fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
טריומף קוביה
עופר אבניר קוביה שמאל
הארלי שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הונדה מעדכנת את ה-PCX

הונדה מעדכנת את ה-PCX

אופיר דואק

צילום: יצרן

בשלהי שנת 2009 הציגה הונדה את ה-PCX עם עיצוב עתידני, חישוקים גדולים יחסית ומנוע מוזרק מקורר מים שבשילוב מערכת דימום מנוע בעצירה שהעניק לו צריכת דלק נמוכה במיוחד. ה-PCX נועד להיות קטנוע גלובלי המשווק גם בארה"ב ובמזרח הרחוק והפך עד מהרה ללהיט מכירות, במיוחד באירופה שם הפך ב-2011 לדו"ג הנמכר ביותר. בתערוכת האופנועים שנערכת בימים אלו בתאילנד מציגה הונדה את ה-PCX המעודכן.
חיצונית לא נעשה שינוי בעיצוב המוצלח וגם המכלולים שמרו על תצורה דומה אך העיקר הוא מנוע 125 חדש כשהמאפיינים נותרו דומים: 4 פעימות, קירור מים והזרקת דלק. בהונדה טוענים לתפוקה משופרת, למרות שלא נוקבים בנתונים רשמיים, כשלטענתם גם צריכת הדלק שהיא אחת מנקודות החוזק של ה-PCX שופרה.

בנוסף מציגה הונדה גם גרסת 150 סמ"ק ל-PCX. הגרסה מוגדלת הנפח נועדה בין היתר עבור השוק האמריקאי שבו תחליף את גרסת ה-125 ובכך על פי התקנות הפדרליות תורשה לנוע בדרכים מהירות. גרסת ה-150 מצוידת באותו מנוע מקורר מים ומוזרק של גרסת ה-125 שזכה לקדח שצמח ל-58 מ"מ מה שמעמיד את נפחו על 153 סמ"ק בדיוק. יחס הדחיסה ירד במעט ל-10.6:1 וגם כאן לא נמסרו נתוני תפוקתו של המנוע החדש. ה-PCX 150 זהה כמעט לחלוטין לגרסת ה-125 למעט בסיס גלגלים ארוך בס"מ, בולם אחורי עם מהלך ארוך מעט יותר ומשקל הגבוה בשני ק"ג. אגב, מערכת העצור וסע של ה-PCX לא תוצע בארה"ב. השיווק של ה-PCX המחודש צפוי להתחיל באירופה בקיץ הקרוב וככל הנראה יגיע גם ארצה בסמיכות דומה. לא ברור האם גרסת ה-150 תגיע ארצה לאור אי הפופולאריות של כלים בנפח זה בארץ.

גלריה

2 תגובות ל הונדה מעדכנת את ה-PCX

  1. רק חבל שיקר פח, במחיר שלו אפשר לקנות ג'וי מקס 200

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל