fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

הוסקוורנה נורדן 901: רכיבה ראשונה בלעדית

הוסקוורנה נורדן 901: רכיבה ראשונה בלעדית

סר אלן קאת'קארט | צילום: יצרן, יח"צ

ההוסקוורנה נורדן 901 קונספט היה אחד מרגעי השיא בתערוכת EICMA 2019, כאשר המותג השוודי שבבעלות אוסטריה הציג פרשנות משלו לאדוונצ'ר 890 המקביל של KTM כצעד הבא בהתפתחות מחלקת הכביש של המותג, שמתחילה השנה עם ה-Svartpilen 125 החדש, אך עד כה הייתה מורכבת רק מדגמים בעלי צילינדר בודד ובראשם צמד ה-Vitpilen 701 וה-Svartpilen 701.

הנורדן הטווין-המקבילי שהוצג וזכה לשבחים היה כביכול רק מה שכתוב על התווית – קונספט, שהותיר מעט ספק לגבי איך ייראה הדגם הסופי שיגיע לייצור. אבל אחרי חצי יום שרכבתי על האב-טיפוס הראשון במהלך ביקורי באוסטריה לצורך רכיבת מבחן על האח הקטן סווארטפילן 125, אני יכול להרגיע כל פחד. אף על פי שבשלב זה לא התאפשר לי להצטלם על אופנוע המבחן המוסווה עליו רכבתי, אני יכול להבטיח לכם שיש הבדלים ויזואלים קטנים בינו לבין אופנוע התצוגה שישב בלובי House of Brands של פיירר מובילטי במונדרפינג, מרכז השיווק של הקבוצה בהובלת KTM.

עם זאת, לאחר הרכיבה המרתקת על נורדן 901 הצטרפתי כעת לקבוצה של 'פוטנציאל המרה' למה שמבטיח להיות הרפתקה אחרת מדגם ה-KTM איתו הוא חולק את המנוע. הוא מציע אלטרנטיבה מעט רכה יותר – ואפילו יותר מפנקת – ל-890 אדוונצ'ר R הספורטיבי. הוא קצת יותר מסביר פנים, במיוחד בזכות תנוחת הרכיבה שמציבה את הרוכב יותר בתוך האופנוע מאשר עליו, וכתוצאה מכך מורגש חיבור טוב יותר עם ההוסקוורנה, והרכיבה עליו אינטואיטיבית יותר. למרות שרכבתי עליו רק על כביש, יש לו מהלך מתלים ארוך למדי, גלגל קדמי בקוטר 21 אינץ' ואחורי בקוטר 18 אינץ', והאלקטרוניקה כללה ABS לפנייה 9.1 MP של בוש, בקרת משיכה עם חיישן הטייה ומגוון מצבי רכיבה, כולל הגדרת Offroad.

אבל כפי שהוכיחה רכיבה של שעה בדרכים מאתגרות המתפתלות בגבעות אוסטריה עם הבוס של השיווק, פדריקו ולנטיני, על ה-701 Vitpilen סופרמונו-עם-פנס-עגול-ואביזרי-רישוי, הנורדן הוא כלי כביש בעל יכולות שלא מוותר על כלום בסעיף הביצועים על האספלט, ולצד זאת הוא מסוגל באותה מידה לרדת לשטח ולהפיק תועלת מההספק הגבוה והמומנט הרב בגרסת ה-889 סמ"ק של מנוע ה-LC8c של KTM.

אבל אני כבר יכול לדמיין איזה כלי נהדר למרחקים ארוכים יכול להיות האופנוע הזה בגלל תנוחת הרכיבה הטובה יותר – אם כי כמו כולם אצטרך לחכות עד שגרסת הייצור תושק כדגם 2022 כשנה מעכשיו כדי לגלות. בהחלט שווה לחכות!

עוד בנושא:

מוטו פוגש | סטפן פיירר – הבוס של הענק הכתום

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל