fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
קאברג שחורי 205 על 35
דיאלים 204 על 35
אגמ מוטורס מתחת ללוגו אריק
טריומף קוביה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אגמ מוטורס קוביה 140
הארלי שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
סטפן
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

ימאהה SR400 סופרצ'ארג'ר מסדנת "קרוגר" – מצטרף למורשת הספורט של ימאהה

ימאהה SR400 סופרצ'ארג'ר מסדנת "קרוגר" – מצטרף למורשת הספורט של ימאהה

גיא בן ברק


מזה מספר שנים משתפת ימאהה פעולה עם מגוון סדנאות ברחבי העולם, במסגרת המיזם של "מורשת הספורט" או "בנים מהירים", הסדנאות יוצרות ספיישלים מעוצבות ברוח דגמי ימאהה משנות השבעים, XS או SR – עם חלקי ימאהה חדשים ובראשם כמובן המנועים. דגמים נבחרים מבין היצירות זוכים להיכנס לייצור "סדרתי" על ידי ימאהה, לא מזמן הצטרף דגם חדש לליין ימאהה, SCR900, סקרמבלר עם מנוע הבולט.

לאחרונה יצרה סדנת "קרוגר" הבלגית גרסה מעניינת על בסיס SR400 סינגל, דגם שיצא בשנת 1978 והצליח במיוחד בשוק היפני שם מנועי 400 נהנים מהטבות רישוי ומחיר, והיה לאחד הדגמים הנפוצים למעצבי חצר וליוצרי ספיישלים. עדיין הספיישל של קרוגר מצליח לעשות כותרות, ואין זה מפתיע מאחר ומדובר באחת הסדנאות המובילות והמבוקשות בעולם. קרוגר יצרה קפה רייסר על בסיס SR400 – וכדי לתת עוד קצת חיים למנוע הסינגל מקורר אוויר הצנוע, ציידה אותו בסופרצ'ארג'ר. הסיבוך הטכנולוגי שלחלוטין לא מקובל באופנועי המורשת הללו אינו מקרי שכן הפרוייקט מוקדש למכונאי העל ברנרד אנסו, בלגי שעד לא מזמן עבד עם ולנטינו רוסי ובעבר עם מיק דוהאן, וויין רייני וקני רוברטס.

העיצוב של קרוגר משמר את השילדה ואת המזלג ואת כול השאר משנה. המנוע שעדיין מותנע רגלית, סינגל מקורר אוויר צנוע הספק צויד בסופרצ'ארג'ר המשמש כמה מדגמי המכוניות הקטנות של סובארו, פועל באמצעות רצועה, האוויר נשאב ונדחס לסעפת יניקה שנוצרה במיוחד על ידי הסדנא, איכות הפעולה והגימור מרשימים. הצליל ייחודי ומחזיר את מי שזקן מספיק לקולות מנועי אופנועי הגרנד פרי של לפני מלחמת העולם השנייה אז מגדשי העל נפוצו מאוד והיו חוקיים. השילדה המקורית עברה שיוף וקיצור של החלק האחורי, הותקנו שני בולמים אחוריים של פוקס.

מרשימה עבודת הגוף עם מיכל דלק סטנדרטי אך מעוצב לסגנון, הזנב קצוץ, האוכף מינימליסטי כמו נלקח מאופנוע מירוץ משנות השבעים של המאה הקודמת, הכידון מאוד נמוך, כנפיים אין למעט קדמית מינימליסטית והעיקר שהשלם כאן בהחלט עולה על סך חלקיו ומביא משהו שכבר מזמן אין בעולם האופנועים – מינימליזם וניקיון.

באנר פרסומי:

 
עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

3 תגובות ל ימאהה SR400 סופרצ'ארג'ר מסדנת "קרוגר" – מצטרף למורשת הספורט של ימאהה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל