fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

חשקומיצין פורטה – אינדיאן FTR750 סקאוט פלאט טראק רייסר

חשקומיצין פורטה – אינדיאן FTR750 סקאוט פלאט טראק רייסר

גיא בן ברק


ב-23 לחודש הנוכחי יערך מירוץ פלאט טראק בסנטה רוסה קליפורניה במסגרת אליפות ארה"ב של ה-AMA, בלי קשר למי ינצח שם הרי ברור כבר עכשיו מי יהיה כוכב האירוע – אופנוע המירוץ החדש של חברת אינדיאן בבעלות פולאריס, אופנוע הקרוי סקאוט FTR750 ונחשף בתחילת אוגוסט במפגש סטרג'יס, מספיק להביט בתצלומים כדי לעורר ריגוש אמיתי. 

האינדיאן סקאוט 750 רייסר הזה מצויד במנוע וי-טווין 750 סמ"ק, מנוע כול חדש שיודע להסתובב בסל"ד גבוה, כמובן מקורר מים ומוזרק עם ארבעה שסתומים לצילינדר, שלדת צינורות פלדה עם בסיס גלגלים זעיר, חלקי גוף מקרבון פייבר, ומה להגיד נראה מדהים. אינדיאן מתכננת להיכנס רשמית למירוצי הפלאט טראק עם הדגם הזה כבר בשנת 2017. האופנוע נושא את הספרה 51 לזכר אופנוע המירוץ האחרון של חברת אינדיאן המקורית אשר ניצח עם הרוכב ביל טומאן טרם סגירת אינדיאן, חברת אופנועי המירוץ הטובה בעולם בתחילת המאה הקודמת, בשנת 1953. 

עם סגירתה של אינדיאן מלאה חברת הרלי דייוידסון את מקומה בתחום אופנועי המירוץ ונולד דגם "ספורטסטר" של הרלי דייוידסון שהפך למלך הפלאט טראק עד עצם היום הזה.  במירוצים אלה מקיפים האופנועים נגד כיוון השעון מסלול עפר אובאלי באורך של כקילומטר וחצי (מייל), ההיגוי נעשה ברובו באמצעות המצערת הנוהגת את הגלגל האחורי אשר מחליק קבוע החוצה דוחף את הקדמי לתוך הפנייה, המגף השמאלי של הרוכב תומך באופנוע כדי שלא יפול כאשר ההחלקות מחריפות ולכן מצויד המגף השמאלי במיגון פלדה, ועל הבלימה מופקד רק דיסק אחורי זעיר, הגלגל הקדמי חף מכול ברקסים. מירוצים אלה נחשבו בארה"ב שנים ארוכות הרבה יותר ממירוצי אספלט (גרנד-פרי, סופרבייק וכ') ומשכו המוני מתחרים וצופים בשנות העשרים של המאה הקודמת במקביל להקמתו של ארגון אופנועני ארה"ב, AMA.

גלריה

2 תגובות ל חשקומיצין פורטה – אינדיאן FTR750 סקאוט פלאט טראק רייסר

  1. איזה אופנוע יפה , אם יש להם שכל שיכינו גרסה לכביש עם בלמים אמיתיים והכל מראה קלאסי ונראה כייפי לרכיבה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל