מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
פרפקט קוביה שמאל
ברקום שמאל
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
rok-straps רצועות קשירה 140
סטפן
HJC
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מתלה לקסדה

לפיאג'ו יש e-Mail

לפיאג'ו יש e-Mail

אופיר דואק

צילום: תומר לשר

בעידן של מודעות לאיכות הסביבה ומחרי הדלק המאמירים, פועלוםת יצרניות הרכב והאופנועים על מנת למצוא אלטרנטיבות נקיות וחסכוניות יותר למנוע הבעירה הפנימית. האלטרנטיבה שכנראה תהיה הדומיננטית ביותר בשנים היא האלטרנטיבה החשמלית, כשכבר בשנים האחרונות היו בארץ מספר ניסיונות לשיווק קטנועים חשמליים (וקטריקס ומותגים סיניים) אך אלו לא ממש זכו להצלחה.
במסיבת עיתונאים ביום רביעי חשפה 'עופר אבניר' את הפיאג'ו ליברטי החשמלי במכונה גם e-Mail עקב היותו חביב על שרותי הדואר באיטליה ובאוסטריה.

הליברטי הוא קטנוע גדול גלגלים המתבסס על הליברטי שנמכר בעבר הרחוק בישראל. את מקום מנוע הבנזין מחליף מנוע חשמלי בהספק של 2.6 קילוואט שהם כ-3.5 כ"ס. תחת המושב ישנה סוללת ליתיום המספקת טווח של 40 ק"מ ונטענת במלואה בשעתיים. כאופציה מוצע הליברטי עם סוללה נוספת המגדילה את טווח הרכיבה ל-80 ק"מ. הטעינה מתבצעת באמצעות כבל הנשלף מתחת למושב ומתחבר לשקע החשמל. הליברטי החשמלי מקביל בביצועיו לקטנועי 50 סמ"ק ומהירותו המרבית עומד על 50 קמ"ש.
הליברטי החשמלי מוגדר ככלי המותאם למשימות תפעוליות וניתן להתאים את עיצובו (מיקום הפנס הקדמי, גודל המנשאים) בהתאם לדרישות הלקוח. שיווקו בפועל יחל רק בעוד מספר חודשים כשממעל מרחפת שאלת המחיר שאינו ידוע כעת. מחירי כלים חשמליים גבוהים משמעותית מכלים מקבילים בעלי הנעה רגילה בין היתר עקב עלות הסוללות. עם זאת, יש לציין שמשרד התחבורה מעניק פטור ממס קניה על קטנועים חשמליים על מנת להפוך אותם לאלטרנטיבה תחרותית לכלים רגילים.

גלריה

14 תגובות ל לפיאג'ו יש e-Mail

  1. איזה עונש להסתובב על דבר כזה על הזה ולחלק דואר כל היום

  2. מ1982 עד 1992 רכבתי על פיאג'ו סי. אין אין על הטוסטוסים של פיאג'ו. ואני משוכנע שגם אם הליברטי החשמלי הזה לא תהיינה בעיות.

  3. רבותי…רק תנסו, רק תנסו. ותבינו מה היא יציבות כביש ופניות ליגה לאומית

  4. זה יישור קו נטו עם המגמה העולמית, ישר כח. וגם הפחתת ברמת זיהום האוויר.

  5. לא היה להיט. אבל הפעם זה בן דוד מחושמל על אותו הליברטי כמעט. חלקי פלסטיק גמיש, צבע צבע, גלגלים גדולים, מקום להעמסת מטען. בוא נראה מה קורה בחצי שנה הקרובה בלתת בראש לאגסי. ואז אבוא להתרשם.

  6. עופר אבניר! כל עוד רפורמת המגמה הירוקה של משרד האוצר ומשרד התחבורה בתוקף ואין מס קנייה- תרביצו אותה בלי להתבייש ובלי להקשיב לספקולנטים פסימיים.

  7. נקודות טעינה חוץ-ביתיים ותחנות השכרה כמו האופנים הירוקות. הלוואי שתביאו אותנו לרמה של פריז- סמארט- (זה אמנם לא הסמארט המקורי אבל דומה שתי טיפות מים) חשמלי בעשרה יורו ליממה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל