מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
דוקאטי סטריטפייטר 848 הגיע לישראל
אופיר דואק
צילום: יצרן
בתערוכת מילאנו 2008 חשפה דוקאטי משפחה חדשה של דגמי עירום הממוקמת מעל המונסטר החדש שהוצג מוקדם יותר באותה השנה. מדובר במשפחת הסטריטפייטר שמול המונסטר בעל המראה הקלאסי ומנועי קירור האוויר אימצה מראה ספורטיבי-מודרני כשהלב הוא מנוע הטסטהסטרטה שנלקח מה-1098.
ההצלחה של הסטריט פייטר הפכה את הצגת גרסה מוקטנת למתבקשת וזו אכן הוצגה בתערוכת מילאנו האחרונה. מדובר בסטריטפייטר 848 כשכנרמז משמו משתמש במנוע הטסטססטרטה של ה-848 אבו. למרבה ההפתעה הצגת הסטריטפייטר 848 הוציאה לגמלאות את הסטריטפייטר 1098 שמוצע כעת רק בגרסת ה-S היקרה והמאובזרת. מעבר למנוע השונה הסטריטפייטר 848 נבדל מה-1098 הפורש בזווית היגוי חדה יותר, מזלג מרזוקי ובולם זאקס שמחליפים את מתלי השוואה והצמיג האחורי הוא במידה של 180/60. גולת הכותרת של ה-848 היא מערת בקרת המשיכה, DTS, של דוקאטי בעלת 8 מצבי פעולה.
שיווקו של הסטריטפייטר 848 בישראל מתחיל בימים אלו כשמחירו עומד על 119 אלף ש"ח "על הכביש", 60 אלף ש"ח פחות מהסטריטפייטר 1098S. המתחרה העיקרי של הסטריטפייטר 848 יהיה האפריליה טואונו V4 APRC המצויד גם הוא במערכת בקרת משיכה ומחירו גבוה באלף ש"ח.
דוקאטי סטריטפייטר 848 – מפרט טכני
מנוע | וי-טווין, 849 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, קירור מים, הזרקת דלק |
הספק | 132 כ"ס ב- 10,000 סל"ד |
מומנט | 9.5 קג"ם ב-9,500 סל"ד |
קדחXמהלך | 94X61.2 מ"מ |
יחס דחיסה | 13.2:1 |
מתלים | קדמי – מזלג הפוך מרזוקי 43 מ"מ, מהלך 127 מ"מ אחורי – זרוע חד צידית מאלומיניום, בולם זאקס, מהלך 127 מ"מ |
בלמים | קדמי – דיסק כפול 320 מ"מ, קליפר רדיאלי 4 בוכנות אחורי – דיסק 245 מ"מ, 2 בוכנות לקליפר |
צמיגים | קדמי – 120/70-17 אחורי – 180/60-17 |
בסיס גלגלים | 1,475 מ"מ |
גובה מושב | 840 מ"מ |
מיכל דלק | 16.5 ליטר |
משקל יבש | 169 ק"ג |
משקל רטוב | 199 ק"ג |
נראה כאילו יש שטנץ אחד לכל האופנועים עם השלדות ברזל האלו….לפחות בהרלי יש מעט גיוון.
כלי יפה מאוד. מקווה להשיג נסיעת מבחן
אני בחרתי יפני.
האופנוע הזה עולה פחות מחצי בחו"ל…רק משוגע יקנה אותו.
הם מאוד ישתפרו בשנים האחרונות בתיב המוצרים שלהם . ודווקה יש להם אופנועים טובים בשנים האחרונות.
עדיף שישאר בארץ הולדתו.
מחכה למבחן השוואתי מול הטואונו אבל ביננו לא בטוח ששווה להוסיף 40 אלף ש"ח יותר מקאוואסאקי Z750R שפחות טוב אבל בארץ שלנו מספק בהחלט
ואו לGSR של סוזוקי ואו בכלל לכל יפני אחר.
לדעתי פססה של אובנוע. חבר שלי קנה כזה בן 5 ב10,000, עשינו לו מנוע חדש אצלנו, נוסע כמו טיירה.
אסלנו ביכפר שיילנו. אובנוע בסבע כסה לא מסליכים למחור אפילו לחמור בידואי….למה לא סבעו בסבע כחול…ככה ניגיד האין הריע..
ברוסיה כזה בן זןנה של אופנוע לא הולך חזק בשוק קר שמה לא כמו ישראל בא לים כל השנה, שם הוא לא נדלק שמן קופא. פעם אבא שלי חימם לי מיכל עם אש להפשיר זה מנוע
מחירים מוטרפים לאופנועים איטלקיים…? היו צריכים לצאת במבצע של קנה אחד …קבל אחד לחבר/ה שלך במתנה….וגם כאן הייתי שוקל פעמים..
נותנים ים של ריגוש ברכיבה. ועל היופי …אין מה להגיד ולהוסיף…
132 כ"ס על 169 ק"ג , אח אח אח. האיטלקיות האלו חמות אש.
אם הוא ייתפוס בארץ זה רק כשרוכבים יבינו שאיטליה זה באירופה ואירופה היא לא יפן= איכות, רמות גימור, תכנון הנדסי, איכות חומרים והרכבה. אין מה להוסיף מילים.
DUCATI TRACTION CONTROL ניתן לכוונן את כמות החלקות הגלגל לפי מה שבוחרים.