fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
הארלי שמאל
טריומף קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
סטפן
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

האופנועים החמים של 2017

האופנועים החמים של 2017

גיא בן ברק

צילום: יצרן


2016 חלפה את קו המחצית, מעבר לחשיפות המזדמנות של דגמי 2017 כמו ממש עכשיו ימאהה SCR900 ודגמי השטח של היפנים והאירופים שתמיד מקדימים, מתחילות להתפרסם כעת ההערכות למה יתפוש באמת את מרכז העניין בתערוכת קלן (5.10.2016) ותערוכת מילאנו (10.11.2016) שם יוצגו דגמי 2017 פיזית לאחר שכמובן נחשפו בכול אתר אפשרי. 

ק.ט.מ: טווין 800 הוסקוורנה וויטפליין 1301
דגם וודאי שיופיע בגרמניה יהיה הדיוק 800 המדובר של ק.ט.מ שנחשף בתצלומי ריגול ואפילו חשבו שיופיע עוד השנה, מנוע טווין מקבילי כול חדש של הענק האוסטרי אשר ללא ספק ישמש דגמים רבים הן כביש והן אדוונצ'ר בנפח בינוני. בנוסף אמור מנוע הוי-טווין הגדול של ק.ט.מ להישתל באופנוע כביש חדש של הוסקוורנה, העיצוב סטריט פייטר עתידני קיצוני, השם לא סגור מדברים על וויטפליין 1,301 והמפלץ עשוי להופיע כבר ב-2017 בעוד הסינגל כביש הקיצוני וויטפליין 701 דווקא הוא ידחה לשנה אחר כך.

סוזוקי: GSX-R1000 ו–SV800
האם נראה בגרמניה את ה-SV800? סוזוקי רואה את ההצלחות של הסקרמבלר מחד ושל הימאהה MT09 וגם היא רוצה, מדברים על מנוע הוי-טווין של ה-SV650 בנפח מוגדל ולא איזו חזרה של מנוע SV1000 בעיצוב עירום כמובן. ה-SV650 שהופיע חדש בשנה שעברה יקבל גרסת S עם מיני פיירינג. אולם הדגם המרכזי של סוזוקי ל-2017 ובכלל יהיה GSX-R1000 כול חדש, סוזוקי מדברת על האופנוע הזה במונחים דרמטיים של כוח והתנהגות, אם לשפוט מהביצועים שלהם במוטו GP אפשר להאמין להם.

ימאהה: MT10  אדוונצ'ר
MT07 טרייסר מתחיל להימכר בקרוב באירופה, האם ימכר בישראל עוד השנה או כדגם 2017, לא ברור, אבל כבר מצפים לדבר הבא עם מנוע הטווין המצוין, טנרה XT700 שמו, אך לא ברור האם יופיע ל-2017 או שנה אחר כך. דגם נוסף שעשוי להופיע הוא גרסת אדוונצ'ר ל-MT10 שתהווה יריב לוורסיס 1000 של קאוואסאקי, עם אותה תצורת מנוע.

הונדה: RC30 או CBR1000RR סופרבייק
יש סיכוי שאלמלא רעידת האדמה שהשביתה לפני מספר חודשים את המפעל המרכזי של הונדה ביפן (עדיין סגור, יתכן עד אוגוסט נכון לעכשיו) – היינו רואים כבר את ה-CBR1000RR פיירבלייד הכול כול חדש ל-2017; מה לעשות שהאופנוע הזה אמור היה להיות מיוצר בדיוק במפעל המושבת… כלומר בקצב היפני אין לדעת האם בכלל הדגם יופיע או שתהיה דחיה נוספת לסופרבייק המיושן ביותר על הגריד של הסופרבייק העולמי וגם בכביש הציבורי. הפיירבלייד שבבסיסו לא שונה מאז 2008 אמור להופיע כדגם כול חדש, מנוע, שילדה ובעיקר אלקטרוניקה שחסרה מאוד בדגם הקיים – אבל כמו תמיד במקביל לשמועות על הבלייד החדש מגיעות שמועות על חזרתו של הוי-ארבע, אותו RC30 סופרבייק מיתולוגי משנות השמונים של המאה הקודמת, לפי מגזינים ביפן הונדה הגישה השנה בקשה למספר פטנטים על מנוע וי-ארבע ספורטיבי. כך או כך, הונדה לא גייסה את ניקי היידן אלוף העולם לרכב עבורה בסופרבייק רק כדי להשאיר אותו עם אופנוע ישן ונחות, כן מפעל סגור או לא – סופרבייק חדש מהונדה חייב להגיע השנה.

באנר פרסומי:

 

אינסטגרם שלנו: MOTODOOGRI 

גלריה

4 תגובות ל האופנועים החמים של 2017

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל