fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

הוסקוורנה ליין אנדורו 2017 – כול הפרטים הרשמיים וגלריה

הוסקוורנה ליין אנדורו 2017 – כול הפרטים הרשמיים וגלריה

גיא בן ברק

צילום: יצרן

הוסקוורנה חושפת את ליין האנדורו המלא שלה לשנת 2017 – והיא בוחרת לעשות זאת במתחם ההיסטורי של היצרן בשבדיה הממוקם ב… הסקוורנה שבדיה שם פעלה משנת 1903 ועד למכירתה לקאג'יבה באמצע שנות השמונים של המאה הקודמת וההמשך ידוע, כיום בבעלות ק.ט.מ.

הוסקוורנה מודיעה כי ליין האנדורו כולו עבר שדרוג וכול דגם עוצב וטופל מהבסיס לקראת 2017, כעת כוללים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בכול הקשור להתנהגות, כוח מול משקל – ובמקביל שופר המראה. הדגמים עוצבו מחדש, אבדו משקל ושופרו בארגונומיה ובאסתטיקה. המנועים חזקים, קומפקטיים וקלים יותר, דגמי הארבע פעימות כוללים בקרת אחיזה ממוחשבת כסטנדרט, השלדות משופרות.

שדרוג משמעותי לשלדות
דגמי האנדורו של הוסקוורנה כוללים שלדות משודרגות המספקות ביטחון ונוחות, השלדות קשיחות וקלות יותר, משופרות ליציבות אך גם לזריזות, יותר קשיחות בפני עיוותי פיתול ובמקביל פחות קשיחות על ציר האורך לטובת תפקוד טוב יותר של המתלים. במקביל הותקנה שלדת זנב חדשה, העשויה חומרים מרוכבים וכעת עם 30% קרבון פייבר שוקלת 1 קילו פחות. משולש ההיגוי חדש ומכורסם CNC הממקם את ציר ההיגוי מחדש עם 20 מ"מ אופסט לשילוב טוב יותר של יציבות ומהירות היגוי; הזרוע האחורית חדשה אף היא וציר הזרוע האחורית מאפשר כעת גישה טובה יותר למותחן השרשרת. חידוש משמעותי הוא מזלג חדש בקוטר 48 מ"מ עם עיצוב משופר לקפיצים ולשיכוך ההידראולי, כולל מיקום כול הכיוונים בראש כול רגל של מזלג, הבולם האחורי כעת קל יותר מבעבר. בבלמים קטן קוטר הדיסק האחורי מ-25 ל-24 מ"מ, רגלית הבלם האחורי הוארכה ב-10 מ"מ לשליטה טובה יותר בבלימה. תיבת האוויר חדשה עם פתחי כניסת אוויר המבטיחים זרימה מרבית והגנה בפני לכלוך. בית מסנן האוויר כולל כעת מנגנון אל כשל להתקנה נכונה מדויקת ובטוחה של מסנן האוויר כך שהמנוע יהיה מוגן כול הזמן. באסתטיקה חזרו לימי הוסקוורנה השבדית עם צביעה מבוססת צהוב/כחול.

2 פעימות 
מה-TX125 הקל ועד ה-te300 המקצועי ליין השתי פעימות של הוסקוורנה מציג עידן חדש בתחום טכנולוגיית השתי פעימות. המנועים חדשים מהבסיס, קלים וקומפקטיים, עיצוב חדש לחלוטין הממרכז טוב יותר את המסה. הותקנו בוכנה חדשה, צילינדר חדש, וגל ארכובה וגל איזון חדשים, דגם ה-TX אף עם הילוכים חדשים. חידוש משמעותי הוא התקנה של מאייד מיקוני 38 מ"מ מסוג מגופה שטוחה.  חידוש נוסף הוא המתנע החשמלי בכול דגמי ה-TE ואופציה על  ה-TX, מערכת הפליטה ב-TX חדשה לגמרי, שיפורים במערכת הפליטה של ה-TE.

ארבע פעימות
דגמי הארבע פעימות עם מנועים משופרים, ראשי צילינדר חדשים, צילינדרים משופרים וגלי ארכובה חדשים המאפשרים מרווחים של 135 שעות בין טיפולים. מחשב ניהול המנוע מציע מספר מפות כוח הנבחרות באמצעות מתג על הכידון, יחד עם מערכת בקרת המשיכה וחיישן מצב ההילוכים החדש המערכת תספק את הכוח המטבי בכול סל"ד והילוך, ואף תוריד אותו לקרקע הכי טוב שאפשר. גוף מצערת 42 מ"מ חדש עם מיקום חדש למזרק מבטיחים יותר כוח ותגובה מיידית. כול דגמי הארבע פעימות עם מערכות פליטה משופרות, קצרות יותר. השינויים הביאו לירידת משקל בדגמי הארבע פעימות בין 0.7 ל-1.7 קילו.



באנר פרסומי:





עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

2 תגובות ל הוסקוורנה ליין אנדורו 2017 – כול הפרטים הרשמיים וגלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל