מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
עופר אבניר קוביה שמאל
גלאי רדאר קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
סטפן
פרפקט קוביה שמאל
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
ברקום שמאל
HJC
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

נחשף הונדה CBR250RR החדש

נחשף הונדה CBR250RR החדש

גיא בן ברק

צילום: יצרן


אחרי המתנה מורטת עצבים מציגה הונדה סוף סוף את ה-CBR1000RR פיירבלייד החדש ל-2017. אה רגע, זה לא ה-1000 אלא ה-CBR250RR שנחשף היום באינדונזיה, גרסה סופית לייצור של אותו אב טיפוס שהוצג בתערוכת טוקיו 2015 ועורר עניין רב. 

אז גם הרבע ליטר החדש הזה משמח, דור חדש של מנועים אצל הונדה הוא תמיד משמח ומשמעותי, אם הונדה מצמידה לו גם את צמד האותיות RR אז בכלל טוב. אם הונדה עד היום הסתפקה במנוע סינגל לאופנועי הספורט הקטנים שלה הנמכרים במערב (ביפן אל תטעו הם תמיד טווין ופעם אף היו 4 ציל'), כעת ובזכות הביקוש הגובר והולך בשווקים האסייתיים לאופנועים טובים להבדיל מהגרוטאות שנסעו שם עד לפני כמה שנים, עוברת הונדה למנועי שני צילינדר באופנוע הרבע ליטר החדש שלה. בכך מיישרת הכנף האדומה קו עם קוואסאקי וימאהה שטילי הספורט הקטנים שלהן נמכרים זה מכבר גם אצלנו בגרסאות ה-300. 

וכרגיל אצל הונדה המפרט הטכני לא מתפשר, קירור מים, הזרקת דלק, שמונה שסתומים ושני גלי זיזים עיליים, ההספק המרבי לא מוצהר אבל המספר 16,000 על מד הסל"ד עושה רק טוב, ההערכות שמדובר ב-40 כוח סוס. הונדה אף מתקינה מערכות אלקטרוניות ב-CBR250RR החדש, מצערת "רכב-על-חוט" ובורר בין שלוש מפות כוח בהתאם לתנאי הכביש, בין רטוב לספורט.

גם השילדה חדשה, עדיין צינורות פלדה אך עיצוב, ממדים וגיאומטריה שונים, הזרוע האחורית אלומיניום ואפילו א-סימטרית כאשר צד ימין מעוצב כך שמערכת הפליטה לא תרחיב את האופנוע יתר על המידה. המזלג החדש הפוך בציפוי זהוב כמו אוהלינס של מארקז, מאחור מתלה הפרו לינק של הונדה עם בולם יחיד וחמש אפשרויות לעומס קפיץ. על הבלימה דיסק יחיד מלפנים עם מערכת ABS כסטנדרט.


עיצוב ה-CBR250RR נהדר, אופנוע מירוץ קצר ולעניין, לא זועק מאבזור מיותר או בצביעה זוהרת כפי שלעיתים אוהבים באסיה, כלי בעל נוכחות שכול צעיר יאהב להחזיק גם אצלנו. ואצלנו כאשר יגיע ה-RR החדש הזה הוא מן הסתם כבר יהיה בנפח 300 סמ"ק, ויתן להונדה גם בישראל כלי להתמודד מול הנינג'ה וה-R3. 





באנר פרסומי:





עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

4 תגובות ל נחשף הונדה CBR250RR החדש

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל