מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
בנלי שורת MENU
טריומף קוביה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הארלי שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
תמוז
לרט
בנלי שמאל עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
ברקום שמאל
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מיני סטריטפייטר לסאניאנג

מיני סטריטפייטר לסאניאנג

אופיר דואק

צילום: יצרן

שוק אופנועי ה-250 זוכה לעדנה בשנים האחרונות בעולם וגם בארץ אחרי שנים שהיה נמצא בתרדמת ונשלט על ידי אופנועים בסיסיים ואפרוריים. הופעתם של מתמודדים רעננים כמו הקאוואסאקי בייבי נינג'ה וההונדה CBR250 החדש העירו את הקטגוריה והמשבר הכלכלי שצמצם את עומק כיסם של הלקוחות הגדיל את האטרקטיביות של הקטגוריה. אל הונדה וקאוואסאקי הצטרפה לאחרונה סוזוקי שחשפה את האינזומה החדש, עירום/סטריטפייטר עם עיצוב בהשראת ה-B-King השרירי, ששיווקו יחל באירופה במהלך 2012.
אבל לא רק היפנים מעוניינים בפלח השוק המתפתח וגם סאניאנג קופצת אל המים שהיא מציגה במילאנו את ה-Wolf SB250Ni החדש. רגע רגע, סאניאנג ואופנועים?
בנוסף לקטנועים וטרקטורונים בסאניאנג מייצרים גם אופנועים קטני נפח עבור שווקי מזרח אסיה תחת השם Wolf (שום קשר לסוזוקי המיתולוגי) אבל בעוד הדגמים האסיאתים בסיסיים בהתאם לדרישות השוק בשביל לקרוץ לקהל האירופאי צריך מוצרים מושקעים יותר. לפני פחות משנה חשפה סאניאנג את ה-SB125, סטרייטפייטר קטן ומעוצב שמסתבר והיווה קדימון לאח הגדול שנחשף זה עתה.

הזאב החדש נראה מודרני ומושקע וכיאה להיותו הפסגה האופנוענית של סאניאנג הוא מגובה במכלולים תואמים. בניגוד לגרסת ה-125 שמסתפקת במנוע קירור אוויר פשוט בגרסת ה-250 ישנו מנוע מוזרק, מקורר מים ובעל 4 שסתומים המספק 25 כ"ס וגם עומד בתקן היורו 3. בסאניאנג השקיעו במערכת הבלימה ונוסף לדיסקים פרפריים מלפנים ומאחור ניתן למצוא בחזית אופן חריג גם קליפר רדיאלי בעל 4 בוכנות, פריט שמקובל באופנועים ספורטיביים בהרבה ולא באופנועי תקציב.
ה-SB250 מתהדר במידות צנועות ועם בסיס גלגלים של 1,320 מ"מ הן מתאימות יותר לאופנוע 125. אם משווים אותו לסוזוקי אינזומה מגלים שלסאניאנג בסיס גלגלים קצר ב-11 ס"מ ואורך כללי קצר ב-14 ס"מ.

קטן, מעוצב ועם מכלולים מעניינים – אלו הקלפים ששולפת סאניאנג אל מול יצרניות המבוססות בתחום האופנועים אבל הקלף המסקרן ביותר הוא המחיר שטרם פורסם. עם מחיר זול במידה יכול להיות הזאב הקטן להיט מכירות שיצא לשוק באירופה במהלך 2012 אבל לא רק שם. בשוק הישראלי שבו שולטת סאניאנג כבר שנים יכול ה-SB250 בתמחור מתאים להקפיץ את המכירות בקטגוריית האופנועים הקטנים לרמות לא מוכרות. דבר דומה קרה כבר השנה בקטגוריית קטנועי המנהלים הגדולים שאליה נכנסה סאניאנג עם המקסים 400. אופנוענות מתחילים במחיר שווה לכל נפש? אנחנו תמיד בעד.

סאניאנג Wolf SB250 – מפרט טכני

מנוע סינגל, 249.4 סמ"ק, 4 שסתומים, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 25 כ"ס
מתלים קדמי: מזלג טלסקופי
אחורי: מונושוק
בלמים קדמי: דיסק פרפרי 288 מ"מ, קליפר רדיאלי 4 בוכנות
אחורי: דיסק פרפרי 222 מ"מ
צמיגים קדמי: 110/70-17
אחורי: 140/70-17
בסיס גלגלים 1,320 מ"מ
מיכל דלק 14 ליטר
משקל 173 ק"ג (יבש)

גלריה

10 תגובות ל מיני סטריטפייטר לסאניאנג

  1. 25 אלף ש"ח ושוק האופנועים חוזר לחיים. צריכים אופנועים שפויים במחירים שפויים

  2. נראה יותר טוב מהסוזוקי ואם יהיה יותר זול אז אין מה להתלבט

  3. נוו באמתת הכתבה הזאת ממש גרמה לי להזיל ריר ולהעמיד ת
    ZX10 2004
    מחוץ לחצר ביתי שמעליו שלט למכירה…זה פשוט סוג של CB1000
    רק עם מנוע של וישר של אוטו
    הסינים האלה (קוראינים)..היו צריכים להישאר עם "הנאת הנסיעה " שלהם…תחום הדו גלגלי מתחלק לשניים לרוכבי קטנועים שדיי ברור שבקטגוריה הזאת הם שולטים ורוכבי אופנועים ..ששם אין להם סיכוי כי המתחרים אלפי שנות אור עברו אותם בכול דבר טכנולוגי ולכול אלה שבוכים על המחיר ברור שיש דברים יוצאי דופן שועלים הרב בלי סיבה מיותרת אבל על איכות משלמים וזאת עובדה .. ככה מי שיקנה תאופניים על מנוע הזה יעשה טעות וחוץ מזה החזק בקטגוריה החוקית זה עדיין הנינגה תינוק 🙂 ככה שהולכים על הכי איכותי וחזק זאת הבחירה לפי דעתי … שיהיה המשךך יום נעים

  4. יופי, אין מיגון רוח, אבל יש חרב תחתונה. גאוני.
    ומה יש לכל היצרנים מהשעונים הדיגיטליים האלה? למה הפסיקו לייצר אופנועים עם מד מהירות עם מחוג?
    בקיצור – אני לא מתחבר. למרות שיכול להיות, שהמחיר בארץ יהיה תחרותי.

  5. פשוט אין על ב.מ.ו פתוחה משנת אנו באנו….

    יש לכם משהו טעים ??

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל