fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

רכיבה ראשונה: QJ Motor SRT800X אדוונצ'ר

רכיבה ראשונה: QJ Motor SRT800X אדוונצ'ר

כתב: אריק רוזנבלום | צילום: דניאל דהרי

שורה תחתונה: עושה בצורה טובה למדי כמעט כל מה שמתחריו עושים ועם תג מחיר נמוך בהרבה.

לפני הרבה עשורים, שנראים כמו עידן אחר, העולם הכיר בפעם הראשונה את האופנועים היפנים, שהחלו לאיים על שליטתם של דוברי האנגלית – הבריטים והאמריקאים – שהיו המומחים הגדולים עד אז לציוות שני גלגלים למנוע. הספק היה אותו ספק, הזלזול היה אותו זלזול, וכעת, שני עשורים וקצת אחרי שנכנסו לחיינו, כבר ברור – האופנועים הסינים אינם קוריוז, הם כאן כדי להישאר והם העתיד. ההוכחה הברורה לכך היא בשיתופי הפעולה בין היצרניות הגדולות באירופה ליצרניות במזרח, כשב.מ.וו ולונסין, זונגשיין ופיאג'ו, ו־KTM ו־CFMOTO הן הבולטות ביותר.

את המוכרת ביותר מבין כל יצרניות האופנועים אין צורך להציג, הארלי דוידסון, שם מוכר בכמעט כל בית בעולם, אייקון מוטורי על-זמני, שממש לאחרונה השיק שני דגמים חדשים המיועדים לשווקי המזרח, אחד בשיתוף קונצרן הענק ההודי Hero והשני בשיתוף עוד חברת ענק ששמה מתנוסס בכותרת המבחן, QJ Motor, או בשמה המלא – Zhejiang Qianjiang Motorcycle. ג'ג'יאנג הוא המחוז השני בהיקף ייצור האופנועים בסין, שהיא עצמה יצרנית האופנועים הגדולה בעולם – עם מעל ל־17 מיליון יחידות בשנה.

חטיבת האופנועים של חברת Qianjiang הוקמה בשנת 1985 ומייצרת מיליוני אופנועים וקטנועים, תחת מספר מותגים שבבעלותה, וגם חלקים ומנועים אותם היא מייצרת עבור חברות אחרות. בשנת 2016 נרכשו רוב מניות החברה והשליטה עליה ע"י קונצרן הענק הסיני Geely – שם שבוודאי מוכר לכם בזכות המכוניות החשמליות של החברה הנמכרות בישראל אבל אולי גם בזכות הבעלות על מותגים קצת יותר מוכרים דוגמת וולוו, פולסטאר ולוטוס.

ולמרות שהשם QJ Motor עוד לא שגור בפי רוכבי ישראל, את מוצרי החברה הסינית הם כבר מכירים ורוכשים. מותג בנלי האיטלקי, המשווק בישראל מזה 6 שנים, נמצא בבעלות QJ מאז 2005 ולמרות שהנהלתו ממשיכה לשבת במולדתו בעיר פזארו שבאיטליה, דגמיו מיוצרים במפעלי QJ בסין וחולקים פלטפורמות עם דגמי 'מותג הבית' של חברת האם. בנוסף, אם אתם חובבי מוטוGP, ראיתם את שמה של QJ מתנוסס על אופנועים בקטגוריית המוטו3 עוד בעונה שעברה ובעונה הנוכחית גם בקטגוריית המוטו2, זאת מכיוון ש־QJ נותנת חסות לקבוצות Avintia Esponsorama ו־Gresini Racing.

למעשה מדובר בסוג של מותג הבית, שניתן להקביל למה שאנחנו רואים בסופרמרקט – החברה מייצרת מגוון אופנועים תחת מספר מותגים, הראשון הוא קיוואי שאנחנו מכירים בישראל שנים רבות, שני הוא כאמור בנלי, שמקבל יחס שונה בזכות ההנהלה האיטלקית האחראית על עיצוב ועוד כמה דברים, בעבר היה גם מותג KSR שיוצר עבור החברה האוסטרית, ובשנה שעברה הושק מותג נוסף תחת ניהולה של קיוואי, MBP (ר"ת של Moto Bologna Passione, או בעברית מוטו בולוניה 'תשוקה', אכן נשמע טוב יותר באיטלקית), מכל אלו מותג הבית QJ Motor משאיל פלטפורמות ודגמים מוצלחים ומייצר תחת המיתוג ה"סטנדרטי", לעיתים עם רמת אבזור מעט יותר בסיסית, ולעיתים עם שדרוגים קלים.

עד לאחרונה QJ Motor נמכר בסין בלבד, אבל עם הפריצה לשוק האירופאי והאמריקאי הגיעה באופן בלתי נמנע גם הכניסה לשוק הישראלי, תחת ידיה של חברת 'אופנועי מטלון'. ליין הדגמים כולל שני קטנועי רטרו 125 סמ"ק, קרוזר 300 סמ"ק עם מנוע וי-טווין, שני נייקדים עם מנוע טווין מקבילי בנפח 400 ו־700 סמ"ק, סקרמבלר תואם בנלי לאונצ'ינו אבל עם מנוע 550 סמ"ק וגם שני אדוונצ'רים מבוססי בנלי TRK502, שגם כאן מצוידים במנוע 550 סמ"ק, וכמובן – צמד אדוונצ'רים גדולים יותר, גם הם תאומים לא זהים לדגמי בנלי, הפעם עם מנוע 754 סמ"ק, SRT800 ו־SRT800X שמם, והם – כמו שאר הדגמים – מציגים בשורה של ממש בשורת המחיר: החל מ־50 אלף ש"ח לאדוונצ'ר גדול בנפח הביניים.

בימים בהם יוקר המחיה מייצר כותרות ללא הפסקה – טוב, לפחות בין מחאה לעצרת – נוחת בישראל מותג חדש ששם את תג המחיר הנמוך בקדמת הבמה, לא רק מחירי רכישה נמוכים, אלא גם במחירי הטיפולים שנמוכים בכ־30% ממחירי הטיפולים של המתחרים בחישוב העלות עד 24,000 ק"מ. הדגם הראשון ממגוון דגמי QJ אותו בחרנו לבחון הוא הבכיר והיקר ביותר בליין הדגמים הנוכחי, ה־SRT800X, אופנוע אדוונצ'ר גדול בנפח בינוני עם גלגלי שפיצים טיובלס, קדמי בקוטר 19 אינץ', המבהירים כי הוא רוצה לאפשר לרוכבו לרדת מהכביש הסלול.

אין היום קטגוריה לוהטת ומתלהטת יותר מזו של האדוונצ'רים בנפח ביניים, ונראה שכמעט לכל יצרנית יש בה נציגות אחת או שתיים, מיפן, איטליה, גרמניה, אוסטריה, וכן – גם מסין. וכמו לא מעט נציגים סינים עד היום, גם ה־SRT מציג לסלקטור את תג המחיר הנמוך ככרטיס הכניסה לזירת ההתאבקות, לא יכולת שטח פנומנליות, רשימת אבזור ארוכה או משקל קליל, אלא משהו שאחרים לא יכולים לו – 53 אלף ש"ח לגרסה הנבחנת כאן. בתוספת של אלפים בודדים אפשר לקבל גם ג'ק אמצע, מיגון מנוע וסט של 3 ארגזים, אלומיניום כמובן, בכל זאת – אדוונצ'ר.

ה־SRT800X לא נבנה מדף חלק, אלא מהמדף, עם מנוע ומכלולים נוספים ששימשו את בנלי בכלים שונים ולמעשה מדובר בכמעט אותו אופנוע שימכר בקרוב תחת השם TRK800 עם לוגו האריה שחגג 110 שנה לא מזמן, ההבדלים ביניהם הם בעיקר בבולמים, שב־QJ מיוצרים ע"י KYB ובבנלי ע"י מרזוקי. העיצוב שואב השראה מכמעט כל מה שקדם לו – ה־GS, המולטיסטראדה, האפריקה טווין, הכל נכנס לקלחת אחת כדי לייצר את המראה הנאה-אך-חסר-תעוזה של ה־SRT.

וראבק, כמה שהאופנוע הזה צריך עוד קצת צבע ותעוזה, אותו הבנלי המקביל שהזכרנו עשה בדיוק את זה וההבדל… מרהיב. כי מעבר לזה, מדובר באופנוע שבנוי בצורה טובה ומעבר למצופה. הרשימו אותנו ריתוכים נאים בשלדה, פלסטיקה איכותית וגימור טוב עם תחושה שהכל יושב במקומו וללא קצוות חדים – תתפלאו, אבל עד לפני כמה שנים, להיחתך מפלסטיקה של אופנוע סיני היה דבר נפוץ. גם רעשים וקרקושים היו נפוצים – וגם הם נעדרים מה־SRT.

בפגישה הראשונה עם בכיר דגמי QJ הוא רושם לעצמו הישג קטן כשהמחשבה הראשונה שלנו היא כמה הוא מזכיר את בכיר האדוונצ'רים העולמי – ה־GS של ב.מ.וו, הוא חמוש בג'אנטים דומים, מקור גדול בחזית, מאחוריו נמתח כידון רחב עם מגיני ידיים בולטים, ממדיו גדולים ונוכחותו מרשימה. גם כשמטפסים לאוכפו התחושה ממשיכה, הוא אופנוע גבוה – אבל לא ברמה שמאיימת על הביטחון, לרוכב בגובה ממוצע – המושב רחב ומרווח, ארוך, ציפינו למשהו פשוט, אבל הופתענו לגלות מושב נוח מאוד.

הסופ"ש שבחרנו למבחן היה, בלשון המעטה, חום אימים. כזה שלא מגרה לרכב מאות ק"מ, אפילו לא ק"מ בודד. ולמרות הפיתוי לשבת במזגן מול הנטפליקס, או יותר נכון מול האמזון פריים ולסיים לצפות בסדרה "החווה של קלרקסון", כפי שהבטחתי לאסף, אבל איכשהו מצאתי את הכוחות להניע את עצמי ואת האופנוע ויצאתי לדרך, לכיוון הצפון. כשמדובר במותג חדש בישראל, גם אחד שאת מוצריו אנחנו כבר מכירים, המבחן הראשון לא עוסק רק באופנוע אלא גם ביצרן עצמו, אחרי שדיברנו עליו לא מעט, הגיע הזמן לעבור אל האופנוע.

יחידת ההנעה של ה־SRT800X בעלת שורשים באיטליה, דור שני למהגרים לסין, החלה את חייה בתור טריפל בנפח 1130 סמ"ק שהניע את ה־TnT של בנלי לפני בערך שני עשורים, מאז איבדה בוכנה אחת ושינויים נוספים הביאו אותה להיות חיה אקזוטית, מצד אחד מנוע חזק ובשרני, עם אופי קצת מיושן ומחוספס שחיבבנו בפעמים הקודמות בהן סובבנו מצערת המחוברת לאחד כזה, מצד שני – עם ההיצע הקיים היום של מנועי טווין מקבילי בנפח שבין 650 ל־900 סמ"ק, גילה המתקדם ניכר.

יחידת הנעה הזו בת 754 סמ"ק, עם מהלך בוכנה קצר וגל-ארכובה 270°, הספק מקסימלי של 76 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט בריא של 6.8 קג"מ ב־6,500 סל"ד. ובשילוב משקל רטוב די גבוה של 260 ק"ג היא מייצרת תאוצה מספקת בכל שלב, לא מדובר כאן במנוע סופר-ספורט שמתפוצץ בעוצמה בכל סל"ד, אלא במנוע סלחני וגמיש, שימושי וזמין, הוא יהיה שם כשתצטרכו אותו ויגיב בזריזות לפקודת יד ימין, עם תיבת הילוכים חלקה ומצמד קל, שמלווה בצליל דמוי וי-טווין בשרני בגוון איטלקי. בשיוט על כ־130 קמ"ש המנוע נמצא בסל"ד נמוך יחסית ופועל בצורה נעימה, המנוע לא חף מוויברציות, המורגשות בעיקר בסל"ד נמוך, אך בשאר הקשת הוא חלק ונוח, הוא טרקטור במובן הטוב של המילה, קצת מחוספס בקצוות אבל כלי עבודה יעיל ובאופן מפתיע גם די חסכוני – עם 20 ק"מ לכל ליטר בתנאי מבחן קשים.

אותה יחידת ההנעה מותקנת בתוך שלדת צינורות ברזל, שאוחזת בחלקה הקדמי במזלג בקוטר 43 מ"מ ובקצה השני בזרוע אחורית בעלת בולם יחיד, הבולמים מספקים מהלך גלגל של 160 מ"מ בשני הקצוות וניתנים לכיוונון. למרות שמשקלו גבוה, כמאמר הקלישאה, הוא נעלם ברגע שמשחררים קלאץ', ובהתחשב בממדיו הנדיבים, הוא גם נע בצורה טובה בעיר, גם המראות ממוקמות בצורה נכונה למשימה זו. כמו בפעם הראשונה שרכבנו על בן דודו הרחוק, גם כאן לא הכל מסתדר מיד ונופל לידיים בשנייה הראשונה, צריך לעבור איתו כמה עשרות ק"מ לפני שמתרגלים אליו באמת, אבל מרגע שחצינו את המחסום הזה, נהננו מאוד בחברתו של ה־SRT שמשרה הרבה ביטחון ותחושת שליטה.

עוד גילינו, אחרי כשעתיים של רכיבה רצופה, שהמושב ממש ממש נוח, כפי שאמרנו לפני כמה פסקאות, ניתן לזוז על המושב כדי למצוא את התנוחה הנוחה ביותר, הוא מספק תמיכה ועשוי מחומר רך אבל לא רופס. תנוחת הרכיבה די ניטרלית ולמרות שיושבים "בתוך" האופנוע, זה לא מרגיש צפוף או מוזר. כמו באופנועי תקציב רבים, גם כאן הבולם האחורי לא באיכות גבוהה, וכשהדרך טיפה משתבשת הוא נעדר שיכוך ראוי ומצריך כיוונון מדויק כדי לעבודה בצורה מעל לסבירה, כשהוספנו עומס של מורכב, העסק עבד בצורה טובה יותר. מהכיסא האחורי דיווחו על שפע מקום ונוחות כללית גבוהה.

ההיגוי מפתיע בזריזותו, עם אופנוע די כבד עם גלגל 19 אינץ' בחזית, שמנווט די בקלות בין פקודות היגוי, מאפשר להוריד את האופנוע נמוך אל תוך הפניה בביטחון, לכך מוסיפה ללא ספק תנוחת הרכיבה המאפשרת חיבור טוב לאופנוע בחביקת המיכל, ולמרות שאין כאן שום ציפייה להתנהגות של אופנוע ספורט, ה־SRT שומר על קו ומרגיש נטוע על הצד. המומנט הזמין בסל"ד הבינוני והסליפר קלאץ' מאפשרים ליהנות ממנו גם כשהפיתולים מתהדקים, והאחיזה מהצמיגים הדו-שימושיים של מקסיס מוסיפה לביטחון, בהיעדר בקרת אחיזה.

ה־X כאמור, מתגלגל על גלגלי שפיצים הנושאים צמיגי מקסיס במידות 110/80-19 מקדימה ו־150/70-17 מאחור. אך נתון המשקל הלא מבוטל לא מגרה להתנסות בהרפתקאות שטח, ומעבר לשבילים מהודקים היטב, העדפנו להחזיר את האופנוע שלם לסוכנות היבואן ולא לחפש צרות. לתג המחיר הנמוך מצורפת מערכת בלימה איכותית למדי, תוצרת ברמבו, עם צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ מקדימה וקילפר רדיאלי עם 4 בוכנות, המגובה במערכת ABS של בוש, המספקת כמצופה עוצמת בלימה מעולה עם הרבה דיוק ורגש.

מול הרוכב לוח מחוונים עם צג TFT גדול, 7 אינץ', צבעוני וקריא, כל עוד השמש לא ישירה עליו, הוא מספק שפע גדול של מידע, כולל מחוון הילוכים, וניתן לחבר לו בבלוטוס את הסלולרי. לצד הסוויץ' הראשי תמצאו גם שקע טעינה USB. ל־SRT800X תאורת LED מלאה, יעילה מאוד בדרך חזרה מיום צילום בחסות החשכה. מעל אותו צג גדול עומד זקוף מגן רוח רחב, ולטעמנו לא מספיק גבוה, אך עושה עבודה טובה עד 130 קמ"ש, כשמצפינים בעוד כמה עשרות קמ"שים הרוח מורגשת. מסיטי הרוח בצדדיו עושים עבודה טובה למדי.

ה־SRT800X של QJ Motor מספק כמעט את כל מה שמתחריו היקרים ממנו משמעותית מסוגלים לספק, הוא עושה זאת במידה טובה, הוא נוח, גמיש וקל לרכיבה, יכולת השטח שלו בסיסית ותלויה רק במידת האומץ והתעוזה של הרוכב, משקלו הגבוה לא מורגש באף שלב בנסיעה, והוא מרגיש איכותי למדי גם תחת עינינו הבוחנות. המחיר, העומד על 53 אלף ש"ח, פותח דלת לרוכבים רבים שחשקו באופנוע אדוונצ'ר גדול המסוגל לשמש אופנוע לנסיעות יום יומיות ארוכות או רכיבות סופ"ש, עם ציוד רב או מורכב, בין אם לרוכבים בעלי ניסיון רב או לאלו הלוקחים צעדים ראשונים מעבר לאופנוע 500 סמ"ק. הוא לא מציע ריגושי-על או ביצועים יוצאי דופן, אבל משאיר לא מעט שטרות בארנק.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תעודת זהות

 

מחיר: 52,985 ₪

 

דרגת רישיון: A/A1

 

אחריות: שנתיים או 24,000 ק"מ

 

נתונים טכניים

 

מנוע: 2 צילינדרים במקביל, קירור נוזל, 4 שסתומים לצילינדר

 

נפח: 754 סמ"ק

 

הספק: 76 כ"ס ב־8,500 סל"ד

 

מומנט: 6.8 קג"מ ב־6,500 סל"ד

 

מתלים: מזלג KYB הפוך בקוטר 43 מ"מ מקדימה ובולם אחורי יחיד עם מהלך גלגל של 160 מ"מ ואפשרויות כיוונן

 

בלמים: זוג דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקילפר ברמבו רדיאלי עם 4 בוכנות מקדימה, דיסק בקוטר 260 מ"מ מאחור, מערכת ABS לא ניתנת לכיבוי

 

מידות צמיגים: ק' 110/80-19, א' 150/70-17

 

מידות כלליות: אורך 2,260 מ"מ, רוחב 950 מ"מ, גובה 1,405 מ"מ

 

גובה מושב: 855 מ"מ

 

מרווח גחון: 220 מ"מ

 

בסיס גלגלים: 1,540 מ"מ

 

משקל רטוב: 260 ק"ג

 

נפח מיכל דלק: 18.5 ליטר

 

מדידות

 

 

30 תגובות ל רכיבה ראשונה: QJ Motor SRT800X אדוונצ'ר

    • אולי מספיק להיות מומחה לתרבות הסינית חיסרון יחיד שהם צריי עיין אל תהיה צר עיין עליהם

  1. מעל לרבע טון של ברזל קצת כבד מידיי לכל כוח סוס

    • אולי מספיק להיות מומחה לתרבות הסינית חיסרון יחיד שהם צריי עיין אל תהיה צר עיין עליהם

    • ועדיין הייתי ממתין לפחות 8 שנים שהוא על הכביש כדי באמת לדעת, לקבל את האינפורמציה האמיתית.לא שפן ניסיונות של א חברה.

  2. בדיוק קונה ב55000 יוצא מהחברה ירד ל35000 אחרי שנתיים תתפלל שתמכור ב23000

    • כמה bmw בעלות של 85-90 אלף מפסיד בשנתיים?בהנחה שקונים את האופנוע כולו בתשלומים, כמה עולה הריבית על ההלוואה על bmw כי הוא עולה כפול? ריבית כפולה? ואיזה כיף להעיף אופנוע עם מפרט כזה ב 23 אלף יהיו לו הרבה קונים פוטנציאליים שמסוגלים לקנות אותו, להבדיל מה bmw שמחכה לקונה מתאים כי הוא הרבה יותר יקר? ושלא יהיה ספק אני מכור ל bmw אבל עד גבול מסויים שבו מבינים שיכול להיות גם אחרת, בהצלחה לכולנו עם הבחירות שלנו, כל אחד ומה שטוב לו.

  3. כמה תגובות מטעם, נראה שהיבואנים החזירים חוששים שהאופנוע ינגוס להם מהמכירות.

  4. כל הנשמות הטהורות, תבינו, כל דבר יורד וירד במחיר.. אבל יש טרייד ועסקאות, נראה לכם הפסדים של חמישים אחוזים? חיים בסרט, כלי נראה מעולה ומתומחר פגז

  5. רואים שהסינים השתפרו פלאים בכל הבחינות, רק נשאר לראות איך האמינות של הכלים

  6. על פניו נראה אופנוע יפה , אבל רק הזמן יוכיח את אמינות הכלי שזה בעצם החלק החשוב מאוד בכל הכתבה . בתור רוכב הרבה זמן אני לא מתפתה למחיר כי אין מוצר בעולם שהולך עם מחיר נמוך ואיכות גבוהה. הלוואי והסינים יוכיחו אמינות מוצר כי כרגע אני לא מאמין להם.

    • מדובר בבנלי לכל הדעות,עם שם ועיצוב מעט שונה.
      שנים שרוכב על בנלי,ומדובר בכלים מצויינים ואמינים (בכלים חדשים יש תקלות מינוריות בשלושה חודשים הראשונים.אצלי הקונקטור של האור מספר רישוי לא הוכנס כראוי והיה מהבהב,והפינים בקונקטור צופר נשברו. בשני המקרים זה תוקן עצמאית במקום, ולא חשבתי לגשת ליבואן) ואח"כ שנים לא רואה מוסך.
      חלפים מתכלים אפשר לרכוש בגרושים באליאקספרס, ומי שמתעקש יוכל גם להצטרף לקבוצת הפייסבוק העולמית של הספק חלפים בנלי בסין,ויוכל לרכוש כל חלק אפשרי במחיר הסיני.
      יאמר לזכות QJ ,שמדובר באחלה כלי עם מחיר מעולה,למרות שבנלי מעט יותר יקרים,אבל מספקים את התוספות כבר בילד אין.
      רוכב על הליאונצ'ינו 800 כביש של בנלי,והוא פשוט סבבה ונוח,עם צליל מנוע מדהים.

  7. בנלי בשמלה חדשה.כלי יפה מנוע קצת חלש לכל הפוזה .זה לא יפני וכל מה שמשתמע מכך.אופנוע יפה השאלה כמה זמן ישרוד באיכות מכלולים שממנו מורכב.

  8. לא רכבתי ולא רכשתי….הכלי נראה שעטנז מגובב, ועד שיתבגר ויעודן חזותית, ויוריד ממשקלו המופרע לפחות 40 קילו, אין מה לדבר. באותו פרק זמן שזה יארך, נלמד גם על האמינות שלו.

    • נראה נחמד אבל איכזבו עם האחריות עד 24000 קמ שיש כאלה שעושים בפחות משנה
      בנלי נותנים 5 שנים וקוואסקי ואחרים נותנים שנתיים ללא מגבלת קמ…

  9. המבחן האמיתי יהיה לראות כלי כזה שיגיע ל100 אלף ק"מ ואז נדע מה רמת האמינות שלו.

    • הם אמינים מאד הסינים האלו,רק תעבור איתם את השלושה חודשים,כל התקלות אם יש צפות ועולות,והיבואנים מתקנים במיידית במסגרת האחריות.
      הכלים בנויים פשוט,אבל טוב.
      עם קיוואי סופרלייט 125 עשיתי 70.000 ק"מ, ולמרות שהוא היה לא הכי חזק בכביש ועם גימור בינוני ומטה,הוא סחב כמו סוס,טיפולים ב40₪,וצריכת דלק של כלום מכלום.
      עם הליאונצ'ינו 500,עשיתי 53.000 ק"מ, והחלפתי אותו סתם כי היה משעמם לי אחרי מספר שנים,וגם אז אפס תקלות למעט מיכל עיבוי פלסטי שנסדק והוחלף במיכל שעבר שיפור ע"י היצרן (היה בעיה רק בדגמים הראשונים שהגיעו לארץ,ואי אפשר אפילו לקרוא לזה ריקול) וטיפטוף מזערי ממשאבת המים,שתוקן על חשבון היבואן רק לאחר שנה,כשהואלתי בטובי להגיע אליו לתיקון.
      כעת רוכב על הליאונצ'ינו 800 כביש,וכמו כולם הוא סבבה,כל דבר במקום נוח,יכול לעשות קצת שבילים,אחלה בכביש,ועם לוק סולידי פשוט ושרירי.

  10. לפי התגובות של השאר כאן, אפשר לחשוב שכל מי שקונה כלי כזה או אחר מחזיק איתו למעלה ל 50-70 אלף ק״מ ללפחות..
    בפועל רוב הקונים מוכרים את הכלים כבר אחרי 20 אלף ק״מ או פחות,
    וחוץ מזה אפשר לומר הרבה דברים על הסינים,
    אבל אין ספק שהם מוכיחים את עצמם בשוק העולם , אבל רק בישראל צריכים להוכיח את עצמם מחדש, אנשים פה כל כך רגילים לסטיגמות שזה נורא, וכך הקהל ממשיך כעדר ומממן את המונופולים של החברות המוכרות והגדולות במקום להוסיף עוד קצת תחרות לשוק..
    ראו את בנלי שמוכרים את סדרת ה 500 שלהם כבר כמה שנים ואת קהל הרוכבים שלהם שמעידים שהכלי טוב ואמין..
    חבל שרוב הקבל החדש לא משכיל לעשות גם כן ולהבין שיש בשוק עוד אופנועים חוץ מ״יפנים״ למיניהם , וגם עליהם צחקו בהתחלה.

    • בבנלי זה קצת שונה….המו"פ ותכנון הכלי עד רמת הבורג היא של בנלי פזארו….ייצור בלבד בסין ללא שום התערבות תכנונית מצידם…..אמי סומך בעיניים עצומות על הסינים, הם העתיד…

  11. נראה פיצוץ!
    אבל בעצם למה לא להוסיף כמה אלפים ולקחת וי סטרום 650
    מוכח ואמין עם נתוני מנוע וביצועים די דומים ועל הדרך כבר לחסוך 45 קילו במשקל?
    אני מאוד מתחבר ללוק ב SRT

  12. רציתי לרכוש אבל אני לא יודע אם אפשר להרים איתו

  13. עכשיו בנלי המיושן באמת לא שווה כלום עם המחירים של QJ, מקבלים הרבה יותר מאותו יצרן. וגם הטיפולים הבנתי רבע מהמחיר ממה שלוקחים בבנלי.. קיצר אין מה להשוות

  14. ניראה כלי מצויין אם תג מחיר כזה השוק בישראל הולך לכיוון טוב של מחירים שפויים.
    אופנוע חתיך וזול אני בעד

  15. מעניין איך הכלי מרגיש. אבל מחיר זול והחזקה זולה
    יכול להיות אחלה דבר

  16. בהצלחה 🥂 אחלה אופנועים אחלה מחירים 👌 אחלה מחירי טיפולים 👌 אם תמשיכו לישמור על המחירים האלה 👌👌👌 אתם במקום בראשון במכירות 2024 וזה באחריות 👌

  17. חוות דעת שלי אחרי כמעט 1000 קמ על srt800
    האופנוע כל כך כיף שאני מגיע למקום אני ממשיך להסתובב עוד כמה סיבובים מרוב שלא בא לי לעצור .
    האופנוע גבוה עובר מעל כמעט כל המראות והרכבים , למרות הגודל שלו אני מצליח להשתחל כמעט ברוב הפקקים ( ללא ארגזי צד ), האופנוע חזק הילוכים ארוכים , רעש כל כך סקסי ומראה אששש כל רמזור אני רואה את העניים של האנשים בוחנות את הכלי .
    האופנוע מרגיש דבוק על הכביש בסיבובים פיתולים על הצד .
    בקיצור אני מבסוט עליו אש !

    • קניתי כזה השבוע, ויצאתי היום לרכיבה ארוכה עם כל סט הארגזים, מרגיש לי ממש נוח איתו. יש בהחלט כוח שמספק (אותי), ישיבה נוחה מאד, ורגליים שנוגעות בקרקע בעמידה, אני 180 ס"מ, בגדול הרבה אופנוע במעט מחיר, כמובן שנצטרך לראות לאורך זמן את ה"באגים" שלו אם יהיו כאלה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל