fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

השקה מקומית ורכיבה ראשונה- הונדה MSX 2017

השקה מקומית ורכיבה ראשונה- הונדה MSX 2017

צילום: אדם בלנגה

בוחנים: צוות דוגרי
כשראינו בפעם הראשונה את ההונדה MSX בגרסתו המודרנית (חפרנו כאן על שורשי המונקי בעבר) חשבנו שזה הדבר המגניב ביותר שראינו. לאחר מכן, כאשר קיבלנו אותו למבחן ארוך טווח, היינו בטוחים שמגניב יותר מזה לא יכול להיות. ביום שישי האחרון, כשהתגלו לנגד ענינו דגמי 2017 של ההונדה MSX, הבנו כמה כל מה שחשבנו לא רלוונטי יותר. 


איזה לוק!
נתחיל בלוק, כי אין מה לעשות והונדה MSX הוא כלי שאמור לפני הכל להיות מגניב. הונדה MSX 2017 הוא ללא ספק האופנוע המגניב ביותר שיש כרגע בישראל, והוא לגמרי בעשרייה הראשונה של המגניבים ביותר בעולם כולו. הוכחות לכך יש רבות, אך בעיקר המבטים שליוו אותנו שיצאנו לסיבוב בדרום העיר של רוכבים ולא רוכבים, כולם מהופנטים מהאופנוע הקטן הזה. 

ה-MSX החדש עבר אבולוציה בכל מה שקשור למראהו החיצוני. גוף האופנוע השתנה, הפלסטיקה שונה לחלוטין (אולי למעט פנס הלד האחורי), יחידת התאורה הקדמית הוחלפה לחלוטין ונראית כמו משהו שלא מהעולם הזה, גוף האופנוע "שמן" יותר ותנוחת הרכיבה קרבית הרבה יותר. 

האגזוז עבר למטה ומקנה ל-MSX לוק סטריט פייטרי אמיתי. המושב שונה גם הוא והפך מעט קשה יותר, אך גם רחב וארוך יותר, מה שנראה שמאפשר סוף סוף הרכבה בצורה סבירה (בדגם היוצא הדבר כמעט בלתי אפשרי אלא אם אתם זוג ששוקל 45 קילו כל אחד). 

הדגם החדש (כך מוסרים לנו ב- HRP) גדל ב- 2 כ"ס מ-9 ל-11 (משמעותי בכלי שכזה) ומציע ביצועים טובים יותר מהדגם היוצא. 

 

יאללה סיבוב

כמו שאמרנו, מסובב ראשים מקצועי. ה- MSX החדש מרגיש אולי מעט יותר אופנוע מזה היוצא, שבאמת הרגיש ממש קטן. אם היינו צריכים לבחור עם מי לצאת לנסיעה יחסית ארוכה, בטוח שהדגם החדש היה עושה זאת בנוחות מרובה יותר. 

תנוחת הישיבה מרגישה קרבית יותר כאמור, והרוכב רוכן קדימה יותר מבדגם היוצא. 

האופנוע קליל ביותר (כמעט 104 קילוגרמים- רטוב) ולא מורגש כלל בין הרגליים. למעשה, אם לא היה לו רעש, היה אפשר לחשוב שאנחנו זזים על אוויר.

ה-MSX החדש יהיה זמין לרוכבים ב-4 צבעים שונים: צהוב חרדל בוהק, אדום, לבן ושחור מט מדהים. בכל הצביעות ניתן למצוא קליפרים ענקיים הצבועים באדום בוהק. 
 
 
ההשקה נערכה בסוכנות HRP ברחוב סלמה. למי שעדיין לא מכיר, מדובר במכה של דגם ה-MSX בישראל, ולא סתם נבחרה הסוכנות להיות המקום הראשון שקורע את הניילונים מהכלים החדשים. לא רק שיפורים נקודתיים ניתן למצוא שם, אלא אפילו קיטים שלמים שהופכים את המונקים הקטנים לרפליקות מוקטות לאופנועי MOTO GP. ואכן ה-MSX עליו רכבנו כבר קיבל פינוקים כמו אגזוז פתוח, פיירינג תחתון, ג'אנטים מגנזיום שלא היו מביישים מיצובישי פאג'רו ועוד כמה פיצ'יפקעס (חשוב לציין כי הכלי לא עבר שיפורי מנוע/ מתלים כלשהם). שווה להכנס לראות את הMSX- ים החדשים ואת שאר הכלים בתצוגה. 

בקניית ה-MSX החדש תשארו ביד עם מעט עודף מ-20,000 שקל. מחיר לא מבוטל לכלי בסדר גודל שכזה, אך אם השימושים שלכם תואמים לאלו שמכוון אליהם האופנוע (מבחן ארוך טווח- זוכרים?), או שבא לכם להחזיק כלי עירוני בנוסף לאופנוע/ רכב שכבר יש לכם ולא רציתם לקנות עוד קטנוע כמו שיש לכולם, שווה ללכת לקחת סיבוב על הכלי הכי מגניב בעיר. 

 

 


 

היא הייתה יפה קצת משונה – הונדה MSX השקה ב-HRP

msx2-2016-hasaka
כתב וצילם: אדם בלנגה


מדובר בכלי מגניב בטירוף (שעליו אתם יכולים לקרוא מילים רבות מאוד במבחן דרכים ארוך הטווח שלנו) ואין יותר מה להגיד מעבר לזה. אני חושב שהיתרון הכי גדול של הכלי הזה היא "הפשטות", היכולת להחליף כל פינה וכל בורג באופנוע ולהפוך אותו ל-באמת שלך. "אבל רגע אדם! בשביל זה יש הארלי" וזאת מחשבה נכונה בתנאי שיש לך סכומים גבוהים להשקיע על התחביב שלך, לעומת זאת פה אתה יכול לצאת עם אופנוע שהוא באמת שלך  במחיר נמוך מזה של קטנוע מנהלים חדש ולדעתי כאן טמון סוד הקסם.


HRP עלו פה על קונספט מגניב ברמות והם יודעים לעשות אותו מצויין, הם לקחו פלטפורמה מודולארית כמו ה-MSX ונתנו לה טיפול ובית חם ואוהב, טיפול כזה שגורם ללקוח לרצות להשקיע באופנוע שלו – וזה גבירותי ורבותי סוד הקסם. כי אם עד עכשיו בשביל להיות מיוחד היית צריך לשלם הרבה, עכשיו אפשר לעשות את זה (ויש כאלה שיגידו שטוב יותר) בהרבה פחות.

 

אז מה יש לי לומר על ההשקה הקטנה הזאת? שלאט לאט צצים פה עסקים חדשים שיודעים מה הם עושים, יודעים שבשביל למכור לא צריך רק אולם תצוגה גדול אלא גם לדבר בגובה העיניים של האנשים, HRP מייצרים פה תרבות שדרוג ושפצור של אופנועים קטנים ולעניות דעתי? זה מבורך!

גילוי נאות – כותב שורות אילו היה אורח של חברת HRP וקיבל בורקסים ושתייה על חשבון הבית.
 

גלריה

8 תגובות ל השקה מקומית ורכיבה ראשונה- הונדה MSX 2017

  1. נתון שבהחלט היה ראוי לציון בכתבה. מעבר לזה עלויות הטיפולים נמוכות משמעותית מכל קטנוע בשוק!

  2. הסיבה פשוטה, לא באמת רוצים שנקנה בכמויות. כי חברות הביטוח מפסידות עלינו עם ביטוח-החובה. גם אמבו צודק, רק אמבו, שים לב לתג המחיר המאוד לא עממי בישראל, אז מה זה כבר משנה כל היתר. מחיר ראלי היה צריך לעמוד על 12,000 ש"ח על הכביש. הגנבים מוכרים ב-20 אלף, וכמובן חוסמים תחרות של המתחרה מבית קאוואסאקי דגם ה- Z125. מי שקונה זה נערים מבריחי סמים, אולי אבא שלהם מבריח. פחחח…חוץ מזה אכלה אופנוע!

  3. פורום כתום אולי התכוונת לתפוז ותפוז בצבע כתום? כבר אין פורומים ואין קשקשת לצערי ולשמחתי (כי זה חוסך לי זמן)

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל