fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קוב 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן

עוד דו"ש קונספט להוסקוורנה

עוד דו"ש קונספט להוסקוורנה

אופיר דואק

צילום: יצרן

שנת 2011 הייתה שנה של תנופה גדולה אצל הוסקוורנה שבאה לידי ביטוי בפזילה לרוכבי הכביש אחרי עשורים בהם הייתה מזוהה החברה עם אופנועי שטח מקצועיים. זה התחיל עם הצגת הנודה, בעל מנוע הטווין המקבילי של ב.מ.וו, שהוא אופנוע הכביש הראשון של הוסקוורנה מזה עידנים והמשיך בחשיפת לא מעט קונספטים מעניינים. זה התחיל עם ה-E-go האקסטרימי חשמלי והמשיך בשני  קונספטים קרובים יותר ליצור סדרתי: המואב שהוצג במילאנו כמחווה לסקרמבלר של סטיב מקווין והסטרדה שהוצג בתערוכת פריז עם הבטחה להגיע ליצור סדרתי.
המואב והסטרדה מבוססים שניהם על מנוע הסינגל 650 סמ"ק של ב.מ.וו שמשרת את ה-G650 GS שמופיע גם בקונספט החדש שהופיע בתערוכת ניו יורק שנערכה בסוף השבוע.

הקונספט החדש נקראה באחה (Baja) על שם מרוץ השטח המפורסם הנערך בארה"ב והוא למעשה גרסה קרבית יותר של אותו מואב שהוצג במילאנו. במבט חטוף השניים נראים דומים למדי שכן שניהם מעוצבים בקווי הרטרו של אופנוע שטח משנות ה-70'. המנוע כאמור זהה וכך גם השלדה אך מבט מעמיק יותר חושף את השוני. בהתאם לגישה הקרבית יותר לבאחה צמיגים בעלי פרופיל קרבי עם חישוק 19" מלפנים, הכנף הקדמית גבוהה כמקובל באופנועי שטח, המזלג קיבל כיסויי הגנה וישנו מגן גחון בולט מאלומיניום.
מואב או באחה? לנו זה לא ממש משנה כי רעיון השטח רטרו הזה מוצא חן בעיננו עכשיו נותר לחכות ולראות אם בהוסקוורנה יפסיקו לעשות טיזינג ויביאו את השנים או אחד מהם ליצור סדרתי.

גלריה

7 תגובות ל עוד דו"ש קונספט להוסקוורנה

  1. ואיך אפשר בכלל לבחור כלי מכל המגוון הענק הזה של הכלים האלו..?

  2. נראה רטרו לחלוטין. פעם ידעו ליצר אופנועים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל