fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

הסופרבייק הבא של דוקאטי: 1199 פאניגאלי

הסופרבייק הבא של דוקאטי: 1199 פאניגאלי

אופיר דואק

צילום: יצרן

דוקאטי חושפת בימים אלו פרטים ראשונים ותמונת טיזר לקראת הצגתו של הדור הבא בשושלת הסופרביק שלה שיקרא 1199 פאניגאלי (Panigale). בורגו פאניגאלי הוא שמו של אחד הרובעים בעיר בולוניה בו נמצא מפעל דוקאטי ומכונה גם "העמק המוטורי". כנהוג בדוקאטי המספר מציין את נפח המנוע בסמ"ק הווה אומר שמנועו של הפאניגאלי יהיה בנפח 1,199 סמ"ק ובניגוד לשמועות שצצו בעבר דוקאטי תמשיך להיות נאמנה לתצורת הוי-טווין המזוהה איתה.

לאחר הצגת הטיזר שלא חושף פרטים מלבד שמו של האופנוע החלו לדלוף פרטים מפי יודעי דבר שכבר זכו לראות את האופנוע במו עיניהם ובכך מבססים מחד ומפריכים מאידך אי אלו שמועות רשת בנודע לסופרבייק החדש של דוקאטי. אחד מהמקורות הוא מסמך שהודלף מאחד מסוכני דוקאטי שקיבלו סקירה אודות האופנוע הצפוי. במסמך שהודלף ישנה השוואה של נתוני האופנוע למתחריו ומשם עולה של-1199 החדש יהיו לא פחות מ-195 כ"ס ומשקלו יעמוד על 175 ק"ג.המשקל אמנם גבוה ב-4 ק"ג מה-1198 אך עדין נמוך לכשעצמו כשמדובר בוי-טווין.

מבחינה טכנית ישא הפאניגאלי בשורה עבור דוקאטי והיא מעבר לשלדת אלומיניום. דוקאטי לא הסתפקו בכך, כפי שעלה מתצלומי ריגול ברשת, וקרוב לודאי ינטשו את מבנה מסבך הצינורות המסורתי לטובת  שילדת מונוקוק כפי שקיימת באופנועי ה=MotoGP של החברה.
סממן היכר נוסף של אופנועי הסופרבייק של דוקאטי הוא צמד המפלטים ששכנו תחת הזנב עוד מימי ה-916 האגדי. ב-1199 החדש נודד המפלט לגחון האופנוע בדומה לק.ט.מ RC8. המהפכה פוסחת על הזרוע האחורית שתישאר נאמנה למורשת ה-916 ותהיה חד צידית.חובבי דוקאטי שיתקשו לקבל את המהפך יוכלו להתנחם בכך שמבחינת העיצוב לא יהיו הפתעות כדוגמת ה-999. עיצובו של ה-1199 החדש יהיה אבולוציה למראה המוכר של ה-1098/1198 עם עדכונים מתבקשים, בעיקר במסכת החזית.
החשיפה המלאה של 1199 פאניגאלי תעשה לקראת ההשקה הרשמית בתערוכת מילאנו בין ה-10 ל-13 בנובמבר.

בנוסף הודיעו בדוקאטי שה-1199 החדש יתחרה החל מהעונה הבאה בסדרת הסופרסטוק כאשר מ-2013 יצטרף גם לאליפות הסופרבייק העולמית. כרגע לא ידוע אם מדובר בקבוצות רשמיות של דוקאטי או רק בתמיכה שדוקאטי תעניק לקבוצות פרטיות, אבל אם דוקאטי תחזור באופן פעיל לאליפות הסופרבייק הרי מדובר כאן בחדשה אמיתית.

גלריה

7 תגובות ל הסופרבייק הבא של דוקאטי: 1199 פאניגאלי

  1. ואלק שיגעו אותי בדוקאטי עם כל המספרים שלהם. קול שנתים מחליפים מספר ואחר כך מטפלאים שלו תופסים אותם בטלפון. אני כבר 20 שנה אם עותו מספר 350 שזה המספר של הג'אווה שלי כפרה עליה. תאמינו יל אין כימו ג'אווה, אופנוע חושלוקי עם שילדה מברזל שאמיתי יצוק. מאלימיניום צריך לעשות רק סירים של קוסקוס.

  2. אולי כדאי לך לכתוב למחלקת הפיתוח של דוקאטי את הטענות שלך לגבי היכולות שלהם בפיתוח שלדות. מישהו צריך להסביר להם אחת ולתמיד איך עושים את זה

  3. גם במרוצים הם לא מוצאים את הידיים והרגלים.
    כל האופנועים שלהם רק יפים ולא יותר.
    בעיני זבל איטלקי.

  4. כן , ידוע שמרוקאים לא חזקים במספרים …את זה הם השאירו לעירקים …

  5. כמה משועממים !!
    תיכף מתחיל בובה של לילה .. שווה שתפתחו ערוץ 56

  6. ורואים את הסופרבייק האחרון, הייתם רואים שדוקאטי לקח מקום ראשון בהפרש מטורף. אגב, שלושת המקומות הראשונים היו איטלקיים…

  7. אני אתחיל ליצר שלדות של ג'אווה, וימכור אותם לסדנאות מירוצים יוקרתיות במחיר מופקע. מה אתה אומר?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל