fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

מועדון הוי-סטרום יוצא להדרכות דו"גרי

מועדון הוי-סטרום יוצא להדרכות דו"גרי

מערכת דוגרי

צילום: Zoobri photo team

אחרי סבב ההדרכות המוצלח של חודש אוקטובר בו נערכו הדרכות הרכיבה של דו"גרי לראשונה גם לקטנועים יוצא בסוף השבוע הקרוב סבב הדרכות מיוחד לחברי מועדון הוי-סטרום.
הרעיון לקורס הדרכה מתקדמת לרוכבי כביש היה ביוזמתו של ניסים ברדה שרתם אליו את טל שביט וסטפן אבנדיצ'י. לצורך הרמת הפרויקט הצטרפה חברת חברת "עופר אבניר" כעוזרת בארגון ונותנת חסות. שני מחזורים של ההדרכות יצאו לדרך ואז אירעה התאונה בה נהרג טל שלא זכה לראות את הפרויקט מתרומם. אך לאחר מותו של טל החליטו ניסים וסטפן בשיתוף הצוות של דו"גרי להמשיך את בדרך החשובה ואל המיזם צורף גם כפיר לוין ופרו-ריידינג. הדרכות הרכיבה של דו"גרי נפרשות על פני שניים או שלושה מפגשים (בהתאם לתוכנית) הכוללים ערב הרצאות על בטיחות מפי ניסים ברדה, סטפן אבנדיצ'י וכפיר ויום של תרגול מעשי במגרש ו/או בכביש ציבורי בהתאם למתכונת הקורס. הדרכות הרכיבה של דו"גרי מתרחשות כבר מספר חודשים ומקנות לרוכבים מיומנויות רכיבה נכונות ומתקדמות היכולות להציל חיים.

רוצים גם אתם להשתתף בקורס? התאזרו בסבלנות. ההרשמה למחזור נובמבר של הדרכות הרכיבה של דו"גרי תיפתח בקרוב והודעה תעלה כאן באתר.

עוד חוויות משתתפי קורס דו"גרי:
 
בלוג של הילה (מח' אוקטובר 2011)
סיפורו של ינון (מח' יולי 2011)
מכתבה של לילית (מח' יולי 2011)

לגלריית התמונות מהדרכת הרכיבה – הכנסו

גלריה

5 תגובות ל מועדון הוי-סטרום יוצא להדרכות דו"גרי

  1. הייתי… חוויתי. ולא מפסיק להמליץ לכל חבר וחבר ש"נופל" לי לידיים.

  2. בוקר טוב. כשהתיישבה עלי דעתי לפני שנים. למדתי מקצוע טכני- ויצאתי לדרכי, לנסות להתפרנס ממנו: ופתאום הבנתי שעמוד התווך האמיתי ביצירה שלי…הם הטיפים הקטנים והכי אמיתיים וחשובים- שקיבלתי מהמורה שלי במהלך הלימודים. ובכל בוקר מאז, ליד שולחן העבודה- קפץ לי מול העיניים- עוד טיפ קטן שהוא הכיר לי. כשהיתה לי האפשרות להגיע להדרכת הרכיבה העיונית אתמול. המדריכים הגישו לי את הטיפים ישר ליד- טיפים שעושים את ההבדל בין לרכב- ללרכב נכון. ורציתי להודות על הערב המיוחד הזה: מכפיר לוין למדתי:::איך לעקוף בטוח בלי להיות מתוח. מסטפן למדתי::: איך לפרגן לעצמי איזה וואחאד סיבוב- אבל איך ממנו לא לעוף. מאולג למדתי::: לתכנן את הדרך- בלי לרסק את הברך. מניסים ברדה למדתי::: שכדאי מחשבה אחת קדימה- כדי שתמשיך לראות את אמא. ובעיקר- שחוקי החיים חזקים יותר מספר החוקים. פענוח תאונה ע"י ניסים ילמד אותך::: שלפעמים הטיפים טיפה מפחידים- אבל רק ככה לומדים. ומהעלם הצעיר עם השם המסריח- קקי, למדתי::: כוון את הבולם לישבן ולכביש. ואת היציבות תתחיל להרגיש. מסקנה לכל הקוראים::: תקציבו לעצמכם את הזמן ופשוט תלמדו מהמומחים את העניין.

  3. זה מרענן, מלמד ומפחיד לחשוב איך 10 שנים אני רוכב ולא הלכתי להשתלמות שכזאת. ממתין בכליון עיניים למחר בבוקר לסדרת ההמשך. תודה על החולצה היפה של דו"גרי. גאוות יחידה.

  4. תודה לכל החברה של דוגרי אריק ומשה.לחברת אבניר שתמיד דואגת לנו, ולישראל ויליגורה .תודה לניסים ברדה, סטפן כפיר אביקם זיו קקי אולג יורי מפרפר ובכלל לכל מי שתרם וטרח למעו הרמת הפרוייקט הזה. אני למדתי וניהנתי מכל רגע. רק רציתי להגיד תודה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל