fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

דוקאטי סופרלג'רה 1299 – תמונות של האופנוע הכי מטורף ב-80,000 דולר

דוקאטי סופרלג'רה 1299 – תמונות של האופנוע הכי מטורף ב-80,000 דולר

גיא בן ברק

צילום: יצרן


דוקאטי רוחשת עם ספירת הדקות עד פתיחת החשיפה הרשמית של דגמי 2017 במילאנו מחר יום שני בשעה חמש וחצי אחר הצהריים שעון ישראל, והיום זולגות תמונות של האופנוע הכי מטורף שדואקטי יצרה למכירה לציבור מאז הדזמוסדיצ'י V4 לפני עשר שנים – ואולי אף מטורף יותר. הפאניגלה 1299 בגרסת סופרלג'רה הנחשפת היום באמצעות תצלומים שמישהו העלה לפייסבוק מהאתר הייעודי והמסווג של דוקאטי היא יצירה ברמה חסרת תקדים יחסית למה שנמכר עד היום לציבור, השילדה כולה עשויה קרבון, העיצוב הוא של אופנוע הסופרבייק הרשמי של דוקאטי, צנום וקומפקטי עם צמד האגזוזים של אקרפוביק למעלה מאחור בריווח ממש כמו האופנוע של דייויס שניצח עכשיו שישה מירוצים רצופים באליפות העולם, המשקל היבש אמור להיות 150 קילו, וזה על מנוע גדול וחזק יותר מזה של דייויס, ה-1299 מייצר בגרסה ה"רגילה" שלו 205 כוח סוס וכאן זה יהיה הרבה יותר, יחס הספק משקל שלא היה כדוגמתו בכביש הציבורי. 

חשוב להתיחס לשלדת הקרבון, כזכור דוקאטי הציגה שילדה מהפכנית כזו באופנוע המוטו GP שלה בתחילת עונת 2009 ועם קייסי סטונר האופנוע ניצח כבר במירוץ הראשון שלו, בקטאר, ונראה היה שאליפות שנייה לאוסטרלי בדרך עם דוקאטי, אבל המשך העונה היה פחות מוצלח. בהמשך גרמה שלדת הקרבון של דוקאטי למשבר עם רוסי בשנת 2011 כאשר האלוף לא הצליח לרכב עם שילדה זו כלל ודוקאטי נאלצה לחזור לשלדת אלומיניום. כלומר שלדת קרבון נראית מדהים ושוקלת כלום אבל התחושות ברכיבה עליה יהיו שונות לגמרי בוודאי למי שבא מאופנוע כביש, מתקדם ככול שיהיה.

מערכות האלקטרוניקה המקיפות בדגם זה ידרשו להתערבות ביחסים הקיצוניים של הכלי וגם כאן תוצג מערכת עתירת פונקציות ויכולת סיוע לרוכב שלא הייתה כדוגמתה בשום אופנוע הנמכר לציבור, כך לגבי המיתלים האלקטרוניים, הבלמים עם חיישני זווית ההטיה, ובכלל דוקאטי בעולם של אופנועי ספורט ברמת ספיישל מפעל הבאים כיום מיפן, גרמניה ובקרוב אוסטריה, דוקאטי שהמציאה את מושג אופנוע החלומות לכביש הציבורי מעלה משמעותית את המשחק. מחיר האופנוע יהיה 80,000 דולאר בארה"ב, ויחסית למה שמקבלים זה ממש לא הרבה, רק 500 יחידות מהדבר הזה ייוצרו. אם החל מחר במילאנו תראו אנשים מלטפים שילדה של אופנוע, חופנים זרוע אחורית ועל פניהם תשוקה עזה, זה כנראה הדוקאטי פאניגלה סופרלג'רה 1299 .

3 תגובות ל דוקאטי סופרלג'רה 1299 – תמונות של האופנוע הכי מטורף ב-80,000 דולר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל