מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
ברקום שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
לרט
סטפן
rok-straps רצועות קשירה 140
הארלי שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ימאהה מציגה קטנוע בסיסי חדש

ימאהה מציגה קטנוע בסיסי חדש

אופיר דואק

צילום: יצרן

כידוע, קטנועים גדולי גלגלים הם להיט באירופה וקטנועים כמו סדרת הבוורלי של פיאג'ו וההונדה SH מככבים בטבלאות המכירות ביבשת הישנה. גם לימאהה יש נציגות בקטגוריה בדמות משפחת ה- X City אך כעת חושפים בימאהה את ה-Xenter ומהשם ניתן כבר לקבל מושג לגבי היעוד. הקטנוע החדש אמור להיות גרסת כניסה בסיסית וזולה לעולם גדולי הגלגלים. עם זאת האקס-אנטר אולי בסיסי אבל בהחלט לא מיושן.

העיצוב נעים ורענן ומציג את החזית המוכרת של האקס-סיטי אך האקס-אנטר נבדל מהאח הגדול ברצפה שטוחה ובבסיס גלגלים קטן יותר ב-7 ס"מ ואורך כללי קטן יותר ב-18 ס"מ. הממדים הקומפקטיים גובים מחיר בדמות נפח מטען קטן נמוך תחת המושב הנובע גם ממבנה הבולם המרכזי ומגלגל ה-16' בניגוד ל-15' שבסיטי.
האקס-אנטר מוצע עם שני מנועים מוזרקים בנפח 125 ו-150 סמ"ק עם 12.5 ו-15.5 כ"ס בהתאמה. מערכת הבלימה מציעה דיסק בודד מלפנים ותוף מיושן מאחור אך ישנה מערכת בלימה משולבת בדומה להונדה ויז'ן. החבילה של האקס-אנטר כוללת גם לוח מחוונים דיגיטלי לחלוטין ותאורת LED מאחור. שיווקו של האקס-אנטר באירופה יחל בראשית 2012 אך המחירים טרם פורסמו.

ימאהה Xenter -מפרט טכני

  Xenter 125 Xenter 150
מנוע סינגל, 125 סמ"ק, 4 שסתומים, גל זיזים עילי, קירור מים, הזרקת דלק סינגל, 155 סמ"ק, 4 שסתומים, גל זיזים עילי, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 12.5 כ"ס ב-7,500 סל"ד 15.5 כ"ס ב-7,500 סל"ד
מומנט 1.2 קג"מ ב-7,250 סל"ד 1.5 קג"מ ב-7,500 סל"ד
קדחXמהלך  58.7X52 מ"מ  58.7X58 מ"מ
יחס דחיסה 11.0:1  11.0:1
מתלים קדמי: מזלג טלסקופי, מהלך 100 מ"מ
אחורי: בולם יחיד, מהלך 92 מ"מ
קדמי: מזלג טלסקופי, מהלך 100 מ"מ
אחורי: בולם יחיד, מהלך 92 מ"מ 
בלמים

קדמי: דיסק 267 מ"מ
אחורי: תוף 150 מ"מ
מערכת בלימה משולבת

 קדמי: דיסק 267 מ"מ
אחורי: תוף 150 מ"מ
מערכת בלימה משולבת
צמיגים קדמי: 100/80-16
אחורי: 120/80-16
קדמי:100/80-16
אחורי: 120/80-16
בסיס גלגלים  1,385 מ"מ  1,385 מ"מ
גובה מושב  785 מ"מ  785 מ"מ
מיכל דלק  8 ליטרים  8 ליטרים
משקל  142 ק"ג (רטוב)  142 ק"ג (רטוב)

 

2 תגובות ל ימאהה מציגה קטנוע בסיסי חדש

  1. איפה נדחוף את הקסדה?
    אבל לפחות יש מקום לשים שישיית מים מינרלים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל