מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
בנלי שורת MENU
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
הארלי שמאל
קונה אופנוע
בנלי שמאל עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
סטפן
תמוז
ברקום שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

משפט שביט – נפסל עד תום ההליכים רישיונו של הנהג הפוגע

משפט שביט – נפסל עד תום ההליכים רישיונו של הנהג הפוגע

אופיר דואק

צילום: תומר פדר

היום בצהריים, יום רביעי, פורסמה הכרעת הדין של בית המשפט לתעבורה בנוגע להמשך שלילת רישיונו של הנהג הפוגע בטל שביט. ההכרעה באה בעקבות דיון שנערך בבית המשפט לפני שבועיים בבקשתו של הנהג הפוגע להשיב לו בחזרה את רישיונו בטרם הגיע לסיומו ההליך הפלילי נגדו באישום של גרימת מותו ברשלנות של טל שביט ז"ל.

השופט אהרון האוזרמן שדן בבקשה החליט שלא להשיב את הרישיון לנהג הפוגע חיים בר עם וקבע: "על פניו אני סבור כי יש באופן נהיגתו של המשיב, בשיקול הדעת שהפעיל ובהחלטות שקיבל בסמוך לתאונה, (לגביהן אין מחלוקת) כמתואר, כדי להצביע על מסוכנות רבה בנהיגה."
את החלטתו נימק האוזרמן בכך ש: "המשיב לא הראה במסגרת טיעוניו בכל דרך מדוע לא נשקפת מסוכנות מצידו על רק הראיות הלכאוריות שהציגה המדינה".
זה המקום לציין שלבר עם עדין ניתנת הזכות לערער לבית המשפט המחוזי על הפסיקה. המשך הדיונים באישום גרימת המוות ברשלנות יערך באמצע חודש יולי.

ממשפחת שביט נמסר בעקבות הפסיקה:
"הנהג מהווה סכנה גדולה לציבור כיוון שהוא עדיין סבור שחציית שני נתיבים לרוחב בכביש ראשי זו התנהגות כביש סבירה. היינו מזועזעים כשהעז לבקש את רישיון הנהיגה שלו בחזרה. כפי שהשופט כתב בהכרעתו: "…מי שהרג נפש בנהיגה ראוי שלא ינהג עד שיגזר דינו""

8 תגובות ל משפט שביט – נפסל עד תום ההליכים רישיונו של הנהג הפוגע

  1. "הנהג מהווה סכנה גדולה לציבור כיוון שהוא עדיין סבור שחציית שני נתיבים לרוחב בכביש ראשי זו התנהגות כביש סבירה"

    במקום להתנצל ולהכות על חטא מיליון פעם, הוא בחר לנסות להכפיש את טל ("לא מכיר את האופנוע שהוא רכב עליו") ולשקר במצח נחושה.

    הלוואי ולא יקבל את הרישיון בחזרה לעולם.

  2. חלאת אדם הנהג הזה : בגלל זבלים שכמותו איבדנו חברים יקרים לחיים. חג שמח סעו בהיגיון.

  3. החלטת בית המשפט אכן צודקת ! יש להרחיק את הנהג הזה מהכבישים !

  4. אני כמעט בטוח שבלי ההד הוא היה מקבל את הרשיון שלו בחזרה.ממשיך לנסוע ומסכן אחרים.לאו דווקא רוכבים אלא בכלל.

  5. לפני שתיהיה התנפלות עלי, אפתח בסיפא, לטעמי התוצאה הרצויה של המשפט תהיה שרשיונו של נהג זהישלל לצמיתות ללא חנינה, קציבת תקופה או התישנות כל שהיא.

    אז למה אני נגד פסילת הרשיון השמנית בה הוא נתון כעת? משום שהיא משוםחריצת דין טרם פסק הדין.

    הבעיה האמיתית היא ההליך המשפטי הארוך והדפוק בישראל. 30 או 45 ימי שלילה מנהלתית היו צריכים להספיק לדון ולסיים את ההליך הפלילי ולקבל בזמן נאות את התוצאה הסופית (שמשאלת ליבי פורטה מעלה). אבל ענישה למפרע, על החשבון, שנה שלמה ויותר איננה נכונה ומובילה לעיוות דין.

    משפטי ה"מסטיק" האין סופיים, ישיבות שנקבעות ל-6 חודשים או שנה קדימה אינם טובים לנאשם, פוגעים בקורבן (ואו משפחתו*, פוגעיפ ביכולת לעשות צדק, פוגעים בהרתעה ומעל לכל פוגעיפ באינטרס הציבורי של עשיית צרק.
    פגיעה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל