fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

דגמי האנדורו 2018 של בטא בישראל

דגמי האנדורו 2018 של בטא בישראל


מטרו מוטור, יבואנית אופנועי Beta בישראל, מודיעה על הגעתם לארץ של דגמי האנדורו ל- 2018 של בטא האיטלקית. בטא, שנוסדה ב-1905, היא יצרנית מוכרת ומוערכת של אופנועי שטח וטריאל, עם עבר עשיר של זכייה במרוצים, וליין רחב של אופנועי אנדורו וטריאל דו-פעימתיים וארבע-פעמתיים.
 
דגמי בטא 2018
 
RR250/300 שתי פעימות
דגמי האנדורו הדו-פעימתיים  של בטא לשנת 2018 קלים וחזקים יותר. המשקל הכללי בדגמי השתי פעימות הופחת בלא פחות מ-4.7 ק"ג. השלדה חדשה לחלוטין, קשיחה וקלה יותר, ומשיגה בעזרת שינויים מבניים היגוי חלק ומדויק יותר. הבולם הקדמי, למרות משקלו הקליל, הינו קשיח יותר ומותאם ליכולות השלדה החדשה. באשר ליחידת ההנעה, זו עודכנה בצילינדר חדש המשיג שיפור במומנט ובהספק, בלי לוותר על תגובת מצערת ליניארית.
פיצ'רים עיקריים:
·         צילינדר חדש המשיג שיפור בביצועים בהספק ובמומנט
 
·         מצמד חדש, קל משקל וקומפקטי
 
·         שלדה חדשה
 
·         הפחתת משקל כללית של 4.7 ק"ג ביחס לדגם הקודם
 
RR250 במחיר: 49,985 ₪
 
RR300 במחיר: 50,985 ₪
 
RR350/480 ארבע פעימות

ה- RR350 הוא אופנוע האנדורו בעל ההתנהגות הקלילה ביותר בליין בטא, כאשר לצדו ה- RR 4T 480 הבשרני מציע לרוכב המנוסה שפע של כוח ומומנט זמינים.
 
ביחס לדגמי 2017 היוצאים, זוכים דגמי 2018 מרובעי הפעימה של בטא למספר רב של עדכונים וחידושים, הן במנוע והן בשלדה. 
 
פיצ'רים עיקריים:
 
·         הזרקת דלק כפולה חדשה
 
·         בולם חדש 
 
·         צילינדר חדש
 
·         מצמד חדש, קל משקל וקומפקטי
 
·         שלדה חדשה
 
·         הפחתת משקל כללית של 5.3 ק"ג ביחס לדגם הקודם
 
 
RR 350 במחיר: 54,985 ₪
 
RR 480 במחיר: 56,985 ₪
XTRAINER 250/300 

ה- XTRAINER מציע חבילת אנדורו קומפקטית, קלילה וקלה לרכיבה, הן כאנדורו טכני לרוכב מנוסה, והן כאנדורו All Around אמיתי לרוכב מתחיל שרוצה לטעום מהכל בצורה נעימה וצפויה.  ל- 2018, הצטרף ל- Xtrainer 300 המצליח גם ה- Xtrainer 250 החדש, שמציע אופי מנוע מעודן יותר.
 
·         משקל של 99 ק"ג בלבד (Xtrainer 300)
 
·         מבוסס על מנועי דגמי ה-RR אך עם אספקת כח ליניארית יותר
 
·         מרכז כובד נמוך
 
·         מושב נמוך יותר מגרסאות ה-RR
 
·         בולם קדמי ואחורי ייעודיים לדגם
 
 
בדגם ה-250, גם: 
 
·         מושב נמוך יותר ב-20 מ"מ מגרסת ה- 300.
 
·         צמיגי אינדורו רכים יותר
 
 
XTRAINER 300 במחיר: 42,985 ₪
 
XTRAINER 250 במחיר: 39,985 ₪

תגובה אחת ל דגמי האנדורו 2018 של בטא בישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל