מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
בנלי שורת MENU
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הארלי שמאל
טריומף קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
בנלי שמאל עליון
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
תמוז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

שלושה דגמים חדשים ל-HM מוטו

שלושה דגמים חדשים ל-HM מוטו

אופיר דואק

צילום: יצרן

אחרי שהשיקו בארץ את אופנעי AJP מפורטוגל מתפנים בחברת HM מוטו ישראל לשיווק דגמי 2012 של חברת HM מוטו. החידושים של HM מוטו לשנת 2012 כוללים שלושה אופנועים חדשים שמתווספים להיצע בישראל ועוד מספר עדכונים לדגמים הקיימים.

מבין שלושת האופנועים החדשים המשמעותי ביותר מבחינת מכירות ועניין הוא ה-CRE-F300R שהוא הנציג הקרבי של HM לקטגוריית הביניים המתפתחת. מדובר בגרסה מוגדלת נפח ל-CRE-F250R שזוכה לתוספת הנפח והכוח הודות לקיט הגדלה  המורכב על המנוע שמגיע מההונדה CRF250. מחיר הדגם החדש עומד על 83 אלף ש"ח.
שתי גרסאות הנפח הנוספות של ה-R  זוכות אף הם למספר עדכונים לכבוד שנת 2012. דגם ה-250 קיבל לא מכבר עדכוני מנוע הכוללים ראש צילינדר משופר, גל ארכובה חדש ועדכונים למערכת ההזרקה. לשינוים במנוע מצטרפים עדכוני מתלים ומשכך היגוי משופר. גרסת ה-450 קיבלה אף היא עדכוני מתלים ומשכך היגוי משופר כששתי הגרסאות נהנות מגרפיקה עדכנית כדי להבדילן מהגרסאות הישנות.
דגמי ה-X המעט מתונים יותר במשפחת ה-CRE-F זכו גם הם לעדכונים קלילים שביניהם רגלית צד מאלומיניום וכיול מתלים חדש. גרסאות ה-450 וה-500 סמ"ק מקבלות גם תוספת של משכך היגוי.

שני הדגמים הנוספים שמצטרפים להיצע של HM מעט יוצאי דופן ולא פונים לקהל המסורתי של רוכבי השטח. הדגם הראשון הוא הלוקוסטה (Locusta) שפירושו ארבה באיטלקית ומהווה מעין הכלאה בין אופנוע טריאל לאופנוע דו"ש. המנוע הוא ארבע פעימתי בנפח 200 סמ"ק השוכן בשלדת קורה כפולה ונהנה ממרווח גחון נדיב הודות לחישוקי '21 מלפנים ו-'18 מאחור. לדברי היצרן האופנוע מיועד לשמש כאופנוע דו"ש קליל למתחילים ולשלב בין יכולת שטח ליכולות עירוניות. מדובר בכלי ללא מתחרים אמיתיים בשוקו ומזכיר במידת מה את הימאהה TW200 ששווק כאן בשנות ה-90'. 
ה-City 200 הוא האח התאום של הלוקוסטה ונבדל ממנו בעיקר בצמיגים בעלי פרופיל כביש וחישוקי '19 מלפנים ו-'17 מאחור כשהוא נוטה יותר לכיוון סופרמוטו עירוני. מחירם של שני האופנועים עומד על 43,900 ש"ח.

HM מוטו  לוקוסטה 200 – מפרט טכני (בסוגריים נתוני סיטי 200)

מנוע צילינדר יחיד, 182.6 סמ"ק, 4 שסתומים, 4 פעימות, קירור מים
קדחXמהלך 58.6X63 מ"מ
יחס דחיסה 11.5:1
הזנת דלק מאייד קייהין 30 מ"מ
מתלים קדמי – מזלג טלסקופי 4 1 מ"מ
אחורי – מונושוק
בלמים קדמי – דיסק פרפרי 300 מ"מ, קליפר שתי בוכנות
אחורי – דיסק פרפרי 220 מ"מ
צמיגים קדמי – 100/90-21 (100/90-19)
אחורי – 130/80-18 (130/80-17)
בסיס גלגלים 1,400 מ"מ
גובה מושב 870 מ"מ (860 מ"מ)
מיכל דלק 7.3 ליטר
משקל 114 ק"ג (115 ק"ג)

גלריה

14 תגובות ל שלושה דגמים חדשים ל-HM מוטו

  1. כבר חשבתי לרגע לקנות צעצוע כזה כאופנוע שבילים לשבתות וחגים…

  2. לא היה כביש ולא היה שטח. נתן קצת מכל דבר וזהו. אם הכלים האלו הם דומים אז לדעתי לא יהיו להם הרבה קופצים.

  3. לא חסכו פה. החל מהדיסק הפרפרי עד לדוד התהודה באגזוז. בהצלחה. יאאל'ה בלגן.

  4. ירוק ולבן. מה קרה? נגמר להם האדום? או שבא להם לריב עם הKDX

  5. האיטלקי והפורטוגלי נסעו לים... צבוט אותי. הגיב:

    גם AJP וגם HM? או שהם החליטו לעמוד על הפודיום בכל סופ"ש או שהם מחלקים את הביצים לשני סלים שלא יישברו. מברוק- מי שבא ברוך הבא.

  6. יכולות של כלים גדולים בהרבה.חורש בשטח כמו גדול ובעיר סבבה כלי לסידורים.
    חוץ מזה עלה פחות ומתחרה בכלים מקבילים במחיר.
    ממליץ בכל לב.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל