מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
ברקום שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה
HJC
מתלה לקסדה

סימני התעוררות בבנלי

סימני התעוררות בבנלי

אופיר דואק

צילום: יצרן

זוכרים את בנלי? בארץ זכור היצרן האיטלקי בעיקר לותיקי הרוכבים עם ה-654 הידוע לשמצה, אך בעולם יש מי שזוכרים לו את המורשת המפוארת במרוצים. בשנים האחרונות זנחה בנלי את הטורנדו, סופרבייק בעל מנוע טריפל, ומתמקדת בעיקר בייצור דגמי ה-TNT הערום וה-Tre התיורי לצד מספר דגמי קטנועים בנפחים קטנים. בבנלי מודעים לעובדה שעל מנת לשרוד הם חייבים להגדיל את נפח המכירות ולכן הם שוקדים על פיתוח משפחת דגמים חדשה בנפח 250 סמ"ק שדגמיה יחלו להופיע במהלך 2012.
הדגם הראשון שנחשף הוא המוטארד 250 שהוא סופרמוטו קטן שיהיה שימושי גם לרכיבה יומיומית. המוטארד מונע על ידי מנוע סינגל חדש ומוזרק המספק 25 כ"ס ותיבה בעלת 6 הילוכים. למרות שבליין של בנלי הוא אופנוע בסיסי לא חסכו בו במכלולים איכותיים. כך ניתן למצוא מלפנים מזלג הפוך בקוטר 50 מ"מ, דיסקים פרפריים מלפנים ומאחור, חישוקי אלומיניום בקוטר "17 ולוח מחוונים דיגיטלי.  מנוע ה-250 של המוטארד צפוי להופיע בעתיד בדגמים נוספים כשבין היתר גם לדגם כביש עירום.

במקביל, מודיעה בנלי שתתחיל ליצר במהלך שנת 2012 את הדואה 756, אופנוע עירום דו-צילנדרי שבאופן מפתיע ישווק תחילה דווקא בשווקי מזרח אסיה. הדואה נחשף כקונספט לפני מספר שנים אך עקב קשיים כלכליים נדחה ייצורו עד אשר קיבלה בנלי גב כלכלי איתן לאחר רכישתה על ידי קונצרן סיני.
באופן מעניין יצורו של הדואה יעשה באיטליה, אך השיווק יהיה תחילה בסין. דווקא המוטארד 250 יגיע לשוק האירופאי תחילה באמצע 2012 ולא ברור אם יגיע למזרח אסיה שם לכלים בעלי נפח קטן פוטנציאל מכירות גבוה יותר. בכל אופן, מדובר בסימני התעוררות חיוביים מצד בנלי בתקווה שהמותג האיטלקי רב ההילה יצליח להתרומם שוב.

בנלי מוטארד 250 – מפרט טכני

מנוע סינגל, 249 סמ"ק, 4 שסתומים לצילנדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 25 כ"ס ב-9,000 סל"ד
מומנט 2.14 קג"מ ב-7,000 סל"ד
קדחXמהלך 61.2X72 מ"מ
יחס דחיסה 11.2:1
מתלים קדמי – מזלג הפוך 50 מ"מ
אחורי – מונושוק
בלמים קדמי – דיסק פרפרי 280 מ"מ, קליפר 2 בוכנות
אחורי – דיסק פרפרי 238 מ"מ, קליפר 2 בוכנות
צמיגים קדמי – 100/80-17
אחורי – 130/70-17
בסיס גלגלים  1,479 מ"מ
גובה מושב 894 מ"מ
מיכל דלק 7 ליטר
משקל 132 ק"ג (יבש)

גלריה

12 תגובות ל סימני התעוררות בבנלי

  1. אף אחד לא יכול עליהם בפסטה וגלידה ו….אופנועים. שתהיה לבנלי הצלחה בקו החדש.

  2. יש אופנועים שאצלנו בארץ פשוט לא "תופסים"- בלי קשר למצב הכספי של היצרן. או ארץ מוצאו, לדעתי חברות כמו PGO,עם הגב של פג'ו/ולהבדיל יוסנג- (גם אם לא היה נופל- לא היה תופס פה). אין אצלנו מוטו-גוזי או אפילו הארלי בטונות- יש הארלי, אבל באחוזים נמוכים יחסית לדעתי- וזו חברה שכן עובדת, ולמרות שהם גם היו בקשיים במילווקי- המשיכו לייצר. שם רצים עשרות דגמים. וטונות איבזור….הלוואי שנגיע לרמה הזו.

  3. פרט לנזילות שמן- הוא היה מאוד נוח לרכיבה, גיר טוב. וסחב יפה.

  4. אם הוא היה מגיע אלינו, הוא היה להיט לדרגת הרישוי על בליינד.

  5. מהתאור אפשר להבין שרמת החלקים שבו א.א. נראה לי שבנלי החליטו להשקיע בגדול וליישר קו עם כל הארופאים. ואולי….גם מול הקיי.טי.אם, מבחינת הרמה.

  6. אני זוכר את ה654….ארבעה צילינדרים…כל היום על הליפט יחד עם הבנלי 125 שלהם..

  7. אותו סיגנון ואם היינו מחליפים את המדבקות לא היינו רואים הבדל בין דוקקי לבנאלי…

  8. על הבולם הקידמי…..מי יראה את הסמל במחסן..או אולי במוסך….?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל