מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
בנלי שורת MENU
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
טריומף קוביה
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הארלי שמאל
ברקום שמאל
לרט
לרט
סטפן
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
מידלנד שחורי 140 על 70
בנלי שמאל עליון
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קאוואסאקי מציגה את הורסיס 1000

קאוואסאקי מציגה את הורסיס 1000

אופיר דואק

צילום: יצרן

כשהוצג הורסיס של קאוואסאקי בשנת 2006 הוא נחשב לעוף מעט מוזר. תנוחת הרכיבה הזקופה, הצדודית והמתלים ארוכי המהלך יחסית לאופנוע כביש יכולים לשייך אותו בקלות לנישת הכבישדורו. אבל מצד שני המתלים קצרי מהלך בהשוואה לאופנועים כמו ההונדה טראנסאלפ ועם חישוקי "17 בעלי צמיגים תואמים מרחב המחיה שלו מוגבל לכביש בלבד. יחד עם העיצוב הלא שיגרתי אפשר להגדיר את הורסיס כקרוסאובר אבל עזבו אתכם מהגדרות. הורסיס של קאוואסאקי הוא רב מכר, גם בישראל, ואחרי שנים ראו בקאוואסאקי כי טוב והחליטו להוסיף לו אח גדול.
האח הגדול מכונה ורסיס 1000, וכבר נצפה במספר תצלומי ריגול. עם הורסיס 1000 מנסים בקאוואסאקי לכוון לעבר אופנועי התיור ההרפתקני הגדולים עם אוריינטציית הכביש. משהו בין הסוזוקי וי סטרום 1000 להונדה קרוס ראנר.

בעוד הורסיס המקורי מסתפק במנוע הטווין המקבילי בנפח 650 סמ"ק הורסיס 1000 עושה שימוש במנוע 4 צילינדרים רוחבי בנפח 1,043 סמ"ק שמשרת גם ב-Z1000SX. על העלייה במשקל בעקבות המנוע הגדול יותר מנסה לפצות שלדת עם אלומיניום חדשה לעומת שלדת הפלדה בורסיס הקטן. אוריינטציית הכביש נשמרת גם בורסיס 1000 שנותר נאמן לחישוקי ה-"17.

הורסיס המוכר והוותיק נחשב כלי עממי יחסית מנסים קאוואסאקי לכוון עם הורסיס 1000 מעט גבוה יותר באמצעות רשימת ציוד ארוכה ושפע אלקטרוניקה הכוללת מערכת ABS תקנית כאשר זו מסתייעת במערכת בקרת המשיכה של קאוואסאקי ה-KTRC בעלת 3 מצבים. בנוסף מציע הורסיס 1000 בחירה בין שתי מפות הצתה: רגילה וממותנת המספקת כ-75% מכוח המנוע. לטובת יכולת התיור והשימושיות ישנו מיכל הדלק בנפח 21.5 ליטר הנוחיות ומשקף קדמי מתכוונן.
פרטים מלאים על הורסיס 1000 החדש יבואו בהמשך.

גלריה

2 תגובות ל קאוואסאקי מציגה את הורסיס 1000

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל