fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

שבועיים לתערוכת קלן: ימאהה R6 , הונדה CBR1000RR חדשים יוצגו בתחילת אוקטובר קלן

שבועיים לתערוכת קלן: ימאהה R6 , הונדה CBR1000RR חדשים יוצגו בתחילת אוקטובר קלן

גיא בן ברק


שבועיים וקצת לפתיחת תערוכת קלן (4.10), ראשונת התערוכות הגדולות של דגמי 2017, וההדלפות בעניין החידושים שיוצגו שם גוברות. שני הדגמים המככבים בגל השמועות האחרון הם הונדה CBR1000RR וימאהה R6, בימים האחרונים פורסמו "תצלומי ריגול" שלל הפיירבלייד החדש, ווידאו טיזר שימאהה משחררת היום, נכון ששם הדגם לא מפורט אבל לפי הסאונד והסבירות (מה זה יכול להיות…) מדובר ב-R6 חדש. 


בשני המקרים, הימאהה R6 וההונדה הגדול, ברור שהשדרוג המרכזי יהיה באלקטרוניקה שכן שני הדגמים נחותים מבחינה זו כיום, במיוחד ההונדה, לעומת המתחרים בסופרבייק – וגם הימאהה R6 מפגר בתחום למרות שב-600 הסטנדרט האלקטרוני בגלל כוח המנוע הנחות יחסית אינו גבוה כמו בסופרבייק והדגמים היחידים נכון להיום בסופרספורט עם אלקטרוניקה הם הקאוואסאקי ZX6, ואם.וי אגוסטה F3. יתרה מזאת, שמועות עקשניות בחצי השנה האחרונה ידעו לספר כי קטגוריית ה-600 עומדת בפני חיסול והונדה תפסיק לייצר את ה-CBR600, לכן החדשות מימאהה מבלבלות קצת. השאלה היא האם ימאהה תעשה עם ה-R6 מה שעשתה ב-2015 עם ה-R1 כלומר תייצר שתי גרסאות אבזור ומחיר, שוב קאוואסאקי כבר עושה את זה עם ה-ZX6 המיוצר לציבור כ-636 בעוד גרסת 600 מייצגת את היצרן באליפות הסופרספורט העולמית ומהווה דגם על מבחינת החומרים והעיצוב. גם הונדה כזכור כבר הוציאה גרסת SP מפולפלת ל-CBR1000RR, צריך לראות האם גם בדגם החדש תהיה גרסה רגילה וגרסת על במחיר גבוה יותר, שתהווה גם הומולוגציה לסופרבייק. 

השאלה הגדולה בעניין הפיירבלייד היא האם לאור הזינוק האדיר בקטגוריה בשנתיים האחרונות, לסטנדרט של 200 כוח סוס פלוס על משקל רטוב של 200 קילו כפי שהציגו ב.מ.וו, אפריליה, ימאהה וקאוואסאקי, תשנה הונדה ממנהגיה השמרנים וסוף סוף תוציא פיירבלייד בלי התנצלויות כלומר חזק כבר ברמה הסדרתית. 

מצד שני באיזו זכות אנחנו מצפים מהם להשקיע את העשרות מיליונים בתחום שוקע? שהרי מכירות אופנועי הספורט מצויות בשקיעה מתמשכת מאז המחצית השנייה של שנות האלפיים, לעומת זאת שינוי כיוון משמעותי נרשם ב-2015 עם בציר ספורטיבי משמעותי הן מיפן והן מאירופה, 2016 שוב חזרה לחולשה בתחום הצגת הספורטיביים, נקווה שב-2017 נחזור לתנופת הספורט הקיצוני, ידוע כבר כי סוזוקי תציג GSX-R1000 כול חדש, נוסיף את הימאהה R6, והונדה CBR1000RR והנה כבר מתגבשת שנה כהלכתה.

באנר פרסומי:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל