מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
ברקום שמאל
לרט
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
מתלה לקסדה
HJC

איך אומרים דיוק בהודית?

איך אומרים דיוק בהודית?

אופיר דואק

צילום: יצרן

הקשר בין באג'אג' ההודית, יצרנית הדו"ג הגדולה בהודו, לבין ק.ט.מ לא חדש. הסכם שיתוף הפעולה הראשון בין שתי החברות נחתם כבר בשנת 2007 ומאז העמיקה באג'אג' את אחיזתה בק.ט.מ עד שכיום היא מחזיקה בכ-40% ממניות היצרן הכתום. בפועל לקח לשיתוף הפעולה זמן לקרום עור וגידים אך התוצר המשמעותי הראשון שלו הוא הק.ט.מ דיוק 125 שהוצג בסוף 2010 ויצורו נעשה בהודו. אופנועים בנפח 125 סמ"ק פחות פופולאריים בהודו לכן חשפה ק.ט.מ  במהלך שנת 2011 את גרסת ה-200 סמ"ק לדיוק הקטן. הגרסה האירופאית של הדיוק 200 הוצגה בתערוכת מילאנו האחרונה וגם אמור לנחות בארץ בחודשים הקרובים.

מכיוון שמשפחת הדוכסים הקטנים מיוצרת בהודו לא עבר זמן רב ובאג'אג' חושפת כעת את הגרסה שלה לדיוק 200. האופנוע של באג'אג' נקרא 200NS ושייך למשפחת הפולסאר של החברה. הבסיס לאופנוע הוא מנוע הסינגל מקורר המים של הדיוק 200 אך בגרסתו ההודית הוא מוזן קרבורטור וההספק המרבי עומד על 23.5 כ"ס. בסיס הגלגלים של שני האופנועים זהה אך לעומת שלדת הצינורות של הדיוק לפולסאר שלדת קורות מתכת קונבנציונלית יותר. גם מכלולים נוספים עברו שנמוך לטובת שמירה על מחיר זול עבור קהל היעד וכך מסתפק ה-200NS במזלג טלסקופי צנום במקום ההפוך הבשרני של הדיוק, זרוע אחורית פשוטה ובלם הקדמי קטן יותר. למרות מידות זהות משקלו הבאג'אג' הוא 20 ק"ג יותר מהדיוק, בין היתר עקב שימוש במכלולים העשויים מתכת פשוטה וכבדה יותר. כפיצוי מסוים מיכל הדלק גדל במעט לנפח של 12 ליטר ועיצוב האופנוע מודרני ונאה יחסית לא רק בהשוואה לתוצרת האופיינית מהמזרח הרחוק, אלא גם בהשוואה למקור האוסטרי.
ה-200NS צפוי להיות האופנוע הבכיר במשפחת הפולסאר של באג'אג' שממותגת כאופנתית ואקסטרימית לעומת יתר האופנועים של החברה. המחיר הצפוי של האופנוע החדש צפוי לעמוד על קצת פחות מ-100אלף רופי שהם כ-7,500 ש"ח.

באג'אג' פולסר 200NS  – מפרט טכני

מנוע סינגל, 199.5 סמ"ק, 4 שסתומים, גל זיזים עילי, קירור מים
הספק 23.5 כ"ס ב-9,500 סל"ד
מומנט 1.86 קג"מ ב-8,000 סל"ד
קדחXמהלך 49X72 מ"מ
הזנת דלק קרבורטור 33 מ"מ
מתלים קדמי – מזלג טלסקופי 37 מ"מ
אחורי – בולם יחיד
בלמים קדמי – דיסק 280 מ"מ
אחורי – דיסק 230 מ"מ
צמיגים קדמי – 100/80-17
אחורי – 130/70-17
בסיס גלגלים 1,363 מ"מ
גובה מושב 805 מ"מ
מיכל דלק 12 ליטר
משקל 145 ק"ג
מהירות מרבית 136 קמ"ש

גלריה

17 תגובות ל איך אומרים דיוק בהודית?

  1. במחיר כזה אני קונה 3.
    אם יגיע לארץ ויעלה 20K אני הראשון שמזמין!!

  2. גרסה זולה של משהו שאמור להיות אופנוע. איכסה

  3. בטוח שהכלי הזה באיכות תואמת למחיר ואם לא אז רק הרווחנו.

  4. בדיוק כזה אופנוע צריכים בהודו
    האנפילדים יצאו מהאף

  5. איך זה שבג'אג' קנו 40 אחוז מניות של האוסטרים ולא להפך- הרי הם יצרני המשנה של הKTM רק לצרכי עלויות נמוכות??

  6. מופיעים הערכים הבאים: צילום כוכבי לכת, כרטיסי קול למחשבים והכי מתאים….חומר הדברה. ההודים מתרבים חופשי…

  7. חבל"ז- אבל בפירוש חבל אל הזמן. ולא בהפוכה. הגיב:

    תוכלו למצוא: וי-סטורם 200/ אר6 טי.טי./ דוקאטי 250/ סופר-דיוק עם החרב התחתונה 220/ סוזוקי ג'י.אן./ אפריקה טווין ו ג'י אס.איקס 750 200 סמ"ק.- על המשקל, בלי דלק ומיכל ריק ישאר לכם עודף מהפלאפל ויישרוף לכם הצ'יקן מסאלה החריף בתח….

  8. אם יגיע לארץ יעלה
    7500 ש"ח + מכס + מע"מ + מס מסטיק סה"כ 135,000 ש"ח על הכביש

  9. אבל גם ערמות חרא של פרות בפתח הבית. שלא נדבר על הסינים שיורקים ברחוב ושותים תה צמחים ונועצים מחטים בגודל של מסמר עשר.

  10. אך ממשקלים שונים, מתלים שונים, שלדות שונות, הספק מנוע שונה, מחיר שונה, מראה שונה ותנוחת ישיבה שונה, הגעתם למסקנה שזה אחיו של הדיוק 200?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל