fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קיוואי סופרלייט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

קיוואי סופרלייט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

הסופרלייט 125 הוא קסטום פשוט וצנוע, בעל מימדים נדיבים, מנוע סינגל 125 סמ"ק, מקורר אוויר ואיבזור רב במחיר זול מאוד – רק 14,986 ש"ח על הכביש.

המנוע – 4 פעמיות, בעל שני שסתומים, 5 הילוכים, צלעות קירור וקיק-סטרטר – הכי אולד-סקול שיש, הדבר היחיד המודרני בסביבת המנוע היא מערכת הזרקת הדלק, למרות שאינה מהחדישות ביותר והיא מגמגמת לעיתים.

בסעיף המראה לא חסכו והאופנוע באמת מעוצב, 90% מהמתבוננים בו לא יאמינו שזה לא הארלי דוידסון וזה לא "אופנוע כבד", או גדול, או יקר. תיקי העור עם הניטים, המשקף הגדול מקדימה, האגזוז הכפול, הצביעה בגוון מט והניקלים – כולם שם כדי לשדר 'אני גדול וחזק' לכל מי שפחות מבין באופנועים. מי שכן חווה מספר אופנועים בחייו ישים לב שזה אופנוע 125 כמובן, קיוואי בכל זאת משתדלים לחקות את החוויה האמריקאית ככל יכולתם ובמסגרת התקציב והמפסקים, כמו גם המנופים, הם חיקוי כמעט זהה למקור האמריקאי. אבל עד כאן על היותו חיקוי, מעוצב או פשוט וזול, עכשיו נעבור לרכיבה.

לאחר פתיחת הסוויץ עומדות בפני הרוכב שתי אפשרויות התנעה, האחת בלחצן הסטרטר ושניה ברגלית, מי שרוצה לחוות קצת נוסטלגיה יבחר לבעוט בחוזקה בכדי להעיר את הבוכנה הקטנה לחיים. ילדים בני 16, שהם רוב קהל היעד של האופנוע – אבל לא רק – לא מכירים את השיטה המוזרה הזאת וסביר להניח שמעולם לא ראו מישהו עושה זאת, מי בועט בעידן הטאץ'?

יציאה מהמקום מצריכה שתי תכונות חשובות – נחישות וסבלנות – כיאה לאופנוע 125 סמ"ק די נטול מומנט, באופן מפתיע דווקא את שאר ההילוכים אין צורך למשוך וניתן להעבירם די זריז ולשמור על סל"ד נמוך, במיוחד בזמן ההרצה, אבל גם אחריה אל תצפו ליותר מדי, הוא חלש, לא מהיר ולא לממהרים.

תיבת ההילוכים, למרות מעט נוקשות, חלקה וקלה לשימוש, מאפשרת העברה מדוייקת בין כל ההילוכים בהורדה והעלאה גם ללא קלאץ' ורק מהלך רגלית ארוך קצת מבאס ודואג לפדח אותנו בניוטרל מזדמן ורועש בהעברה בין ראשון לשני כשהרוכב שוכח שהוא לא על ליטר ספורטיבי יפני.

הבלמים עושים את העבודה כמצופה, עם הרבה עוצמה באחורי שמצויד ברגלית ענקית, ומעט רגש בקדמי. בולמי הזעזועים על הצד הרך, סופגים את רוב המהמורות והצמיגים הרחבים מרסנים את מה שמצליח לעבור את הבולמים. כמו שאנחנו מדגישים תמיד כשאנחנו רוכבים על הסופרלייט – הוא סופרנוח, תנוחת הרכיבה בול, לכל גובה, המושב מרווח, המדרכים בול, כידון ברוחב נכון והכל מרגיש מצוין. רק תפעול כפתורי הכידון מציק, כפתור אחד לאיתות שמאל – בבית המפסקים השמאלי, כפתור שני לאיתות ימין – בבית המפסקים הימני, אם תרצו לכבות את האיתות תצטרכו לזכור לאיזה כיוון אותתם לאחרונה, ואם הפרט הזה ברח מזכרונכם תאלצו ללחוץ על אחד הלחצנים, להוריד את המבט אל לוח השעונים ולבדוק מה השתנה, בלילה קל יותר מכיוון שהמאותתים ברורים ונראים. אנחנו נחפש פתרון שיקל על תפעול המאותתים בשבועות הקרובים. הצופר חזק וזה תחום אחד שאנחנו שמחים לציין בו שיפור לעומת הכלי הקודם שהיה ברשותנו, גם בתחום יכולות ההעמסה ומקדם הפוזה נרשם שיפור, וכל זאת בהפרש של 4,000 ש"ח ממחיר הכלי הקודם.

9 תגובות ל קיוואי סופרלייט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח ראשון

  1. נראה אופנוע מדליק לנערים ולכל מי שרוצה התנסות בקרוזר בלי להוציא המון כסף בתור התחלה
    אחלה סקירה 🙂

  2. יש לי מודל 2016 כמעט 4 שנים אצלי כ26000 קמ בלי העיות מיוחדות, טיפולים במחיר סביר טיפול 10000 סביר ב25000 החלפת שרשרת וגלגלי שיניים ו2 צמיגים כ2500 שח סביר ביותר לי לקח כ3.5 שנים כלי חסכוני בדלק על מיכל נוסעים למעלה מ600 קמ מטורף אל תצפו לתאוצות ולמהירויות מסחררות סביר ביותר אבל תהנו מכלי נוח יפה ומפנק שווה והכי חשוב השרות עם ערן מנהל המוסך זהב

  3. אחללה אופנוע – מחזיק אותו כבר ארבע שנים – פצצה, קלל קטן נעים ונוסע בכייף למי שלא מחפש ריגושים של מהירות

  4. עד לאיזה מהירות ללא מאמץ ניתן להגיע איתו?
    האם מתאים לטיולים ולרכיבה ממושכת + נוסע?

  5. שלום אייל, בין 100-115 קמש בסגירה תלוי במשקל הרוכב.
    נוח מאוד מתאים לרכיבה ממושכת.

  6. יש לי keeway superlight 125 מודל 2018
    האופנוע אצלי 3 וחצי שנים, חווית נהיגה מיוחדת נוח בטירוף, זול לתחזוקה, הגיע כבר ל 40,000 קמ ללא תקלות חוץ מטיפולים בזמן.
    שווה כל שקל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל