, שני אלמנטים בולטים בסקרמבלר. החדש של ימאהה. עיצוב ה-SCR900 שונה מהבולט כפי שקרוזר נוסטלגי נמוך וארוך ברוח האמריקנים הישנים כמו הבולט, שונה מסקרמבלר כפי שהימאהה החדש מדגים יפה, קצר ודחוס וגבוה, עם מושב יחידה אחת וגבוה יותר מזה של הבולט וכנף גבוהה, ומלפנים כידון גבוה, דווקא האגזוז נותר נמוך. מהתמונות האופנוע נראה בן זונה במיוחד עם צמיגי שטח והקליפ גם הוא מבהיר שנעשה מאמץ יפה ליירט משהו מההצלחה העצומה לה זוכה הסקרמבלר של דוקאטי, שנמצא בדיוק בין כוונותיו של הימאהה הזה.

ל-SCR900 גלגל קדמי "19 עם שפיצים לקוח מהבולט, מאחור חישוק "17 במקום "16. רכיבים מקטלוג הבולט למירוצים מופיעים עם מזלג 41 שמהלכו 120 מ"מ ומאחור בולם אחורי עם רזרבת גז. קיבולת מיכל הדלק נותרה 12 ליטר למרות שהעיצוב דחוס יחסית והגרפיקה מזכירה את דגמי XT הראשונים משנות השבעים של המאה הקודמת. המנוע זהה לבולט, וי טווין 60 מעלות בין הצילינדרים בנפח 942 סמ"ק המייצר מומנט מרבי של 8 קג"מ ב-3,000 סל"ד נמוכים, ההספק לא מוצהר אך המנוע בגרסה האירופית מייצר 52 כוח סוס. משקל הסקרמבלר עומד על 248 קילו רטוב, 3 פחות מאשר הבולט.

נכון לעכשיו לא פורסם האם ומתי יגיע הסקמבלר החדש של ימאהה לאירופה וגם לישראל.



באנר פרסומי:

 
עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

תגובה אחת ל סקרמבלר חדש: ימאהה SCR900 ל-2017

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל