מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
בנלי שורת MENU
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
הארלי שמאל
גלאי רדאר קוביה
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
ברקום שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
בנלי שמאל עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מועדון הוי-סטרום בהדרכות הרכיבה של דו"גרי

מועדון הוי-סטרום בהדרכות הרכיבה של דו"גרי

משה ינקוביץ'

צילום: Zoobri photo team

בשבוע שעבר התקיים סבב מיוחד של הדרכות הרכיבה לחברי מועדון הוי-סטרום הישראלי שהתקיים בשני מפגשים. המפגש הראשון והעיוני כלל הרצאות של ניסים ברדה, סטפן אבנדיץ וכפיר לוין ובנוסף הרצה גם הרכש החדש אולג וסילקוב שדיבר על מרחקי בלימה. המפגש השני והמעשי כלל את גולת הכותרת: נסיעה בכביש סדום ערד בקבוצות קטנות, שלכל קבוצה צמוד מדריך שמוביל בראש ושאר הרוכבים בקבוצה עוקבים אחר קו הרכיבה שלו. 

בין משתתפי ההדרכה הוגרלה קסדת לייזר מלאה, שנתרמה ע"י שמוליק מאבזריון. הזוכה המאושר צ'ו נו קבל את הקסדה מידיו של יורי  דוידי מפרפר נציג עופר אבניר.

את ההדרכות של דו"גרי מלווה קבוצת עופר אבניר שתרמה את אולם המכירות שלה לאולם הרצאות זמני וביום הרכיבה המעשי רכבו מדריכי הקורס על אופנועי עופר אבניר.

לגלריית התמונות הכנסו
תודה רבה לתומריקו (יקיר המערכת) ומיקי כגן שצילמו את התמונות ביום הרכיבה לסדום ערד

עוד חוויות משתתפי קורס דו"גרי:
 
הבלוג של הילה (קורס אוקטובר 2011)

לגלריית התמונות מהדרכת הרכיבה – הכנסו


"לא מפסידים באמת, אלא ברגע שבו מפסיקים לנסות." (מייק דיטקה)

גלריה

7 תגובות ל מועדון הוי-סטרום בהדרכות הרכיבה של דו"גרי

  1. הייתי בהרצאה ומאוד נהנתי. מאז יום ה' שעבר, מהדהד לי המשפט של ניסים ברדה- תקשיבו טוב: "אנחנו אשמים" (במקרה של תאונה). כשאתה מתחיל להפנים משפט כזה, שבא לך ישר לפנים (בצירוף המחשה מצולמת), בלי גאלה מסביב- אוטומטית למדת את כל חוקי התנועה מחדש. ומתכוונן לך המוח, בשנייה. מדובר פה באנשים מהשורה הראשונה, שיש להם מד-סל"ד. וג'י.פי.אס. בראש- שחרשו את כל המדינה. ומכירים לפני ולפנים, כל כביש, צומת, או עיקול. במהירות תלת-ספרתית גבוהה.ועם משפט שכזה- פתאום אתה מבין מושגים בסיסיים שמחבבים עליך את האופנוע שלך, יותר מחמותך, או הירושה העתידית ממנה. בנוסף- שינויים וכוונונים טכניים שהכרחיים בהתנהגות הכלי, שמפתחים בך חושים נבואיים- מאיפה יבוא הטמבל הבא, שלא יראה אותך!!! כשמדריכים כאלו נותנים לך קוביית שוקולד בלגי משובח. תיקח, תאמר תודה. ותתמכר לטעם.

  2. העיוני היה אחלה, המעשי היה מגניבבבבב – עוד הפעם !!

  3. מה קורה עם חברה שרוצים להרשם….? איך נירשמים…?

  4. גם לרוכב וותיק כמוני יש משמעות מעשית לקורס כזה,חייבים לרענן קורס כזה מידי פעם עמ' לא לשכוח…לרכב עם צוות מוביל מהטובים בארץ זו זכות גדולה, בזדמנות זו אני רוצה להודות לכולם על ההשקעה,תודה עמוס.

  5. ביום חמישי קיבלנו קצת "הוראות בטיחות" שכמו בצבא נכתבו בדם. היה מאוד מעורר ולפחות עבורי המטרה המאוד ברורה הושגה, אף אחד מאיתנו הרוכבים לא חסין ותאונה יכולה לקרות גם לטובים והזהירים ביותר ביותר. קיבלנו כמה טיפים שימושיים שבטוח יעזרו לי לחזור הביתה בשלום. החלק המעשי היה מדהים! אחרי שהפשרנו משעת רכיבה בקור מקפיא יצאנו בקבוצות לכיוון ים המלח וחזרה. אביקם הוביל את הקבוצה שלי ודאג לסמן כל כניסה לסיבוב וכל יציאה בלי לפספס אפילו אחת וכל זה תוך כדי בדיקה מתמדת שכל הקבוצה עומדת בקצב. בכל סוף מקצה תדרוך ותיקון טעויות עם דגשים חשובים של עשה ואל תעשה. אנחנו השתפרנו מסיבוב לסיבוב והגברנו את הקצב.אני נהנתי מאוד וגם למדתי די הרבה.
    תודה לניסים, סטפן וכל הצוות המדהים על היוזמה והנכונות לתרום מהידע והנסיון הרב.

  6. בהחלט מגיע כל הכבוד לדוגרי על היוזמה המבורכת! מרגש ליראות את כמות הנתינה של ניסים, סטפן ושאר המדריכים שנרתמים למען קידום נושא הרכיבה! כל הכבוד! תמשיכו כך!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל