fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4 – טנרה
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
קריסטלינו קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
קוב 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
v12 באנר צידי
מידלנד שחורי 140 על 70
פוני pny באנר קוביה צידי
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אלבר טריומף קוביה עליון
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר r-125
שרקו

קימקו במילאנו: אח קטן לאקסייטינג

קימקו במילאנו: אח קטן לאקסייטינג

אופיר דואק

צילום: יצרן

במרכז התצוגה של קימקו בתערוכת מילאנו עומדת משפחה חדשה של קטנועים בשם K-XCT. המשפחה החדשה מתמקמת בהיצע של קימקו מתחת למשפחת האקסייטינג כשגם העיצוב מפגין דמיון רב בחזית ובמשטחי הצד. לדברי קימקו ה-K-XCT הוא למעשה גרסה מקוצרת של האקסייטינג ואמור להציע כמוהו גישה ספורטיבית.

ה-K-XCT מצויד במנוע 299 סמ"ק שמשרת גם את הדאונטאון 300. למנוע הספק של 30 כ"ס ב-7,750 סל"ד ומומנט של 3 קג"מ ב-6,250 סל"ד וישנה גם גרסת 125 סמ"ק למוגבלי רישיון. כאמור, ה-K-XCT הוא גרסה מוקטנת של האקסייטינג וזה מתבטא בבסיס הגלגלים  שאורכו 145 ס"מ, 12 ס"מ פחות מזה של האקסייטינג, ובמשקל היבש שעומד על 162 ק"ג, 23 ק"ג פחות. למרות המידות המוקטנות בקימקו מבטיחים שההיבט הפרקטי לא נפגע וישנו מתחת למושב מקום לקסדה מלאה וקסדת 3/4 ומיכל הדלק נותר בנפח זהה של 12.5 ליטר. עוד במפרט של ה-K-XCT: חישוקי "14 מלפנים ו-"13 מאחור (קטנים במידה אחת מזו שבאקסייטינג), מערכת ABS המוצעת כאופציה, ותאורת LED מלפנים.

האקסייטינג עצמו זוכה לגרסת ביניים חדשה בנפח 400 סמ"ק. המנוע הוא מסדרת ה-G5 החדשה של קימקו ומספק 35 כ"ס ב-7,000 סל"ד ו-3.8 קג"מ ב-6,000 סל"ד. הנתונים נאים מאד אך משמעותם שהאקסייטינג 400 מצריך רישיון בלתי מוגבל לכאן כדאיות היבוא שלו מוטלת בספק כאשר ישנו האקסייטינג 300 לבעלי רישיון A1 ואת גרסת ה-500 החזקה יותר לבעלי הרישיון הבלתי מוגבל. לעומת זאת ל-K-XCT יש פוטנציאל גבוה יותר להגיע לארץ אך טרם נמסרו פרטים אם אכן הוא יגיע.

קימקו K-XCT 300 – מפרט טכני

מנוע סינגל, 299 סמ"ק, 4 שסתומים, גל זיזים עילי, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 30 כ"ס ב-7,750
מומנט 3 קג"מ ב-6,250 סל"ד
קדחX מהלך 72X72.7 מ"מ
יחס דחיסה 10.8:1
מתלים קדמי: מזלג טלסקופי
אחורי: בולם כפול
בלמים קדמי: דיסק כפול
אחורי: דיסק
צמיגים קדמי: 120/80-14
אחורי: 150/70-13
בסיס גלגלים 1,450 מ"מ
גובה מושב 810 מ"מ
מיכל דלק 12.5 ליטר
משקל 162 ק"ג (יבש)

5 תגובות ל קימקו במילאנו: אח קטן לאקסייטינג

  1. רוכב על ה400 ניהנה מכל רגע. גם מחוץ לעיר וגם בעיר.

  2. כל הקקנועים הטאיוואנים נראים אותו דבר

  3. הם מתמחרים נמוך מתחת לארופאים וליפנים,והתמורה לתשלום נורמלית.

  4. מה עם גרסה של 250 ס"מ, בשביל לאלשלם יותר על הביטוח בשביל עוד 20 סמ"ק?
    הרף של המחירים של האקסיטינג אמור להישמר…?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove