מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
גלאי רדאר קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
ברקום שמאל
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
rok-straps רצועות קשירה 140
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל

סוזוקי SV650 החדש בישראל

סוזוקי SV650 החדש בישראל

כתב: נמרוד בוקר     צילום: אריק רוזנבלום, יצרן.

קרוב לחצי שנה אחרי שהוחל בשיווקו באירופה, מתחיל שיווק המודל החדש של הסוזוקי SV 650.

לסקירה קצרה וממצה התאספנו הבוקר במסעדת דקה התל אביבית. נשאו דברים תומר ברעם, מנהל מחלקת האופנועים החדש באבניר (בהצלחה כרובי), קובי גילון, סמנכ"ל המכירות בעופר אבניר ועמי קרסו, דובר ואיש היח"צ של חברת עופר אבניר.

מעבר למצגות על נתוני מכירה דאשתקד לעומת השנה, שרושמים עלייה משמעותית בהיקפי המכירה, נחשף לעינינו המודל החדש של הסוזוקי SV 650.

בתחום השלדה והמכלולים, יודע תומר ברעם לספר לנו שהדגם הזה נבנה סביב הרוכבים, לפי משובים שאספו מלקוחות סוזוקי ברחבי העולם. בהתאם לדרישות הלקוחות, מיכל הדלק הוצר, המושב הונמך, וכיום מושב ה- SV הוא הנמוך בקטגוריה וכן הוצרה נקודת ההשקה בין המושב למיכל הדלק. בנוסף קוצץ משקל ה- SV בכ- 8 ק"ג, וכעת עומד משקל ה- SV 650 על כ- 197 ק"ג.

עוד מספר תומר ברעם, כי המנוע עבר רוויזיה נרחבת וכ- 60 חלקי מנוע שונו ושודרגו. התוצאה בשורה התחתונה היא עלייה בהספק ל- 75 כוחות סוס, התאמה לדרישות תקן היורו 4, וכן העלאה משמעותית בניצולת הדלק, המציבה על צריכת הדלק של מנוע ה- SV 650 החדש, על כ- 26 ק"מ לליטר. סוזוקי טוענים להיסטורית מכירה של כ- 410,000 יחידות מנוע כאלה בעולם, משנת 99, בדגמי ה- SV650, גלדיוס והסוזוקי DL, – V STROM, ואשר הגיעו לרמת אמינות מופלגת.

בתחום האלקטרוניקה, מצויד ה- SV 650 החדש במערכת ABS מתוצרת Nissin (לא, לא ניסים), מערכת עזר לסל"ד נמוך LRA, שנועדה למנוע מהמנוע להיכבות כשרוכב לא מיומן מתחיל תנועה בסל"ד נמוך, ומערכת חדשה של סוזוקי שתגיע כסטנדרט בכל הדגמים, מערכת איזי סטארט, שבעיקרון מאפשרת לרוכב ללחוץ לחיצה קצרה על כפתור המתנע והאופנוע ימשיך בכוחות עצמו, ללא התערבות יד אדם את תהליך התנעת האופנוע, שבאופנועים פחות מתקדמים של יצרנים שונים, דורשים תהליך שלם ומייגע של התנעה, שבמקרים מסוימים עלולה להימשך כשתי שניות שלמות. וואו!


היבואן עופר אבניר, ממצב את הסוזוקי SV 650 בקטגוריית אופנועי הנייקדסטריט פייטר'ס בנפח 700 סמ"ק, המאוכלסת כיום ע"י, הונדה CBR 650F, ה- KTM – DUKE 690, והימאהה MT-07. 

גולת הכותרת של השקת ה- SV היא תג המחיר המאוד אטרקטיבי של 51,000 ₪ "על הכביש". המחיר הכי נמוך לכלי חדש בקטגוריה. נראה שמגמת עליית המחירים שאיפיינה את עולם האופנועים כעשור, מתחילחה להתמתן, והיצרנים מתחילים להבין שרמת תמחור כל כך גבוהה, למעשה גורעת מהם לא מעט לקוחות, שמבקשים דגמים נוחים ופרקטיים, לכלי שיהיה רכב שלישי בבית, במחיר שפוי. מגמה מבורכת.

נותר רק לקחת את ה- SV650 לנסיעת מבחן, ולדווח בחזרה איך החבילה הזאת מתנהגת בכבישי ישראל.

שנה טובה!
סוזוקי SV 650 A – נתונים טכניים:
מנוע: תצורת V 90 מעלות, 4 פעימות, 2 צילינדרים, 2 גלי זיזים עליונים
מערכת קירור: נוזל
נפח:  645 סמ"ק
הזנת דלק:  מערכת הזרקה
מערכת הצתה: אלקטרונית
התנעה: חשמלית
הילוכים: 6 מהירויות
בולמים: קדמי- טלסקופיים, קפיץ, שיכוך שמן
אחורי- קפיץ, שיכוך שמן, מתכוונן
צמיגים: קדמי-MC ZR 17 120/70  
אחורי- MC ZR 17 160/60
בלמים ABS: קדמי-2 דיסקים בקוטר 290 מ"מ
אחורי- דיסק בקוטר 240 מ"מ
מדידות:
אורך: 2,140 מ"מ
רוחב: 760 מ"מ
בסיס גלגלים: 1,455 מ"מ
גובה מושב: 785 מ"מ
משקל עם נוזלים: 197 ק"ג
מיכל דלק: 14.5 ליטר

גלריה

17 תגובות ל סוזוקי SV650 החדש בישראל

  1. ממתין פה למבחן דרכים שלכם לקבל החלטה להתקדם מ-CB500 הלאה

  2. כן, רק שעשו לו זנב של GS ומעכשיו הם קוראים לו SV

  3. כמובן שההונדה ,הוא ארבעה צילנדרים (ידידותיים לחלוטין) ונראה הרבה יותר אופנוע ,דינמית מקבל ביקורות טובות בארץ ובעולם. אך להונדה יש בעיה והיא מחיר מוגזם, לכן הייתי מחפש הונדה יד שניה עם כמה אלפים בודדים ניתן לרכוש אותם בהרבה פחות כסף כיד שניה.קיים גם הדגם הערום של ההונדה הcb650 ,שאותו ניתן לרכוש עוד בפחות כסף ונחשב גם כן מצוין, רק ללא מיגון רוח אותו ניתן להוסיף.

  4. שגם ה650 של הונדה עולה 14 אלף שקלים מהסוזוקי הזה החדש. הוא טוב יותר? יכול להיות. אבל הוא לא 14 אלף שקל טוב יותר מהסוזוקי.

  5. אני כמובן מסכים איתך וגם רשמתי זאת! קרא היטב "אך להונדה יש בעיה והיא מחיר מוגזם" רשמתי שחור על גבי לבן.

  6. שבכל הנייקדים אין אופציה לקליפ און שיתן ישיב קצת פחות זקופה כמו שאני רגיל מכל האופנועים שהיו לי , על פניו נראה אופנוע ממש נחמד לחיי היום יום עם פזילה לרכיבות כיף של סופי שבוע , לגבי ההונדה אני אישית מעדיף את הסוזוקי ככה שזה לגמרי עניין של טעם אישי , רק הישיבה הזקופה קצת מפריע לי .

  7. עיצוב קצת יותר אגרסיבי היה לבטח מדייע למכירות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל