fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
דוקאטי באנר חדש
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
מוטוטאץ דקר
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו

סוכה פתוחה אצל שר התחבורה

סוכה פתוחה אצל שר התחבורה

בועז בר

צילום: יח"צ

כמו בכל שנה, גם בחג הסוכות הקרב ובא, פותח שר התחבורה ישראל כץ את סוכתו בפני הציבור הישראלי. ההזמנה שנשלחה אל ניסים בנימין, הנציג הרשמי של הענף הדו-גלגלי בישראל, פונה דרכו אל כלל רוכבי האופנועים והקטנועים ומזמינה אותנו לחגוג עימו את החג.
הביקור יתקיים ביום ראשון הקרוב, ה-16/10 בשעה 20:00, בביתו של השר בכפר-אחים, סמוך לקרית-מלאכי.

חשוב לציין שבמהלך השנתיים האחרונות חלה התקרבות ונוצרה פתיחות מצד הממסד כלפי קהילת הרוכבים. אם בעבר נתקלנו בחומה בצורה ובאוזניים אטומות, הרי שעתה – בעקבות המאבק בתעריפי הביטוח ובעיקר עקב פעילותו של ניסים בנימין – דלתות הממסד נפתחות בפנינו ויש הקשבה לצרכינו ונכונות להיעתר לדרישותינו. ביקור המוני בסוכת השר יחזק את הלובי שלנו במסדרונות השלטון ויסייע להשגת מטרותינו, שבראשן הוזלת תעריפי ביטוח החובה לרמה נסבלת ולקבלה של הענף הדו-גלגלי כחלק לגיטימי וחיוני בתחבורה הישראלית.

9 תגובות ל סוכה פתוחה אצל שר התחבורה

  1. ושר התחבורה ישראל כץ מחבק אותו. התמונה צולמה באירוע ההשקה הגדול של מטרו בהאנגר 11 לפני מספר חודשים. החיבוק הסמלי מראה שהממסד שהתנכר לנו עד לא מזמן מוכן לחבק אותנו עכשיו. אחת מתוצאות המאבק בביטוח ומהלך ההתפקדות.

  2. לדעתי הוא שר די טוב. רק שיש לו אלף משימות על הדרך, כמו שיבושים ברכבת ישראל ועוד. הליכודניק השלישי שתומך בפומבי. אבל ליבי עם הרוכבת לשעבר- שלי יחימוביץ'- היחידה שטרחה לענות לפניות ציבור הרוכבים במייל, בעת המחאה. אולי ממנה כן תבוא הישועה. ולא מיחצ"נות הליכוד.ובהזדמנות פוליטית זו- תודה לשר לבטחון פנים שהנחה להרשות- לרכב על השוליים- זאת תשובה אוהדת אמיתית.

  3. יפה מאוד רשמת. מעריך את יחימוביץ שהחזירה תשובה.

  4. 1. לאשר לייבא (ולמוסכים מורשים להתקין) בלי מכ"ס ובהגדרה של אביזר בטיחות את מערכת ה ABS שניתנת להתקנה על אופנועים שלא הגיעו איתה מהיצרן.
    2. אותו הדבר לגבי ערכות ההגבלה ל 33 כ"ס שמאושרות למוסכים מורשים באירופה. כיוון שרוב שוק הדו"ג בארץ עוד מוכוון לרשיון הישן ורוב האופנועים במחיר סביר הם 500 סמ"ק. אחרי שנה אפשר למכור את הערכה יד שניה לרוכב חדש ולא צריך להחליף אופנוע.

  5. נראה את שלי עונה למישהו באותה שפה ואותה לשון חדה כמו שעשתה כשהיתה ח"כים פשוטה, גם כשהיא יו"ר מפלגת העבודה, ויותר מזה, נראה אותה ממשיכה ככה גם אחרי שיהיה לה תפקיד רשמי כלשהו בכל ממשלה עתידית. לצערי, זה קרה לטובים ממנה, מנעמי השלטון משכיחים את תלאות ההגעה לשם, או כמו שאומרים "מה שאומרים מכאן לא עושים משם"…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל