fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
קוב 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

משפט שביט: הנהג הפוגע מבקש את רישיונו בחזרה

משפט שביט: הנהג הפוגע מבקש את רישיונו בחזרה

אופיר דואק

צילום: רונן טופלברג

בים חמישי האחרון, 22.3, נערך בבית המשפט לתעבורה דיון בנושא המשך שלילת רישיונו של הנהג הפוגע בטל שביט חיים בר עם. בדיון ביקש הנאשם להשיב לו את רישיון הנהיגה עד אשר יסתיים ההליך המשפטי נגדו באישום בגרימת מוות ברשלנות. לטענת פרקליטו של בר עם הוא אינו מוגדר כנהג מסוכן ומכיוון שהוא עצמו ביקש לשלול את רישיונו למשך שנה כשהחל המשפט נגדו יש להשיב לו את רישיונו שכן המשפט מתנהל בקצב מהיר וצפוי להסתיים בתוך כשלושה חודשים. השופט אהרון האוזרמן דחה את מתן ההחלטה בנושא לדיון שיערך בתאריך 4.4.2012.

יש לציין שההליך המשפטי על שלילת הרישיון נעשה בנפרד מההליך המשפטי בו נאשם בר עם בגרימת מוות ברשלנות.הדיון האחרון באישום גרימת מותו ברשלנות של טל שביט נערך מספר ימים לפני הדיון על המשך שלילת הרישיון ובו נקבע על ידי העדים כי מהירות הפגיעה של האופנוע עליו רכב טל הייתה כ-40 קמ"ש. המשך הדיונים באישום גרימת מוות ברשלנות יעשה רק בחודש יולי ומכיוון שהמשפט עדין בשלה הצגת הראיות והעדים הוא צפויה להימשך עוד זמן רב למרות קצב התקדמותו המהיר יחסית.

ממשפחת שביט נמסר בעקבות הדיון:
"אנו מזועזעים מכך שהנאשם מעז לבקש את רישיון הנהיגה שלו בחזרה, הוא מהווה סיכון לציבור מעצם העובדה שהוא עדיין סבור שחציית שני נתיבים של כביש ראשי לרוחב, זו התנהגות כביש סבירה".

10 תגובות ל משפט שביט: הנהג הפוגע מבקש את רישיונו בחזרה

  1. רק במדינת ישראל לנהגים כאלו
    יש את עזות המצח בכדי לבקש
    את הרישיון שלהם חזרה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove