fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

בימוטה במילאנו: האקזוטיקה יורדת לשטח

בימוטה במילאנו: האקזוטיקה יורדת לשטח

אופיר דואק

צילום: יצרן

תערוכת מילאנו היא המקום ליצרנים האיטלקיים להפגין את מלוא יכולתם וכשמדברים על יכולת איטלקית הכוונה היא לאו דווקא לקטנועים אלא לתוצרת האקזוטית שהמותגים האיטלקיים מסוגלים לנפק. לא היה חסר אקזוטיקה במילאנו כשדוקאטי הרשימו עם ה-1199 פאניגאלי החדש וגם M.V אגוסטה הציגה דוכן מלא חידושים אבל עם כל הכבוד, כשמדברים על אקזוטיקה דו-גלגלית ועוד באיטלקית מדברים על בימוטה. בימוטה שעוברת תהליך התחדשות מואץ בשנתיים האחרונות לא אכזבה והציגה שלושה דגמים חדשים כשעבור מי שחשב שבימוטה היא אך ורק לכביש ולמסלול ציפתה הפתעה.

במילאנו הציגה בימוטה את ה-BBX, משפחת אינדורו חדשה בשתיים וארבע פעימות שמורידה את היצרן האקזוטי לראשונה לשטח. ה-BBX הוצג בגרסת 300 דו-פעימתית ו-508 ארבע-פעימתית (495 סמ"ק) כשבעתיד צפויה משפחת ה-BBX להופיע בנפחים נוספים. לא ברור אם המנועים של ה-BBX הם מפיתוח עצמי או מתבססים על מנועים קיימים שנקנו מחברה אחרת, כנהוג אצל בימוטה. בניגוד לדגמי הכביש של בימוטה ה-BBX לא מתהדר בשלדה עם פתרונות אקזוטיים אלא מסתפק בשלדת צינורות די סטנדרטית למראה אבל, זה לא אומר שבבימוטה לא השקיעו במכלולים שכוללים מלפנים מזלג הפוך של מרזוקי בקוטר 50 מ"מ ומאחור בולם של אוהלינס ודיסקי בלימה פרפריים. לפחות חלק מהדגמים יוצעו במחיר של פחות מ-10 אלף דולר, יקר בשביל אופנוע אינדורו אבל יחסית די זול בשביל בימוטה.

את מי שחושב שבימוטה לשטח היא חילול קודש דאגו בבימוטה להרגיע גם עם אקזוטיקה "שגרתית". נוסף ל-BBX הציגו בימוטה גם את ה-DB10 בימוטרד שהוא למעשה גרסת בימוטה לדוקאטי היפרמוטארד. המנוע נלקח מההיפרמוטארד 1000 איבו אבל כנהוג אצל בימוטה דאגו להבדיל אותו מהדוקאטי עם שפע של מכלולים אקזוטיים שבראשם שלדת צינורות חדשה וזרוע אחורית חדשה שנלקחה מהבימוטה DB5. מלפנים יש מזלג הפוך 50 מ"מ של מרזוקי, המפלט הוחלף במלואו בכזה מתוצרת עצמית של בימוטה ומערכת הבלימה קיבלה דיסקים פרפריים כאשר את אלו הקדמיים בקוטר 320 מ"מ חובקים קליפרים רדיאלים של ברמבו. מבחינה עיצובית הבימוטארד נראה דומה למקור של דוקאטי כולל מסכת החזית אך היא ,כמו הכנף הקדמית שונה ועשויה סיבי פחם. יש מושב חדש ופלסטיקת צד חדשה ורזה יותר.

האופנוע השני שהציגה בימוטה הוא ה-DB9 Brivido שמתבסס על ה-DB8 הרייסרי שהוצג לפני שנה. השניים חולקים שלדה זהה וגם מנוע שמקורו בדוקאטי 1198אך הבריבידו (זעזוע באיטלקית) הוא גרסת סטרייטפייטר עם חצי פרינג של ה-DB8. המנוע של הבריבידו מספק 162 כ"ס, 8 פחות מאשר ב-DB8, והמשקל על 177 ק"ג. בתפריט המכלולים: מזלג מרזוקי 43 מ"מ, חישוקי OZ והרבה חלקי סיבי פחם.

הבנות של תערוכת מילאנו – הגלריה המלאה

גלריה

2 תגובות ל בימוטה במילאנו: האקזוטיקה יורדת לשטח

  1. …אבל זה נראה כשירת הברבור של בימוטה. כבר שנים שאין קשר בין האקזוטיקה של פעם למה שהם מייצרים. שטח? כמעט פאטתי. איך חולפת תהילת עולם. ואולי עוד נופתע… הלוואי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל