מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
רגש לשקל – מוטו גוצי V9 בובר

לאחר דורות בהם התקשו להתמודד בעולם אופנועים המיוצרים בסרט נע וחיים רק על ביצועים, הפכו אופנועי מוטו גוצי אידיאלים לטרנד של השנים האחרונות: יש ביקוש רב לסטיילינג ופחות טכנולוגיית קצה וביצועי על, פחות מחיר ויותר אישיות, ידידותיות ושימושיות בשילוב עם שאר רוח ולא משהו אפור ומשעמם. מתפישה זו ב-2007 חזרה סדרת "הבלוק הקטן" של גוצי עם ה-V7, רנסנס לטווינס הראשונים של גוצי מ-1967; מנועי 750 סמ"ק מקוררי אוויר ופשוטים משמרים את עיצוב הוי-טווין המפורסם לרוחב, עם הספק צנוע ואספקת כוח ידידותית, אולם עם מקדם פרסונליזציה גבוה, יכולת להתאים את האופנוע לטעמו וסגננו של הבעלים הודות לקטלוג אבזרים ענק ומושקע, והכי חשוב תג מחיר נמוך לרכישה ואחזקה, שלדה פשוטה שגם אם פוגשת את האספלט זה לא יקר לתקן.
הצלחת ה-V7 המשווק גם בישראל הביאה את מוטו גוצי להגדיל את הקונספט ולשנת הדגם 2016 מציגה את ה-V9, מנוע חדש בנפח 853 סמ"ק אשר מצליח גם להיות חזק יותר מה-V7, עם 55 כוח סוס – ובמקביל בעל חלקים נעים קלים יותר ובראשם גל ארכובה קל המאפשר עליה מהירה יותר בסל"ד ותגובות חלקות, המפרט הדרוש לרוכבים מתחילים, בוגרים ועוד. מבחינה עיצובית התפישה של "עיצוב והרכבת האופנוע על ידי הבעלים" שהחלה עם ה-V7 הורחבה משמעותית ועם הצגת ה-V9 עיצבו מוטו גוצי שני דגמי בסיס – רואמר ובובר – שאף אותם ניתן וצריך לאבזר ולקשט לפי טעמו של הרוכש בכול כיוון עיצובי, קלאסי, סקרמבלר, רייסר וכו'.
עיצוב
יצרנים בוחרים להקריב דברים על מזבח העיצוב ומוטו גוצי בוחרים בדרך זו, כי עם גלגלי בלון גדולים, כידון מעוצב והכל נמצא תחת חבילה יפה כל כך, הנוחות נפגעת מעט, אי אפשר לומר שסובלים כי מעל הכול מדובר בחתיכת מכונה יפיפייה.
כשבחנו את האופנוע הזה יצא לי להחנות את הגוצי החביב הזה ליד פאר היצירה מצד גרמניה, הב.מ.וו R nine T – לא היה הולך רגל אחד שלא עצר להסתכל, הגוצי הזה הצליח למשוך יותר תשומת לב מכלי שמחירו בערך פי 2.
המוטו גוצי V9 מצליח למרות תג מחיר של כ-70,000 שקל, (וכיום לפי מבצע באתר של עופר אבניר נכון לימים אלו, עם הנחה של כעשרת אלפים שקלים על המחיר) תנוחת רכיבה המשלמת מחיר לטובת המראה ומהירות מוגבלת בכבישים בינעירוניים, להיות כלי מצוין למתחילים ולבוגרים חובבי סטייל וחיים בריאים וארוכים, וכלי שכיף לרכב עליו; בעיני מה שחשוב זה איך שהאופנוע מרגיש – ואין ספק, הגוצי הזה מרגיש פשוט מעולה.
כולה אופנוע לא רכב יוקרה גרמני.
זה היה רוצה להיות רכב גרמני, גם באיכות ושקט של המנוע וגם במחיר של טיפולי רכב גרמני
נשמע מעניין
מימי הלריו שהיה לי…
מימי V65C שהיה לי. דווקא מזכיר למעט הניקלים.
מתי כבר יביאו טריומפים לארץ??