מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
האסקי ציוני: הוסקוורנה FE250

עופר אבניר פועלים מהר. 15 חודשים בלבד חלפו מאז החלו לשמש כיבואני הוסקוורנה בישראל – וכבר משווק כאן הליין המלא של היצרן הוותיק המככב בשטח מאז 1903. אין ספק כי הכניסה המהירה של המותג נעשית הודות למעורבות האישית של ההנהלה הבכירה באבניר במותג הוסקוורנה, בראשות הסמנכ"ל קובי גילון אשר רוכב בשטח מזה זמן על הוסקוורנה.
מנוע
שלדה, מתלים, בלמים
שלדת הכרום מוליבדן זהה לזו של 2014, משלבת מצוין קשיחות עם פידבק, המתלה האחורי ובניגוד לק.ט.מ מבוסס מנופי-מחבר (לינק פרוגרסיבי), הספיגה והעקיבה טובים, ולרוכב מגיע פידבק טוב מהגלגל האחורי, עם זאת שמענו חיכוך מלינק שהשתפשף על סלע במהלך תמרון איטי על סלע שפיצי. ניתן להשיג בשוק מגן ללינק, אך לא מהפאוור-פרטס של הוסקוורנה מאידך ברכיבה מהירה בשבילים ובסינגלים מרגישים לחלוטין שהחלק האחורי שומר על קו הנסיעה טוב יותר לעומת מערכת נטולת לינק.
התנועה מעמידה לישיבה נוחה, לרוכבים גבוהים תהיה תחושת צפיפות שתיפתר באמצעות כיוונים והתאמות כידון ורגליות. יש לציין שלבוחן שלנו הרגליות הרגישו מעט קטנות. המזלג עובד פנטסטי, משרה ביטחון עם ספיגה נהדרת. על חישוקי ה-DID השחורים מותקנים דיסקים פרפריים, 260 מ"מ בחזית עם קליפר ברמבו שתי בוכנות ומאחור 220 מ"מ בוכנה אחת שמוכרים כבר זמן רב, הבלמים הנ"ל עושים עבודתם נאמנה למשימות האנדורו וכנראה שנראה את הדגם הנ"ל עוד שנים רבות בהיצע.
לסיכום
ה-250 הנ"ל הוא רייסר בנשמה, אמנם עדיף על גדולים וחזקים ממנו לרוכבים רבים, אולם אופי המנוע קיצוני יותר יחסית ל-250 הקודם של ק.ט.מ, חובב סל"ד, דורש עבודה נכונה יותר בשילוב המצערת והגיר. למנגנון הלינק האחורי יתרון ברכיבה מהירה בעקיבה אחר קו הנסיעה ובנוחות ברכיבה על השבילים, אך באנדורו צפוף תיתכן פגיעה בלינק ויש לשקול התקנת מגן.
מחירו של הוסקוורנה FE250 עומד על 78,849 ₪ ברישוי צהוב. הוסקוורנה נמצאים בישראל תחת כנפי עופר אבניר כבר שנה וכצפוי הם עושים עבודה יפה מאוד, נושבת רוח "עשייה" חדשה מבית עופר אבניר ורואים את הנ"ל בדו"ח המכירות – וכמובן בשטח.
אני על האח התאום שלו, מת על השטח
תזכרו שאין עתיד על הכביש. כולם הורגים אחד את השני.
ואף מילה על זה שאין קיק לאופנוע?
אחד הדברים הכי חשובים זה גיבוי רגלית התנעה לסטרטר החשמלי ומאוד מוזר שהבוחן לא טרח אפילו לכתוב זאת.
מספיק כסף הם לוקחים בשביל שאקבל את האופנוע מושלם ולא אצטרך להזמין קיט לקיק בעוד כמה אלפי שקלים.
חבל כי מבחינתי זה פסל את האופנוע לקניה.
מישהו פעם הצליח לדפוק לינק? אני רוכב 20 שנה, ודפקתי לא מעט חלקים באופנוע, אבל ללינק אפילו לא התקרבתי. לשקול מיגון? מה זה בדיחה או ברצינות?
כל אחד באמונתו יחייה וכל אחד יסע איפה שמוצא לנכון.
תיהנה אתה בטח ואני בכביש…
רק בזהירות.
ל 5 , נקווה שלא גם כך צפוף מדי בשטח , עדיף שכולם יעברו לכביש שם כבר צפוף.
כנראה שאתה רוכב בשבילים וסינגלים זורמים. אשריך