fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
MV קוביה

הערום הקטן של סוזוקי מגיע לאירופה

הערום הקטן של סוזוקי מגיע לאירופה

אופיר דואק

צילום: יצרן

לפני כחודש התחילה סוזוקי למכור בשווקי מזרח אסיה והודו אופנוע 250 ערום בשם GW250. ה-GW שואב השראה בעיצובו מהפאוור קרוזר הגדול של החברה, ה-B-King, ולא בכדי כי בשווקים האסיאתים שצורכים כלים מאד בסיסיים ה-GW ממוצב כאופנוע יוקרתי. אבל בחיים הכל יחסי.
כעת חושפת סוזוקי בברמינגהם את הגרסה האירופאית של ה-GW שמכונה אינזומה (Inazuma), שם שמלווה את משפחת האופנועים הערומים של סוזוקי במספר שווקים, בהתאם לשינוי במיקום הגיאוגרפי האינזומה 250 מיועד להיות באירופה אופנוע תקציב פשוט שאמור לתקוף מלמטה את ההונדה CBR250 והקאוואסאקי נינג'ה 250 המצליחים ומצד שני להיות אופנתי יותר מאופנועי בסיס כמו ההונדה CB250.

למרות היותו של האינזומה הקטן אופנוע תקציב מנועו מודרני למדי והוא בעל שני צילינדרים עם זווית של 180 מעלות בגל הארכובה, הזרקת דלק וקירור מים. נתוני התפוקה בגרסה האירופאית לא פורסמו אך ידוע שהגרסה המיועדת לשווקי המזרח מניבה 26 כ"ס ו-2.5 קג"מ. יתכן שעקב תקני זיהום מחמירים יותר באירופה ההספק יהיה מעט נמוך יותר.
החיסכון מגיע בדמות המכלולים כאשר לאינזומה שלדת צינורות פלדה בסיסית ומזלג דקיק מלפנים אך לפחות ישנם שישה הילוכים ובלמי דיסק מלפנים ומאחור. מערכת ABS? לא צריך להגזים. הצמיגים במידה הגיונית של 110/80 מלפנים ו-140/70 מאחור על חישוקי "17. לפחות על הבסיסיות מפצה במעט לוח מחוונים בעל תצוגת LCD הכוללת חיווי על מספר ההילוך ונורה המסמנת על החלפת הילוך לפי 3 מצבי רכיבה.

שיווקו של האינזומה בבריטניה יחל רק בסתיו 2012 כשמחירו צפוי לעמוד על כ-3,500 פאונד. מדובר בכ-1,000 פאונד פחות ממחירו של קאוואסאקי בייבי נינג'ה וכ-500 פאונד פחות ממחירו של ה-CBR250. מה זה אומר על המחיר בארץ אם וכאשר יגיע? האיניזומה יכול להיות תוספת מבורכת לשוק הדו-גלגלי בקטגוריית ה-250 המתעוררת אך כדי להצליח המחיר לא יכול להיות גבוה יותר מזה של ה-CBR הקטן, הווה אומר 35 אלף ₪ ומטה.

סוזוקי אינזומה 250 – מפרט טכני

מנוע 2 צילינדרים לרוחב, 248 סמ"ק, גל זיזים עילי, קירור מים, הזרקת דלק
קדחXמהלך 55.2X53.5 מ"מ
יחס דחיסה 11.5:1
מתלים קדמי: מזלג טלסקופי
אחורי: מונושוק
בלמים קדמי: דיסק
אחורי: דיסק
צמיגים קדמי: 110/80-17
אחורי: 140/70-17 
בסיס גלגלים 1,430 מ"מ
גובה מושב 780 מ"מ
מיכל דלק 13.3 ליטר
מרווח גחון 165 מ"מ

גלריה

7 תגובות ל הערום הקטן של סוזוקי מגיע לאירופה

  1. אבל מה הסיכויים שזה יקרה? אמממ בחלומות

  2. והאופנוע יחטף כמו לחמניות טריות. בתנאי כמובן שיספק את הסחורה כמן המתחרים

  3. בחישוב פשוט 3500 פאונד כפול 6 (לערך) נותן 21000. עוד 10000 ש"ח גוזרים עלינו קופון??? בושה!!!

  4. מחירו 4950 פאונד אז למה מחירו כאן 70000ש"ח לפי יחס ש3500 פאונד=35000 ש"ח מחירו שלBMW צריך להיות 50000ש"ח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל