fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

הונדה CBR1000RR החדש נחשף בגרסאות SP, עם 192 כוח סוס על 195 קילו רטוב

הונדה CBR1000RR החדש נחשף בגרסאות SP, עם 192 כוח סוס על 195 קילו רטוב

גיא בן ברק

צילום: יצרן


הונדה סיימה לפני מספר דקות את מסיבת העיתונאים בתערוכת קלן, ההבטחה להציג CBR1000RR חדש ל-2017 התממשה במלואה כאשר גם השם חדש – גרסת SP המפולפלת הפכה לגרסת הבסיס ומעליה גרסת SP2. והתוכן חדש משמעותית – כדרכה של הונדה שיפור הביצועים לא הושג על ידי העלאה להספק על, למרות שהפיירבלייד SP החדש כן מציג עליה של 11 כ"ס בהשוואה לדגם הקודם המביא את נתון ההספק המרבי ל-192 שהושג לאחר העלאת הסל"ד ל-13,000; המחשבה של הונדה היא להפוך את הפיירבלייד לנשלט ולשלב תגובות זריזות ביותר עם שליטת רוכב, ואת זה הם עושים על ידי קיצוץ משקל מאסיבי של 15 קילו ל-195 קילו רטוב ששיפר את יחס הספק משקל ב-14%, וקיצור של בסיס הגלגלים מ-1,410 מ"מ ל-1,404 מ"מ. לא צריך לשבת על ההונדה CBR1000RR SP החדש הזה, מספיקים התצלומים והוידאו של ניקי היידן יושב עליו בחשיפה כדי להבין שהדבר הזה קטן, קטן בסגנון ה-CBR900RR המקורי או CBR600RR מודל 2007, צריך לקוות שהחריפות לא תגבה מחיר גבוה מדי בכביש. ולמטרה זו התקינה הונדה חבילת אלקטרוניקה ענקית המשלבת בקרת משיכה עם ABS המוזנים על ידי חיישן זווית הטיה כדי לקבל מירב הטיה, בנוסף בורר מצבי כוח המקובל פלוס מיתלים אלקטרוניים חצי אקטיביים של אוהלינס – כול זאת מגיע סטנדרט אך אל תצפו למחיר של CBR1000RR רגיל כי זה SP ורגיל כבר לא יהיה יותר.

ולמי שה-CBR1000RR SP לא מספיק מציגה הונדה את החלופה היקרה יותר, SP2 המיועדת למסלולי מירוץ אך תיסע גם בכביש הציבורי, עם חלקי מנוע תוצרת HRC, כמו שסתומים גדולים יותר, טלטלים מיוחדים, יחס דחיסה גבוה יותר, חישוקי מגנזיום – וצביעה שונה המבהירה לציבור שאתה על ה-SP2. 

גלריה

תגובה אחת ל הונדה CBR1000RR החדש נחשף בגרסאות SP, עם 192 כוח סוס על 195 קילו רטוב

  1. אופנוע מדהים תכונות מטורפות של ה-sp הקודם בגרסה רגילה….שינוי מטורף. מקווה שהמחיר יהיה טוב

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל