מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
בנלי שורת MENU
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הארלי שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
תמוז
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
ברקום שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
בנלי שמאל עליון
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

AJP בדרך לישראל

AJP בדרך לישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

שוק אופנועי השטח זוכה בארץ להתעוררות משמעותית בשנתיים האחרונות כאשר נוספו לענף מבחר גדול של דגמים ומותגים חדשים כשחלקם מותגי בוטיק כגון גאס גאס, TM רייסינג  וגם HM מוטו. מעודדים מהחדירה המוצלחת לשוק HM מוטו ישראל מודיעה היום על מותג שטח חדש העושה את דרכו לאדמת הקודש. מדובר ב-AJP Moto, יצרנית קטנה מפורטוגל אך בעלת ניסיון של כמעט 25 שנים בתחום.

AJP הוקמה בשנת 1987 ושמה הוא ראשי התיבות של צמד האחים שהקים אותה, אנטוניו וג'ורג' פינטו. השניים הציגו יחד אופנוע שטח דו-פעימתי בנפח 125 סמ"ק והחלו להתחרות איתו באליפויות מקומיות כשבמהלך שנות ה-90' צברו האחים לא מעט ניסיון וגביעים. בשנת 2001 החליטו להרחיב את פעילותם והציגו לראשונה אופנוע אינדורו 4 פעימות והחלו לשווק את תוצרתם במדינות כמו ספרד, איטליה, יוון ופולין.  החברה מעדיפה להתרכז בקטגוריות הנפח הנמוכות ומציעה מנועים פשוטים יחסית בעלי קירור אוויר אך מצד שני נותנת דגש על משקל קל הודות לשימוש בשלדות קורה כפולה מאלומיניום.
כיום ל-AJP 3 משפחות דגמים כאשר שתי הראשונות, PR3 ו-PR4 הן בעלות מנועים בנפח 125 ו-200 סמ"ק המוזנים על ידי קרבורטור ומוצעות בגרסאות אינדורו, מוטוקרוס וסופרמוטו. בפסגת ההיצע נמצאת משפחת ה-PR5 בעלת מנוע 250 סמ"ק מוזרק המבוסס על המנוע המוכח של ההונדה XR250 הוותיק. בשמשפחה זו גרסאות אינדורו וסופרמוטו והיא נחשבת לחזית הטכנולוגיה של היצרן הקטן וזכתה במקום השני באליפות פורטוגל.

לדברי אנשי HM מוטו בישראל אופנועי AJP באים לענות על הדרישה בשוק לאופנועי שטח בעלי יכולת גבוה מחד אבל עם יכולת ושימושיות ביום יום או במילים אחרות דו"ש. לארץ צפויים להגיע שלושת משפחות הדגמים בגרסאות האינדורו כאשר לפי הביקוש ניתן יהיה להזמין גם את גרסאות הסופרמוטו מחירי הכלים עדין לא ידועים אך אלו יתפרסמו בהשקה של המותג שתעשה באמצע חודש דצמבר.

AJP PR5 250 – מפרט טכני

מנוע סינגל, 249 סמ"ק, 4 שסתומים, גל זיזים עילי, קירור אוויר/שמן
הספק 25 כ"ס ב-8,500 סל"ד
מומנט 1.7 קג"מ ב-7,000 סל"ד
קדחXמהלך 59.5X73 מ"מ
הזנת דלק  הזרקה, גוף מצערת 34 מ"מ
מתלים קדמי: מזלג הפוך זאקס 48 מ"מ, מהלך 300 מ"מ
אחורי: מונושוק זאקס, מהלך 300 מ"מ
בלמים קדמי: דיסק 260 מ"מ
אחורי: דיסק 240 מ"מ
צמיגים קדמי: 90/90-21
אחורי: 120/80-18
בסיס גלגלים 1,460 מ"מ
גובה מושב 940 מ"מ
מיכל דלק  7.5 ליטר
 משקל  115 ק"ג

גלריה

5 תגובות ל AJP בדרך לישראל

  1. שהיום כל אופנוע אינדורו עולה 80 אלף ש"ח הגיע הזמן לאופנועים שפויים יותר. דו"שים כמו פעם.
    ב-40 אלף ש"ח גג זה יכול להיות להיט

  2. והיום אתה יכול להשיג אופנועים 2 פעימות מהמקצועיים והטובים ביותר (KTM, הסקוורנה וכו') במחירים מצחיקים! פחות מ35 אלף ל2010 ו30 אלף ל2009.
    אז לא חייבים להתרושש בקניית חדש, אפשר לקנות אחד במצב מעולה ב2/3 ממחיר חדש. אם אנשים יפנימו את זה, אז גם מחירי החדשים ירדו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל