מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
הארלי שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
גלאי רדאר קוביה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
בנלי שמאל עליון
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
ברקום שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
סטפן
לרט
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

דגמי 2012 של ימאהה – WR450F

דגמי 2012 של ימאהה – WR450F

אופיר דואק

צילום: יצרן

למשפחת ה-WR של ימאהה יש פרק של כבוד בהתפתחות אופנועי האינדורו בעשור האחרון. ה-WR400 המקורי משנת 1998 היה תאומו של ה-YZ400 שהיה ממחוללי המהפכה הארבע-פעימתית בתחום המוטוקרוס. במשך השנים גדל המנוע ל-426 סמ"ק וב-2003 ל-450 סמ"ק אבל הקירבה הבסיסית לדגמי ה-YZ נשמרה.
בשנת 2007 עבר ה-WR450F את העדכון המשמעותי האחרון שכלל בעיקר מעבר לשלדת קורה כפולה מאלומיניום. כמעט 5 שנים נותר ה-WR450F ללא שינוי מהותי ולקראת 2012 מציגה ימאהה דגם חדש לחלוטין שמצטרף ל-YZ250F החדש בחוד החנית של החידושים של ימאהה בתחום השטח.

בשונה מה-YZ450F שזכה ב-2010 למנוע חדש במבנה הפוך (יניקה מלפנים ופליטה מאחור) ולראש מנוע בעל 4 שסתומים ממשיך ה-WR להתבסס על המנוע המוכר בעל חמשת השסתומים. השנה מקבל המנוע הזרקת דלק במקום קרבורטור, אליו מתווסף גל ארכובה חדש ועוקה יבשה עם משאבת שמן חדשה. עוד ברשימת החידושים המכאניים: רדיאטורים חדשים בעלי שטח פנים גדול יותר, מערכת הפליטה חדשה לחלוטין ודיסקי בלימה פרפריים.
 
גם שלדת האלומיניום חדשה לגמרי ומבוססת על זו של ה-WR250 כאשר בסיס הגלגלים התקצר ב-2.5 ס"מ לטובת הזריזות וזווית ההיגוי חודדה. המזלג והבולם האחורי הם מסדרת ה-SSS של קאייבה וזהים לאלו של ה-YZ.
המרכב של ה-WR החדש כולל פלסטיקה חדשה עם גרפיקה עדכנית, מושב חדש ופנס חזית חדש ומעוצב. ה-WR מקבל גם מחשב אינדורו חדש הכולל מונה הקפות, מדי מרחק מתאפסים, מחשב דרך ועוד. ואם כבר נגענו באלקטרוניקה, כעת שהמנוע מוזרק ומנוהל על ידי מחשב מנוע, מציעים בימאהה אפשרות רכישת רכיב לשיפור מפת ההצתה ויצירת מפות הצתה חדשות הניתנות לשליטה על ידי הרוכב על ידי מתג שמותקן על הכידון.
ה-WR450F החדש אמור להגיע לישראל בתחילת שנת 2012, עד אז תוכלו לצפות בסרטון ששיחררה ימאהה בחשיפה.

גלריה

3 תגובות ל דגמי 2012 של ימאהה – WR450F

  1. בשנים האחרונות ימאהה עברו ליישר קו עם המתחרים במקום להוביל וחבל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל