מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
סטפן
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
ברקום שמאל
לרט
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

דגמי הונדה החדשים הושקו בישראל

דגמי הונדה החדשים הושקו בישראל

אופיר דואק

צילום: תומר לשר

במסיבת עיתונאים שנערכה בערב יום שני חשפה הונדה את חידושיה לשוק הישראלי לשנת 2012. מדובר בארבעה דגמים חדשים, שלושה מהם הוצגו לראשונה בתערוכת מילאנו האחרונה. הדגמים החדשים אמורים לעזור ליבואן המקומי להמשיך את מגמת התנופה לה זכה בשנת 2011 שבה זינקו מכירות הונדה בישראל ב-71%. שלושת הדגמים שהוצגו בתערוכת מילאנו הם האינטגרה, ה-NC700X והקרוסטורר. כל אחד מהם מעניק פרשנות שונה למושג "קרוסאובר" שהולך ונהיה נפוץ גם בעולם הדו-גלגלי. הכיוון הכללי של הקרוסאוברים הוא ברור: שילוב יתרונות מנישות שונות על מנת ליצור כלים בהם הדגש הוא על פרקטיות ושימושיות. כמובן שעל מנת להוזיל את עלויות הפיתוח גם שימוש במכלולים משותפים הוא הכרחי.

הדגמים החדשים חולקים (בין אם כסטנדרט או כאופציה) את תיבת ההילוכים כפולת המצמדים של הונדה שמאפשרת לשלב בין נוחות תפעול של תיבה אוטומטית אך עם זאת עם צריכת דלק נמוכה יותר מתיבת הילוכים רגילה. בהונדה מהמרים על התיבה כפולת המצמדים שעתידה להופיע בעתיד בדגמים נוספים וכנראה מבשרת על עתיד בו תמסורת אוטומטית תהפוך להיות מנת חלקם גם בקרב האופנועים. אגב, באופן אירוני, בעוד מחלקת האופנועים של הונדה תופסת טכנולוגית תיבת ההילוכים כפולת המצמדים מקום בזכות יתרונותיה דווקא חטיבת המכוניות של הונדה טרם אימצה אותה.
לצד שלושת אלו נראה פתאום ההונדה CBR1000RR שהוצג לצידם במהדורתו העדכנית כאופנוע קונבנציונלי למדי. אמנם אופנוע סופרבייק המתהדר במיטב הטכנולוגיה אבל במסגרת התבנית המוכרת לנו מאופנועי הספורט בעשורים האחרונים.

הונדה אינטגרה – טימקס על הכוונת
הלב של ההונדה NC700D (אינטגרה) וה-NC700X הוא יחידת ההנעה החדשה המשותפת לשניהם וגם ל-NC700S שלא מגיע כרגע ארצה. מדובר במנוע טווין מקבילי בנפח 670 סמ"ק שהוא נגזרת של מנוע ה-1.4 שמשמש את הג'אז, מכונית הסופר מיני של הונדה, וחולק איתה מידות צילינדר זהות עם קדח של 73 מ"מ ומהלך ארוך יחסית של 80 מ"מ. המנוע ניצב בזווית של 62 מעלות והוא בעל תזמון שסתומי יניקה משתנה וגל ארוכבה של 270 מעלות כשהזנת הדלק כמקובל בימנו היא על ידי הזרקה. נתוני התפוקה בשני הכלים זהים ועומדים על 51.8 כ"ס ב-6,250 סל"ד ו-6.3 קג"מ ב-4,250 סל"ד. מרווח הטיפולים גם הוא גדול יחסית ועומד על 12 אלף ק"מ בין טיפול לטיפול. האינטגרה מגיע מצויד עם תיבת ה-DCT כסטנדרט בעוד ב-NC700X ובקרוסטורר היא מוצעת בגדר אופציה.

הקונספט של האינטגרה חדשני ומסקרן. הוא אמנם נראה כמו קטנוע בזכות העצוב והפלסטיקה אך מבט מדוקדק מגלה מכלולים הלקוחים מאופנוע "אמיתי": מזלג קדמי בעל שני משולשי היגוי, חישוקי 17', זרוע אחורית עם בולם מונושוק מרכזי והנעה סופית באמצעות שרשרת. ההבטחה היא שהיא אינטגרה אכן מרגיש כמו אופנוע ברכיבה (ועל כך נקווה לדווח לכם בהקדם) אך עם זאת תיבת ה-DCT  אמורה להפוך אותו קל לתפעול כקטנוע. הגנים האופנועיים גובים מחיר מההיבט הפרקטי שכן גודל תיבת ההילוכים, מבנה הבולם המרכזי האנכי וגודל החישוקים מביאים לכך שתא האכסון תחת המושב סמלי למדי כך שאין נמנע מהתקנת ארגז. אגב, זיווד מקורי לאינטגרה מוצע כאופציה. כפיצוי מציע האינטגרה צריכת דלק של כ-27 ק"מ לליטר ועם מיכל דלק של 14 ליטרים (הממוקם בזנבו) מתקבל טווח רכיבה מרשים. אבל גולת הכותרת היא המחיר: 69,900 ש"ח כולל מערכת ABS ומערכת בלימה משולבת מה שמציב אותו ראש בראש מול הימאהה טימקס החדש שמגיע גם הוא בימים אלו ארצה. אמנם מדובר בשני כלים בעלי תפיסה שונה אבל קהל היעד משותף כשלאינטגרה יש יתרון עבור מי שנרתע מהתדמית שדבקה בטימקס.

הונדה NC700X – אמצע הדרך
ה-NC700X הוא אופנוע כביש עם תנוחה זקופה ונטיות תיוריות אח תאום ל-NC700S שהוא אופנוע עירום בסיסי שכאמור לא יגיע ארצה. המנוע הוא אותו מנוע שבאינטגרה שאיתו חולק ה-X  לא מעט מכלולים כמו גם את יחידת הפנס האחורי ואת ידיות המורכב. במקום בו אמור להיות מכיל הדלק נמצא תא איכסון שימושי המסוגל, בניגוד לאינטגרה, להכיל קסדה מלאה.לארץ מגיע ה-X עם תיבת הילוכים קונבנציונלית כאשר מי שמעוניין יוכל להזמין במיוחד גם את הגרסה תיבת ה-DCT. ה-X  מגיע עם  ABSתקני ומערכת בלימה משולבת ומחירו עומד על 63,900 ש"ח, דומה למדי למחירו של הקאוואסאקי ורסיס הפופולארי. ה-X מיועד להתחרות באופנועי אמצע הדרך וגם להוות אופציה לאופנוע ראשון עבור רוכבים העולים מקטנועים גדולי נפח.

הונדה קרוסטורר – לכיוון באוואריה
ההצלחה לה זוכה ה.ב.מ.וו R1200GS בעולם הביאה את הונדה להחלטה להיכנס לעימות חזיתי עם הבוקסר הבאווארי. הונדה לקחה את שלדת האלומיניום של ה-VFR1200 עם מנוע ה-V4 ומיתנה את הספקו ל-130 כ"ס לטובת עיבוי משמעותי של המומנט ל-12.8 קג"מ. לכך הוסיפה מתלים ארוכי מהלך, חישוקי שפיצים עטויי צמיגי טיובלס ולבסוף גם זרוע חד צידית והנעה סופית באמצעות גל הינע (בדיוק כמו בב.מ.וו). את החבילה משלימה מערכת ABS עם בלימה משולבת ובקרת משיכה הפועלת על ידי מיתון כוח המנוע במצבי החלקה. המחיר של הקרוסטורר הוא 139,900 ש"ח כשעבור תיבת ה-DCT נדרשת תוספת של 9,000 ₪ נוספים. כיאה להיותו אופנוע בעל יעוד תיור הרפתקני גם רשימת האבזור נכבדה  וכוללת בין היתר מגיני מנוע ושלדה וזיווד מקורי.

הונדה CBR1000RR – יום הולדת 20
הגרסה העדכנית של הפיירבלייד כבר נמכרת בישראל מזה כחודשיים והמשלוח הראשון נמכר במלואו אך ההשקה הייתה הזדמנות לחשוף אותו באופן רשמי לציבור. מהדורת 2012 של ה-CBR1000RR מציינת 20 שנה להולדת שושלת הפיירבלייד ונבדלת לא רק בעיצוב מחודש. מערכת מתלים שודרגה וכוללת מזלג קדמי חדש של שוואה בטכנולוגית הבוכנה הגדולה (BPF) כשהבולם האחורי הוא בעל בוכנה כפולה. מערכת ABS שמגיעה כעת כציוד תקני אך שלא כמו בקאוואסאקי ZX10R ובימאהה R1 לא קיימת גם לא כאופציה. המחיר של הפיירבלייד נותר ללא שינוי ועומד על 129,900 ש"ח.

32 תגובות ל דגמי הונדה החדשים הושקו בישראל

  1. איפה הפורסייט, איפה הch
    איזו תקופה זאת היתה

  2. מה יחליטו הקונים..יש בורגמן 650, יש TMAX ויש אינטגרה..אבל יש גם BMW. מה לקנות?

  3. היה אחלה ארוע . לא מנקר עיניים ולא יותר מידי מפוצץ.
    כבחירה אישית. הייתי הולך על קרוסטורר. נראה מליון דולר. ואני אוהב יפני יותר מגרמני.

  4. אתה מתקרב לכלי ואתה רואה שהם נותנים תשומת לב לדברים הקטנים. מתגים גומיות פלסיטק וכו.
    תודה על הבירה והמצב רוח.

  5. מה שנשאר זה לשכנע את האבא שלי שמתנגד לדו גלגלי ולהתחיל לעבוד במרץ.

  6. האמת כלים מנצחים.אבל יש המון כלים חדשים בשוק. והתחרות היא עצומה. וגם מאוד קשה לבחור.

  7. מה זה צריך להיות הגלגל האחורי של האינטגרה?? מכורסם, סופר מאסיבי, מסוקס ואכזרי.

  8. קודם הקרוס ראנר וכעת הקרוס טורר. אצטרך לעשות חושבים לפני לקיחת ההלוואה.

  9. קרוס טורר/ SMT/ GS 1200/ דורסודורו/ סופר טנרה. קדימה תכינו מצלמות ומיכל דלק פול. ותנו בגז.

  10. שיחקתם אותה במאיר- בחודש מרץ להביא לישראל דגם שנחשף לפני חודש וחצי ועומד לתפוס מקום של כבוד ביפן ואירופה NC 700

  11. הקרוסטורר: גם מנוע של VFR וגם 127 כ"ס על 275 ק"ג. כל מה שנותר לי לומר: בבקשה רכבו בזהירות.

  12. כשרואים NC בטוקיו, מרוב צילומים שלו בסלולארי נגנבת להם הרשתית.

  13. שיהיה בהצלחה. הלואי בקרוב בארץ מסלול מירוצים במהירויות תלת ספרתיות שמתחילות ב230

  14. מולנר ושיראזי עומדים לבצע רכישת עשרים טימקסים 2012 בלאק, תיקחו מונית לנתניה ותנו להם הנחה מרוכזת+ יושימורה בונוס עליכם.

  15. כל הכבוד לכם על השקעה עצומה בארוע החשיפה, הרגשתי בבית. בקרוב טרייד אין. סבבה??

  16. גם המחיר של הטימקס לא מוצדק במחיר הזה אני קונה בחול"ל דוקאטי 1199ונשאר לי עודף לאיזה מונסטר קטן"

  17. אנשים שקונים כלים כאלו רוצים גם יכולת שטח אפילו שהיא תאורטית. אני לא הייתי יורד לשטח עם הקרוס טורר ששוקל כמעט 280 קילו

  18. פעם הכלים שלהם היו מתומחרים באופן מופרז והיום הם מישרים קו עם המחירים. לצערי בגלל המיסוי עדין המחירים יקרים. במחיר של CBR 250 אני קונה בארה"ב פיירבלייד

  19. כמו שאמר כאן בחור מקודם. זו קטגורית הנפח שהופכת להיות מאד פופולארית ומשמעותית אחרי שהרבה רוכבי 125 שנכנסו בעקבות שינוי התנות לפני 5 שנים רוצים להשתדרג. ולראיה ההצלחה של הCBR הקטן

  20. עומד על 130000 . לדעתי אם הם היו נכנסים כאן בסכום של כ 120000 הם היו יכולים לתת לשאר בראש. לגבי השאר אותו הדבר.

  21. האופנוע לא פחות טוב ועוד עם מערכת בלימה עם ABS!!!

  22. גם הגרמנים וגם היפנים.
    הונדה נותנת כלים מדהימים.

  23. תקנו כמה שיותר אופנועי הונדה שינקלה שחר יכניס את היד לכיס ויביא כמה שחקני חיזוק חדשים למכבי חיפה. ללא כל קשר אני נוהג על הונדה והאוטו מדהים.

  24. בחודש פברואר האחרון ביקרתי בתערוכת האופנועים בציריך, כידוע שוויץ היא אחת המדינות היקרות באירופה, להלן מחירי קטנועי הונדה בתערוכה: SW600 – 11730, SW400 – 10480, INTEGRA – 10320 (פרנק שוויצרי שווה כארבעה שקלים). להונדה הפתרונים באשר לתמחור!

  25. כלים טובים אבל לא נמכרים יד שניה שוק על הפנים.לא מצליח למכור סילוור ווינג 2011 מצב חדש למעלה משלשה חודשים.

  26. לפני שאתה בא בטענות להונדה?
    ביחס לחברות אחרות ולאיכות, המחירים סבירים. זה שבאופן כללי המחירים בארץ שערורייתיים קשור בעיקר בגלל למיסוי (גם לרכב רגיל).

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל