מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
דגמי 2012 של סי-דו בישראל

אופיר דואק
צילום: יצרן
אמנם אנחנו רק בראשיתו של האביב, אך מכיוון שקצר פה כל כך האביב ההכנות לקיץ בעיצומן. במסגרת ההכנות חושפת 'עופר אבניר' המייבאת את אופנועי הים של סי-דו את דגמי החברה המעודכנים לקראת 2012. נכון לעכשיו, אין שינוי בהיצע הדגמים אך שינם מספר עדכונים המבדילים את גרסאות 2012 מקודמותיהן.
בפסגת ההיצע ממשיכה לשכון משפחת ה-RXT/RXP בעלת מנוע הרוטאקס המוגדש המספק 260 כ"ס שדגמיה זוכים למספר שדרוגים. ה-RXP X260RS הדו-מושבי קיבל השנה את שוקע ה-T3 החדש בעל מבנה מדורג וכנפונים מתכווננים למען יציבות משופרת. עוד התווספו עדכונים בלוח המחוונים עם תצוגה על רמת התגבור של מגדש העל. מחיר ה-RS הוא 92 אלף ש"ח. לעומתו ה-RXT X aS260 התלת-מושבי שמהווה את פסגת ההיצע של סי-דו זוכה בנוסף לשוקע ה-T3 החדש גם לקשת ייצוב עדכנית למניעת צלילת חרטום וכנפונים אחוריים חדשים. מערכת ה- I Contorlהייחודית והמתלים המתכווננים נותרו ללא שינוי ומחירו של ה-aS260 עומד על 112 אלף ש"ח.
משפחת הביניים, ה-GTX, זוכה למערכת מתלים חדשה וארגונומיה חדשה למושב לטובת שיפור בנוחות. מחירי המשפחה מתחילים ב-81 אלף ש"ח עבור ה-GTX155 ועד ל-109 אלף ש"ח ל-GTX IS. עבור בעלי המשפחות והרוכבים הסולידיים ימשך שיווק דגמי ה-GTI/GTS שמחירם מתחיל ב-62 אלף ש"ח. אירוע ההשקה המסורתי של סי-דו אמור להיערך בחודשים הקרובים.
הערסים הרו את התדמית של הכלים האלה כמו את התדמית של טרקטורנים.
מה מלמדים שם? חישוב מרחק בלימה?! זה מאוד פשוט: אם אתה שם ברקס על 260 כ"ס במרינה בהרצליה, אתה נעצר סופית בלימסול.
אפשר איזה טרמפ קטן. אל דאגה-נסתדר שלושתנו איכשהו על שני מושבים.
בא קומפלט עם פריחה סטייל אביבית
אמנם הערסים הרסו את התדמית של האופנועי ים אבל זה עדיין הצעצוע הכי כיף שקיים!!