מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
UM גלובל רנגייד ספורט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח רביעי

צילום: אריק רוזנבלום
כבר רבעון שהנציג ההודי הצעיר נמצא בשירות המערכת, ייחודי בנוף ומזוהה בצורה מפתיעה ומחמיאה.
את הדיווח החודשי החלטנו לחלק הפעם ל'אהבנו' ו'פחות', אנחנו מזמינים את הקוראים לשלוח לנו תגובות למערכת (אם כבר כרומו וריח הדפוס… בגרסה הדיגיטלית, על כל פנים, תוכלו גם כאן).
אז,
אהבנו:
מגיני המנוע מצויינים – לא גדולים מדי ולא פוגמים במראה הקשוח וגם מצליחים לשמור על מכלולי האופנוע ועל הפלסטיקה בעת החלקה. לא שאנחנו מודים שנפלנו איתו, עובדה, אין סימנים…
שקע ה-USB המוסלק בצד של השעון הבודד הוא פשוט נוח, בעיקר כשמדובר על מסיכה קדמית שנעה ביחד עם הכידון ומאפשרת לנייד להיות מול העיניים במתקן שעל הכידון וליהנות מטעינה על-חוטית – כשהכבל מקופל בבטחה ביניהם.
המנוע, מקורר הנוזל והחזק גם כך, מרגיש חופשי אחרי סיום תקופת ההרצה והוא שועט קדימה, אל עבר טווחים הולכים וגדלים. כיף לנו לרכוב עליו ובעיקר העדפנו את ה-um בזכות השימושיות הנהדרת שלו, ובכבישי המרכז העמוסים, אתה ממש לא צריך מהירות כדי להתקדם ביעילות. מצאנו את עצמנו בוחרים בו פעם אחר פעם על פני מכונית, גם ליעדים רחוקים יותר כמו ראשל"צ או רעננה.
פחות:
מכסה מיכל הדלק ממשיך להציק לנו. החץ עם הכיוון המדויק, חוסר האחיזה של עיגול הכרום המושלם ותת הלחץ שהוא גורם עם הנשם הקטן שלו… וזה לפני הצורך בלחפש איפה לשים אותו בזמן התדלוק.
ועוד דבר אחד אחרון, להפעם, המתלים מאחור – קשיחים וקצרי מהלך – איך להגיד בעדינות, שווים לעכוז, או בעצם, מכאיבים לו, ולעצם.
אנחנו מרימים ישבן לרגע ונעמדים על הרגליות – במעבר מעל באמפים, למשל, או בורות בלתי נמנעים.
סה"כ קילומטרים שנצברו החודש: 700
סה"כ אודומטר כללי: 2,830 ק"מ
צריכת דלק ממוצעת בקמ"ל: 1:35 (די בעקביות, גם החודש)
אנחנו ממשיכים להתגלגל עם ה-UM הצעיר ולבחון את חיי היומיום איתו ועליו.
ואתם – אם ראיתם אותו ואותנו ברחוב וזיהיתם – בואו תגידו שלום.
UM גלובל רנגייד ספורט 125 במבחן ארוך טווח – דיווח שלישי